Gå til innhold

Så utrolig usikker på meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Jeg er så lei av å være så usikker! Hva hjelper??

Typisk eksempel: Står opp om morgenen, jeg og mannen sier god morgen, har en hyggelig tone, sier hadet og gjerne en klem og drar på jobb. Så kommer jeg på noe jeg glemte å spørre om, ikke noe viktig/hast, type 'hvilken dag neste uke ble du sen hjem' , og når han da ikke svarer med en gang, er min automatiske tanke at kanskje han er sur på meg, hvorfor, syns han jeg er plagsom/masete osv. Tankene spinner, selv om jeg prøver å si til meg selv alt det logiske (travelt på jobb, spørsmålet haster det ikke å svare på..) men klarer ikke legge det fra meg.. Og når han da svarer kort, typ 'onsdag' og ingenting mer, får jeg liksom bekreftet da, at ja, han er sur på meg, og jeg har gjort noe galt.. Og det er så utrolig slitsomt.. Sånn er jeg i alle relasjoner.. Tar ting veldig personlig, og tror alt er min feil..

Hvordan blir man bedre?

Har i perioder gått til psykolog, og vet jo hvorfor jeg har blitt sånn (ustabil mor..), men hvordan blir jeg bedre? Har nesten kuttet helt kontakt med min mor, og mannen min støtter meg mye når jeg 'MÅ' ha kontakt med henne.. 

Noen som har slitt med det samme, og blitt bedre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du slutta å gå hos psykologen? Det er jo tydelig en usikkerhet i deg som du må jobbe med, og du blir ihvertfall ikke noe bedre uten en form for behandling.

Anonymkode: 397ff...0ae

AnonymBruker
Skrevet

Dette tror jeg ganske sikkert jeg har lest før her inne. Ganske nøyaktig samme ordlyd. Samme råd som alltid , fortsett hos psykolog, slutt å legge skylden på mora di, du er voksen ❤️

Anonymkode: 48b14...fcf

AnonymBruker
Skrevet

Du er super

Anonymkode: 611e6...f43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...