AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #21 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Enig med mange over, jeg har ofte med en genser rundt livet som lan taes på om det blir kjølig på kvelden, og lange sokker om jeg går i shorts/ skjørt, som kan dras opp på kvelden. Ofte det blir litt vind som kjøler, særlig langs sjøen. Og gode sko. Gnagsår på ferie er pyton. Anonymkode: 1be76...80d Sånn liksom? Anonymkode: a3efa...88f
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #22 Skrevet 27. juli 2022 Har med et jeansskjørt. Nytt antrekk ved hjelp av ny overdel. Aldri høye heler. Dit jeg drar har smug, nivåforskjeller og cobbelstone. Reiser i bukse, bluse sneakers og en cardigan i ull samt regnjakke. Har vært nødvendig både på Gardermoen fra parkert bil til terminal samt også i Hellas. Anonymkode: e2752...cba
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #23 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sånn liksom? Anonymkode: a3efa...88f Ikke helt mitt sokkevalg, eller skovalg, eller shortsvalg, men ja. Anonymkode: 1be76...80d 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #24 Skrevet 28. juli 2022 Jeg kunne klart meg med 2 linskjorter, en linkjole, en shorts og noen t-skjorter eller singeletter. Folk pakker normalt for mye. Anonymkode: 81193...1e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå