Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at stadig flere tar injeksjoner og Botox. Nå er det til og med en del vanlige kjøpesenter som gir denne behandlingen. Til og med injeksjoner for å forstørre penis. Hva er det som skjer egentlig? Har verden blitt helt sprø? Enkelte overdriver også så mye at de ser ut som en sexdukke. Jeg skjønner lettere at noen som har fått en skade eller liknende vil prøve å utbedre det, men at normale vakre mennesker skal prøve å forbedre utseendet har jeg ikke forståelse for. 

Alle kosmetiske inngrep har også en risiko. Filler som blir satt feil, og du får den inn i blodåren – kan få svært alvorlige konsekvenser. Da dør hudområdet fordi det får ikke nok blod. Er det hudområdet tilfeldigvis netthinnen din, blir du blind. Det er også nok av skrekk eksempel på folk som ikke har fått det utseendet de ønsker etter endt behandling.  Penis injeksjon kan i verste fall føre til at man mister funksjon og følelse. 

Det at man også får lov til å tilby slike behandlinger så åpenlyst og lett tilgjengelig reagerer jeg også på. Det er med på å øke presset. Tenåringer for eksempel oppholder seg ofte på kjøpesenter og da blir slike tjenester mer normalisert. Det er også et ekstremt stort press gjennom sosiale medier.

Anonymkode: 3299f...52e

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er tilbudet på et kjøpesenter så er det nok en klinikk som holder til der👍🏼 Fillers og Botox satt riktig gir et naturlig og pent resultat. De som du tydelig ser har fått fillers/Botox er overbehandlet, feks leppene til Linni Meister, eller ansiktet til Madonna😱

Anonymkode: 6e5f0...60a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 8.22):

Jeg ser at stadig flere tar injeksjoner og Botox. Nå er det til og med en del vanlige kjøpesenter som gir denne behandlingen. Til og med injeksjoner for å forstørre penis. Hva er det som skjer egentlig? Har verden blitt helt sprø? Enkelte overdriver også så mye at de ser ut som en sexdukke. Jeg skjønner lettere at noen som har fått en skade eller liknende vil prøve å utbedre det, men at normale vakre mennesker skal prøve å forbedre utseendet har jeg ikke forståelse for. 

Alle kosmetiske inngrep har også en risiko. Filler som blir satt feil, og du får den inn i blodåren – kan få svært alvorlige konsekvenser. Da dør hudområdet fordi det får ikke nok blod. Er det hudområdet tilfeldigvis netthinnen din, blir du blind. Det er også nok av skrekk eksempel på folk som ikke har fått det utseendet de ønsker etter endt behandling.  Penis injeksjon kan i verste fall føre til at man mister funksjon og følelse. 

Det at man også får lov til å tilby slike behandlinger så åpenlyst og lett tilgjengelig reagerer jeg også på. Det er med på å øke presset. Tenåringer for eksempel oppholder seg ofte på kjøpesenter og da blir slike tjenester mer normalisert. Det er også et ekstremt stort press gjennom sosiale medier.

Anonymkode: 3299f...52e

Er det ikke et middel de setter inn med en gang hvis de setter feil, så det motvirker blindhet og skade? 

I alle tider har jo mennesket ønsket å være vakre så lenge som mulig. Før i tiden var jo dette kun forbeholdt de aller rikeste og mektigste. Nå er det mer for allmennheten. Og mange er nok glad de også kan fikse på sine usikkerheter. 

Anonymkode: 4c746...b8c

AnonymBruker
Skrevet
On 7/22/2022 at 8:22 AM, AnonymBruker said:

Alle kosmetiske inngrep har også en risiko.

Hele livet er en risiko...

Anonymkode: 45b3b...bf1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...