Gå til innhold

Når mannen har mer klær og sko enn damen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan hadde du reagert hvis mannen du datet hadde hatt mer klær og sko enn deg selv? 

Anonymkode: c1f4d...9e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har flere sko enn meg. Jeg har bare 4 par. Han har også mer klær enn vi i grunnen har plass til.
Har ikke tenkt så mye over det, og at det er en ting jeg må reagere på.

Anonymkode: e96fe...7d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har det. Han har et helt rom med friluftsklær, jaktdressur osv. 

Anonymkode: 9ee31...f27

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har det. Han har et helt rom med friluftsklær, jaktdressur osv. 

*jaktdresser 

Skrevet

Min mann har 3 ganger så mye klær enn meg.

Jeg liker å kaste/ skifte ut ofte og han er en hoarder..

• Liker 1
Skrevet

Min har flere sko enn jeg har, men ikke flere klær. Har ikke tenkt så mye over det annet enn at jeg syns skoene hans tar mye plass i gangen. Til gjengjeld er mitt klesskap tre ganger så stort som hans...

AnonymBruker
Skrevet

Min mann har mye mer klær og sko enn meg. Det er litt irriterende siden garderoben vår dermed er overfylt. Men det virker som om du mener at kvinner generelt skal ha mer klær enn menn. Slik er det jo ikke. 

Anonymkode: 3166c...7fc

Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Det har min også, men det er jo litt fordi han aldri kaster noe..

AnonymBruker
Skrevet

Det er baaaaare så turn off ass, kom igjen, hvor er hylekoret 😂😂

Anonymkode: 0da7a...89b

AnonymBruker
Skrevet

Hadde da ikke reagert noe på det, eller jo har han mer sko enn meg så trenger vi et rom til bare sko da jeg sikker har langt over 100  par😅

Anonymkode: 90bfe...383

AnonymBruker
Skrevet

Ikke flere sko, men han har antagelig hver eneste genser og treningsjakke siden han drev med idrett, og en hel kommode med sokker, t-skjorter og underbukser. Han har sikkert 50 par fotballstrømper han knapt bruker... Som dere over, ikke noe kastes. Spiller ikke veldig stor rolle, vi har god plass. 

Anonymkode: a169f...166

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner du ikke har fått helt de svarene du var ute etter ts, så skal bidra med det 🤣 Jeg har en kamerat som jeg ble med på tur til Oslo en gang. Han pakket med seg så mye klær at det var så vidt plass til meg. Satt med en haug over meg i 6 timer. Fikk heller ikke til å se ut vinduet for han hadde hengt dressen sin på en henger der.

Vi sov over hos noen kompiser av han i Oslo. Det var fredag kveld, og de sto og strøk skjorter og dressbukser i flere timer, og fikset bryn og skjegg og klæsjet på med hårgelé. Jeg som eneste jente der, som selv brukte 5 min på å bytte antrekk og ordne meg, syns det var skikkelig «turn off» i ordets rette forstand. De var også konstant på tinder, men fikk aldri napp.

Anonymkode: cb30b...ed8

• Liker 1
Skrevet

Keg har over dobbelt så mye klær som fruen. Hva så? Jeg er kanskje mer kvantitet, hun mer kvalitet. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt jaja. bryr ikke meg.

Anonymkode: 6fa12...b65

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...