AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 -Har du/eksen ny partner? Jeg ble skilt for fire år siden. Hadde godt forhold til svigerfamilien, men har minimalt/null kontakt med de nå. Både jeg og eks har nye partnere og vi alle sammen omgås greit og er venner. Men, kjenner at jeg har ikke noe behov for å ha kontakt med eksfamilien. Anonymkode: 94f0b...249 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): -Har du/eksen ny partner? Jeg ble skilt for fire år siden. Hadde godt forhold til svigerfamilien, men har minimalt/null kontakt med de nå. Både jeg og eks har nye partnere og vi alle sammen omgås greit og er venner. Men, kjenner at jeg har ikke noe behov for å ha kontakt med eksfamilien. Anonymkode: 94f0b...249 Snakker kun med eksens mor om vi møtes på noe felles. Eks følger opp sin familie og jeg følger opp min. Anonymkode: 58a1b...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Jeg har litt kontakt med dem fortsatt etter snart 10 år. Eksen er ikke så god på kontakt med sin familie, så derfor har jeg holdt kontakten med dem for ungene sin skyld. De bor et godt stykke unna så jeg sender dem bilder og stikker innom dersom vi er i området på ferie 😊 Anonymkode: 66460...fee 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Begge har nye partnere, har vært brudd i tre år. Jeg har null kontakt med min tidligere svigerfamilie. De gjorde alt for å splitte oss da vi var sammen, og de har alltid syntes jeg var et hespetre. Det føles befriende å ikke måtte forholde seg til det ormebolet der. Barna har mye kontakt med besteforeldre, onkel og tante den uka de er hos far, så de lider ingen nød. Anonymkode: 83aaa...75e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 Om jeg noen gang blir skilt, så kommer jeg glede til å blokkere hele svigerfamilien. De er alt annet en gode. Men beholder sikkert kontakt med hun ene svigerinnen. Det kommer nok veldig ann på hvordan de er. Anonymkode: 54efb...1f4 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 Mann her. Skilt I fire år. Ikke snakket med noen fra svigerfamilien siden skilsmissen. Hadde aldri et nært forhold til min ekskones foreldre. Hun er fra en litt belastet bakgrunn og de var ikke noen særlig ressurs for oss. Min eks-svoger har jeg snakket med litt av praktiske årsaker, men det er også over nå. Jeg tror ikke min ekskone har noe kontakt med mine foreldre eller søsken heller. Jeg er etablert på ny. Anonymkode: 3709f...994 2
liljene Skrevet 22. juli 2022 #7 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er veldig glad i min eks svigermor, og hun har blitt min reservemamma siden jeg ikke har kontakt med min egen. Hun er den jeg kan ringe til om alt, og hun har også sagt at de alltid vil være der for meg. For noen blir dette sært, men jeg respekterer resten av hans familie, nye kjæreste og eksmann. Jeg er ikke med i familieselskap eller feiringer. Men hun er der for meg som moralsk støtte og en person jeg kan be om råd. 2 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #8 Skrevet 22. juli 2022 Null kontakt etter min eks svigermor angrep meg foran barna. Har kontakt med oldeforeldrene til barnet mitt, siden de ikke har kontakt med sine barn eller barnebarn. Mye konflikter i den familien. Derfor jeg ble skilt. Barnet er hos faren annenhver helg. Anonymkode: 34103...0cf 2
Adrenalina1 Skrevet 22. juli 2022 #9 Skrevet 22. juli 2022 Skilt for 11 år siden. Begge har ny partner. Absolutt null kontakt med min ekssvigerfamilie. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #10 Skrevet 22. juli 2022 Skilt for 2 år siden. Vi har felles barn og var gift i 14år. Jeg ringer hans mor ca annenhver mnd. Han har ingen kontakt med familien på min side. Han var utro mot meg. Anonymkode: 9c3db...f7d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #11 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skilt for 2 år siden. Vi har felles barn og var gift i 14år. Jeg ringer hans mor ca annenhver mnd. Han har ingen kontakt med familien på min side. Han var utro mot meg. Anonymkode: 9c3db...f7d Hvorfor ringer du hans mor? Anonymkode: 94f0b...249
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #12 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor ringer du hans mor? Anonymkode: 94f0b...249 Fordi hun er gammel og syk, er innlagt på sykehjem og farmor til mine barn og jeg har alltid hatt et fint forhold til henne i veldig mange år. Det ville være mer leit om jeg aldri tok kontakt? Hun har jo aldri gjort noe feil mot meg og jeg har aldri gjort noe feil mot henne. Anonymkode: 9c3db...f7d 5 7
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #13 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Fordi hun er gammel og syk, er innlagt på sykehjem og farmor til mine barn og jeg har alltid hatt et fint forhold til henne i veldig mange år. Det ville være mer leit om jeg aldri tok kontakt? Hun har jo aldri gjort noe feil mot meg og jeg har aldri gjort noe feil mot henne. Anonymkode: 9c3db...f7d Ja, ok ❤️ Anonymkode: 94f0b...249
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #14 Skrevet 22. juli 2022 Skilt i to år, gift i 25. Ingen kontakt med svigerfamilie i det hele tatt. Tipper de bebreider meg for bruddet, siden eksen sier til alle at det kom helt uventet på ham. Synes det er verre at de ikke kontakter barna. De tar alt gjennom eksen, som barna i liten grad ønsker å treffe. Vi dro pga vold, trusler og generell aggresjon over lang tid. Han fikk flere muligheter til å jobbe med det med psykolog, atv osv, men nektet selv for at han hadde et problem. Om bare jeg hadde oppført meg ordentlig og gjort som han sa, hadde han ikke behøvd å bli så sint, ta pengene mine, brøle, kaste ting, true eller utøve vold. Anonymkode: 86467...a0c 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #16 Skrevet 22. juli 2022 Ingen kontakt med dem, men savner eks-svigermor, så synes det er trist. Min nåværende svigermor ville jeg nok bare vært glad for å bli kvitt 😅 Anonymkode: 29fd7...502
Blåjojo Skrevet 22. juli 2022 #17 Skrevet 22. juli 2022 Er 8 år siden jeg gikk fra far til mine barn. Har lite, men god kontakt med både han og hans søsken og hadde god kontakt med hans mor så lenge hun levde. En av hans brødre sa for ikke så lenge siden at jeg alltid ville regnes som en av familien. Og jeg tenker at de alltid vil regnes som en del av min familie. Jeg har ny partner, og de er alle sammen invitert til bryllupet vårt om noen mnd. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #18 Skrevet 23. juli 2022 Skilt i 3 år og det er tilnærmet null kontakt, lenger. De bor på en annen kant av landet ig det føles ikke naturlig. Eksen var utro og hans nye kone er sykelig sjalu på meg. Anonymkode: 14586...c09 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #19 Skrevet 23. juli 2022 Null kontakt. Ville sagt hei og pratet med dem om jeg så dem på gata, men ingenting ellers. Har ny partner ja Anonymkode: 0d3a1...289 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #20 Skrevet 23. juli 2022 Vi har vært skilt i 27 år, men jeg har fortsatt god kontakt med svigerfamilien. De er tross alt besteforeldre/tanter/onkler til mine barn. Vi ringes i blant, snakker sammen i bursdager eller andre familiesammenkomster, og har en god tone. Jeg har også god kontakt med mine barns stesøsken på fars side. Vi er liksom en "stor, lykkelig familie". 😁 Anonymkode: 815a4...c6d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå