AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Er KG et positivt sted hvor man kan få gode råd angående livet? Er det mye dømming her, følger folk på KG strømmen for å føle seg som bedre mennesker. Hvaslags tone er det her? Hva tenker dere? Beskriv KG som arena med tre ord. Anonymkode: e206a...30e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Nyttig Underholdende Frustrerende Anonymkode: 19f2f...c4b
Rucula Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Alle skal "ta" den som starter en ny tråd her inne. Det er veldig spesielt. Nærmest uansett hva folk spør om så vil de som svarer prøve å lese alt vedkommende skriver i verst tenkelige mening. Noen av folka her inne er spesielt ille på akkurat det. Noen ganger overasker det meg at folk tørr å spørre om noe som helst.
Hulderen Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Jeg ser at mange får gode råd her. Jeg er også med på å gi råd selv. Men det er nok en tankevekker at jeg aldri søker råd her inne selv. Så for meg er nok KG mest underholdning, selv om jeg anser meg selv som en god lytter som villig gir råd ut fra min visdom og erfaring. Ja, jeg valgte å ta spørsmålet ditt seriøst, og droppet derfor å bare svare med tre ord.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 Jeg gidder nesten bare å komme hit på grunn av alle telle-trådene. Anonymkode: 18484...78e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå