AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Hva tenker dere damer om ein mann er i forhold men har ein meget pen veninne som han har god kontakt med. Hva er ok? besøke ho? Kun på snapp? Kun treffes på butikken? Hvor går grensen? I mitt tilfelle trappet eg betraktelig ned kontakten uten å ta dette opp med kjæresten min. Eg hadde ikkje likt om dama mi for på besøk til kjekkasen heller. Anonymkode: d1cfd...b78
SlemUlv Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Jeg hadde ikke brydd med. Jeg kontrollerer ikke hvem partnerene mine er venner med.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Jeg trodde han var i forhold med denne pene venninnen 😂 Anonymkode: 88dfe...a64
Snok1 Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Ser ikke problemet. Jeg stoler på partners kjærlighet og vi har veldig åpen dialog oss mellom.
Bos43 Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 Er man bestevenner så er man nærmeste venn. Man ligger ikke med nærmeste venn. Det gjør man med kjæresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå