Gå til innhold

Fysisk mulig å bli lavere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det fysisk mulig å bli lavere i høyde? Tar imot alle alternativer her, inkludert opperasjoner. 

Har lest på en operasjon som krever 1 år med terapi etter prosedyren og som koster 800 000kr. Utrolig dyrt og virker veldig slitsomt og ikke kunne gå på nesten 1 år

Anonymkode: cd016...8bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor høy er du

Anonymkode: a8293...2aa

AnonymBruker
Skrevet

Ja, man kan skjære vekk noe av lårbenet eller leggbeinet. Det ble vurdert på meg pga beinlengdeforskjell.

Begge beina - da må du nok til utlandet og betale av egen lommebok

Anonymkode: eabde...b7a

AnonymBruker
Skrevet

Kapp av deg beina, så blir du lavere. Eller du får lute ryggen og krølle deg sammen. Men helt ærlig, hvorfor har du lyst til å bli lavere? De fleste gjør seg jo høyere med høye hæler osv. Bær heller høyden din med stolthet! Bruke 800.000 på en operasjon og ikke kunne gå på et helt år er galskap.  

Anonymkode: 529f2...8c3

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor høy er du

Jeg er 176 og TYNN. Dette får meg til å se enda høyere ut og jeg hører det stadig. Jeg selv føler angst pga dette og har nesten utviklet depresjon på grunn av høyden min. Vet det høres teit ut men det er sannheten

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, man kan skjære vekk noe av lårbenet eller leggbeinet. Det ble vurdert på meg pga beinlengdeforskjell.

Begge beina - da må du nok til utlandet og betale av egen lommebok

Anonymkode: eabde...b7a

Vet du hva opperasjonen heter?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kapp av deg beina, så blir du lavere. Eller du får lute ryggen og krølle deg sammen. Men helt ærlig, hvorfor har du lyst til å bli lavere? De fleste gjør seg jo høyere med høye hæler osv. Bær heller høyden din med stolthet! Bruke 800.000 på en operasjon og ikke kunne gå på et helt år er galskap.  

Fordi jeg føler meg stor og veldig ukomfertabel i høyden min hvertfall mtp kroppstypen min også

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi jeg føler meg stor og veldig ukomfertabel i høyden min hvertfall mtp kroppstypen min også

Hvordan kan du føle deg stor når du er tynn? Du har jo modellkropp, du er heldig! Syns du skal bære høyden din med stolthet jeg, du er sikkert kjempefin ♥️

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er 176 og TYNN. Dette får meg til å se enda høyere ut og jeg hører det stadig. Jeg selv føler angst pga dette og har nesten utviklet depresjon på grunn av høyden min. Vet det høres teit ut men det er sannheten

Jente? Jeg er selv 176 og jente, aldri hatt noen som reagerer på det. Ville heller prøvd å gå opp i vekt (kanskje få hjelp av lege) før du praktisk talt fucker opp hele livet ditt med en sinnsykt dyr og potensielt farlig operasjon 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Men 176cm er jo ikke spesielt høyt?
Jeg jobber sammen med ei på 180cm som er slank og jeg tenker aldri over høyden hennes i det hele tatt.
Du er jo bare 4cm høyere enn meg og jeg føler meg ikke høy. Kunne tenkt meg å ha vært høyere.

Jeg synes ikke du skal endre på høyden. Kroppen din vil ikke se velproporsjonert ut. Du vil se rar ut. Menneskekroppen er ofte skapt etter det gyldne snitt, eller pi. Som er den universelle harmoniske formelen. Når man er konstruert etter pi så ser man bra ut. Begynner man å forkludre med dette så vil øyet ubevisst fange opp at her er det noe merkelig og ubalansert. Da slutter du å se harmonisk ut. Så ikke gjør det.

Finn heller klær du føler deg vel i.
Og få orden på selvbildet ditt. Du er jo helt sikkert nydelig. Du har ingen grunn til å gjemme deg!

Anonymkode: 7ee11...3f3

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jente? Jeg er selv 176 og jente, aldri hatt noen som reagerer på det. Ville heller prøvd å gå opp i vekt (kanskje få hjelp av lege) før du praktisk talt fucker opp hele livet ditt med en sinnsykt dyr og potensielt farlig operasjon 

Er jente ja. Men jeg sliter med å legge på meg. Alltid vært tynn og vært helt umulig for meg å gå opp i vekt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er jente ja. Men jeg sliter med å legge på meg. Alltid vært tynn og vært helt umulig for meg å gå opp i vekt

Derfor jeg sier lege kan hjelpe, om du har høyt stoffskifte så går det an å få medisiner for å hjelpe med det

AnonymBruker
Skrevet

Herregud..

Anonymkode: 674c7...7ab

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Da trenger du psykiatrisk behandling, ikke operasjon. 

Anonymkode: 812ca...445

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye veier du? Jeg er 178 og var i en periode nede i 52 kg uten at det fikk meg til å føle meg for høy av den grunn.

Anonymkode: a9689...b9d

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok du skal satse på hjelp med psyken og ikke kroppen...du har jo den kroppen flest damer blir syke av å prøve å få....

Anonymkode: 2b996...885

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Herregud. 176 er jo bare noen få cm over snittet.  Du er ikke høy i det hele tatt.  Jeg er er selv 1,76 og veier 61 kg. Kunne godt vørt høyere.  Du trenger psykologhjelp, ikke operasjoner. 

Anonymkode: af3c5...45f

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp E+ på apotek og drikk en halvliter om dagen fordelt utover.  Jeg kan love deg at du kommer til å gå opp i vekt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvor mye veier du? Jeg er 178 og var i en periode nede i 52 kg uten at det fikk meg til å føle meg for høy av den grunn.

Anonymkode: a9689...b9d

Ja jeg veier 52 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Herregud. 176 er jo bare noen få cm over snittet.  Du er ikke høy i det hele tatt.  Jeg er er selv 1,76 og veier 61 kg. Kunne godt vørt høyere.  Du trenger psykologhjelp, ikke operasjoner. 

Lett for deg å si, du har en fin vekt. Jeg veier 52, så er spinkel og da ser man automatisk mye høyere ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...