Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være forlover for min beste venninne :hoppe: , og har selvsagt allerede begynt å tenke på utdrikningslaget. Er det noen som har noen gode forslag til aktiviteter å komme med?

Venninnen min er ganske tøff så hun bør få en ordentlig utfordring, men å sende henne ut i et fallskjermhopp er ikke aktuelt. Jeg vil helst finne på noe hvor alle kan være med. Det trenger ikke nødvendigvis være så veldig skummelt. Jeg har tenkt på rafting i Akerselva...

Hvordan vil du helst at ditt utdrikningslag skal være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt utdrikningslag ønsker jeg skal være slik: Tur på Spa hvor alle blir skikkelig pampered, tur på en finere restaurant hvor det serveres god mat og drikke, gjerne treretters. Dagen avsluttes med jentekveld på byn, eller rett og slett hjemme med godis, jentefilm og kakling. Skulle komme noen for å hoste dildoparty på kveldstid hadde ikke det heller vært så dumt. :sjarmor:

Jeg kunne ikke tenkt med å bli utsatt for utdriting eller å få en chippendalelignende fyr vrikkende og strippende i trynet mitt. :forvirret:

Skrevet

Vi var på spa da jeg ble drukket ut, skikkelig kos :) I tillegg var vi på dette stedet. Her kan alle på festen få mye moro uten noe som helst utdriting :)

Skrevet

Det var helt fantastisk morsomt. Anbefales absolutt. :)

Skrevet

Hva i all verden er poenget med å rafte i kloakken sammen med rottene bare fordi man skal gifte seg, kan du fortelle meg det? :overrasket:

Utdrikningslag?

Tja, kanskje en rolig middag med nære venner og vin hjemme eller på resturant, samt en tur på nattklubb/konsert senere, avhengig av interesser.

Skrevet
Finnes det?  :overrasket:

Villmarkshuset kan visstnok arrangere det. Jeg har ikke sjekket i det siste, men det skal kunne la seg gjøre. Om det ikke blir direkte rafting, kan de i alle fall arrangere kanotur. Må sjekke litt mer...

Akerselva er forresten veldig ren, i alle fall lengre opp hvor det vil være aktuelt å rafte. Tror ikke vi skal prøve oss på Møllefossen... :ler: Det er flust av badeplasser opp mot Maridalsvannet.

Jeg tror venninnen min blir veldig skuffet hvis det bare blir et kose-mose utdrikningslag, hun forventer nok noen utfordringer.

Det gladiatorstedet var vi på i mitt utdrikningslag hvor hun var forlover, så det blir nok ikke aktuelt. Men moro var det der. ;)

Jeg tar gjerne i mot flere forslag eller ønsker, eller historier fra ditt utdrikningslag. :sjenert:

Skrevet

Jeg ble tatt med til Oslo reptilsenter. Der ble utfrodringen å holde en Tiger-pytonslange. Den var megastor og pyselille meg turte ikke å holde den. :rodme: Men de som ville av venninnene mine fikk holde den + en annen litt mindre slange. Ble ett ganske morsomt besøk. :tommel:

• 3 uker senere...
Skrevet

Rafting, tandemhopp(?), spa, fotosession og god middag med gode venner er noe jeg hadde satt pris på :)

• 3 uker senere...
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg ble kledd opp i latexnissekjole og sendt ut på kjøpesenteret for å flørte med alle nissene jeg så... men det var ingen andre nisser, så jeg måtte flørte med alle i stedet ;)

Etterpå var vi ute på Lillestrøm (jeg i samme antrekk) og spiste middag og drakk og koste oss. Utrolig hvor nærgående folk blir når man er kledd litt over kanten... både damer og menn. Men morro var det likevel!

Bra jeg ikke er så sjenert, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...