AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Det ble et tøft brudd for meg da han ikke ville mer etter 10år. Rett etterpå oppførte han seg god, ringte meg og brydde seg fortsatt. Nå som den nye dama er i bildet er det såvidt mld og noe. I begynnelsen lurte han på om jeg datet andre, nå er han bare kald, ikke et ord. Kun ja og nei i mld... Vi har barn sammen. Det føles bare så vondt når han ikke er tilstedet lengre. Jeg har vært singel etter bruddet og håper på lyse sider for meg også. Bare det å se at eks svigermor og tidligere bonusbarn er på plass hvor jeg bodde gjør vondt. Er så lei, så lei. Merker at han blir påvirket av hun nye. Andre som kan relatere det samme? Kv34 Anonymkode: 017db...8ad 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Det er nok ikke så vanlig at ekser har nær kontakt etter et brudd. Kanskje likte ikke nye dama kontakten deres heller. Men klart det er vondt å se at livet går videre... Anonymkode: f77e8...d26 18
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Det spørs om ikke den nye dama har gitt beskjed om at hun ikke vil at han skal ha så mye kontakt med deg. Hun føler kanskje deg som en trussel, og du er jo eksen hans, så du kan ikke forvente at han skal ta seg av deg og ha mye kontakt. Skjønner at det er vondt. Håper at du får det bedre på sikt. Prøv ikke å fokusere på hva han og den nye dama gjør, hvem de er sammen med osv., for dess mer du klarer å tenke på andre ting, desto raskere glemmer du. Anonymkode: 68f12...95f 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Han har funnet ei ny som han er blitt glad i og du er ute av bildet. Han gikk fra deg for en grunn, så du må bare akseptere det, la de være i fred og gå videre med ditt liv. Anonymkode: 1545c...e6b 13
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han har funnet ei ny som han er blitt glad i og du er ute av bildet. Han gikk fra deg for en grunn, så du må bare akseptere det, la de være i fred og gå videre med ditt liv. Anonymkode: 1545c...e6b Herregud.. Er vel lov å synes det er vanskelig vel? Han er tross alt pappaen til barnet hennes, så helt ut av bildet vil hun aldri være uansett hvor mye den nye dama hans misliker kontakten de måtte ha mellom seg..💁🏼♀️ That’s life! Anonymkode: 1fe15...142 7
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Herregud.. Er vel lov å synes det er vanskelig vel? Han er tross alt pappaen til barnet hennes, så helt ut av bildet vil hun aldri være uansett hvor mye den nye dama hans misliker kontakten de måtte ha mellom seg..💁🏼♀️ That’s life! Anonymkode: 1fe15...142 Ja, klart de må ha en kontakt pga barnet, men virker som om hun er lei seg fordi han ikke spør om hun dater andre osv. Han er gått videre, så hun må bare akseptere det og gå videre med sitt eget liv. That’s life Anonymkode: 1545c...e6b 7
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #7 Skrevet 22. juli 2022 Forstår du syns det er tøft, men sett deg i den nye damas sko. Hadde du ønsket at kjæresten din skulle bry seg om eksen sin annet enn når det kommer til felles barn? Anonymkode: d0b71...7ed 5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #8 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Herregud.. Er vel lov å synes det er vanskelig vel? Han er tross alt pappaen til barnet hennes, så helt ut av bildet vil hun aldri være uansett hvor mye den nye dama hans misliker kontakten de måtte ha mellom seg..💁🏼♀️ That’s life! Anonymkode: 1fe15...142 Ja det er sant. Begge barna er under 10 år. I begynnelsen sendte hun meg mye snap og la ut på bilder av de to på facebook. Nå er hun stille, også han. Han kommer såvidt ut når barna skal hentes. Hun er ganske mye eldre enn meg.. Anonymkode: 017db...8ad
Lønnesirup01 Skrevet 22. juli 2022 #9 Skrevet 22. juli 2022 Dere som insisterer på at dette er den nye kjærestens verk; dette høres ut som dere trenger å kunne skylde på en kvinne. Han hadde nok dårlig samvittighet etter bruddet, og ville bøte litt på denne og 'sjekke inn' med deg. Det kan ikke forventes, men er jo fint. Pågår det for lenge blir det et problem, fordi du vender deg til å fortsatt ha kontakt og ha ham som emosjonell støttespiller. Man kan derfor si at det snilleste faktisk er å kutte deg tvert av med en gang. Får man ny partner endrer ting seg rett og slett fordi man er mentalt et helt annet sted. Er man nyforelsket, er det alt man tenker på. Der kalenderen en periode var tom, er den nå stappfull av aktiviteter. Ukene han ikke har barnet går med til aktiviteter for de to, ukene han har barnet er alt fokus på det, og få ting til å gå opp med ny partner. Man tenker rett og slett mye mindre på alt utenfor eget liv, og det inkluderer eksen. En ny partner fyller hele det emosjonelle tomrommet som var. Selv om dette oppleves noe brutalt nå, så er det nyttig at andre tar beslutningen med å la kontakten ebbe ut for deg. Du vil med tiden også treffe en ny. Vend fokuset vekk fra dem, og over på deg selv. Hvilke ting kan du fylle timeplanen med? 8 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #10 Skrevet 22. juli 2022 Kan være en fin ting slik at du kommer deg videre. Jeg snakket knapt med min eksmann med mindre det omhandler ungene. Så ringer 1 gang i uken for å oppdatere. Privatlivet til hverandre holder vi for oss selv. Begynn å date når du er klar. Det føles sikkert litt rart ut i begynnelsen, men når du først har begynt så merker du at du ikke trenger din eks oppmerksomhet mer. Anonymkode: 71918...c19
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #11 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja det er sant. Begge barna er under 10 år. I begynnelsen sendte hun meg mye snap og la ut på bilder av de to på facebook. Nå er hun stille, også han. Han kommer såvidt ut når barna skal hentes. Hun er ganske mye eldre enn meg.. Anonymkode: 017db...8ad I starten av noe er det ikke sikkert man føler så mye på det, men følelsene av sjalusi kan komme etter hvert. Nå bryr hun seg mer om han for hver dag som går og da blir man veldig sårbar. Det kan også jevne seg ut å bli lettere med tiden. Når hun har kommet over denne kneika og kanskje føler seg tryggere på han så kan det roe seg. De har nok ikke rukket å bygge opp noe mer enn en forelskelse. Om de holder sammen så kommer den ekte kjærligheten, god trygghet og mer tillit. Anonymkode: 09d09...512
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #12 Skrevet 22. juli 2022 Skjønner at det er tøft. Det blir som et nytt brudd i bruddet. Men jeg tror du ville slitt med å komme deg videre dersom kontakten mellom dere forble som den var. Synes du skal fokusere på deg selv og barnet ditt. Se på dere to som en hel familie! Man trenger ikke fler enn 2 for å være det. Reis på ferie sammen, opplev ting sammen og ha fokus på dere to! Å flørte på tinder eller lignende kan også hjelpe deg å se at det finnes andre der ute og at du fortsatt har draget😊 gjør ting som gir deg en liten boost! Hilsen en som har vært der du er. Anonymkode: 4469b...d62 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #13 Skrevet 23. juli 2022 Lønnesirup01 skrev (På 22.7.2022 den 9.07): Dere som insisterer på at dette er den nye kjærestens verk; dette høres ut som dere trenger å kunne skylde på en kvinne. Han hadde nok dårlig samvittighet etter bruddet, og ville bøte litt på denne og 'sjekke inn' med deg. Det kan ikke forventes, men er jo fint. Pågår det for lenge blir det et problem, fordi du vender deg til å fortsatt ha kontakt og ha ham som emosjonell støttespiller. Man kan derfor si at det snilleste faktisk er å kutte deg tvert av med en gang. Får man ny partner endrer ting seg rett og slett fordi man er mentalt et helt annet sted. Er man nyforelsket, er det alt man tenker på. Der kalenderen en periode var tom, er den nå stappfull av aktiviteter. Ukene han ikke har barnet går med til aktiviteter for de to, ukene han har barnet er alt fokus på det, og få ting til å gå opp med ny partner. Man tenker rett og slett mye mindre på alt utenfor eget liv, og det inkluderer eksen. En ny partner fyller hele det emosjonelle tomrommet som var. Selv om dette oppleves noe brutalt nå, så er det nyttig at andre tar beslutningen med å la kontakten ebbe ut for deg. Du vil med tiden også treffe en ny. Vend fokuset vekk fra dem, og over på deg selv. Hvilke ting kan du fylle timeplanen med? Takk for det, høres nok fornuftig ut. Jeg merker heldigvis at jeg nå etter 1.5år har begynt å komme over han. Det har tatt tid, men det var han som valgte det. Det som er trist er at jeg gar blitt så fort glemt. Han elsket meg jo og er vel litt glad i meg enda?, Anonymkode: 017db...8ad
Lønnesirup01 Skrevet 23. juli 2022 #14 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Takk for det, høres nok fornuftig ut. Jeg merker heldigvis at jeg nå etter 1.5år har begynt å komme over han. Det har tatt tid, men det var han som valgte det. Det som er trist er at jeg gar blitt så fort glemt. Han elsket meg jo og er vel litt glad i meg enda?, Anonymkode: 017db...8ad 1,5 år? Jeg trodde dette var helt nylig. Hvis du har han (eller henne) på sosiale medier, så hadde jeg kuttet dem ut. Dersom man bestemmer seg for det og har gode rutiner, så kan man "slippe unna" med veldig lite kontakt med eksen, selv om man har barn sammen. Jeg har venner som er skilt som har organisert det slik at de max sender eller får én e-post ila. en uke der de avklarer f.eks. tannlege eller foreldremøte. Ofte har man mer kontakt enn man trenger, kanskje litt ubevisst. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #15 Skrevet 23. juli 2022 Den eneste kontakten det er normalt å ha er angående barnet. Anonymkode: 8a733...c63 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #16 Skrevet 23. juli 2022 Har all forståelse for vonde følelser. Men dette er en naturlig overgang? Han fikk det han trengte av deg i form av gjensidig «caring» selv om det var slutt rent romantisk. Nå er han sammen med en annen person som også gir han disse tingene han ønsker, og du er ikke. Jeg har mannlige bekjente som er sånn. Tar masse kontakt i single perioder. Ikke for å flørte, men for å ha en rådgiver/psykolog osv. Når de da blir forelska/betatt av noen minsker kontakten ganske mye. Venninner kan også være sånn. Men dette er altså en eks av deg, og da avsluttes ting hardere. Anonymkode: ee4fe...2a4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #17 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 9.56): I starten av noe er det ikke sikkert man føler så mye på det, men følelsene av sjalusi kan komme etter hvert. Nå bryr hun seg mer om han for hver dag som går og da blir man veldig sårbar. Det kan også jevne seg ut å bli lettere med tiden. Når hun har kommet over denne kneika og kanskje føler seg tryggere på han så kan det roe seg. De har nok ikke rukket å bygge opp noe mer enn en forelskelse. Om de holder sammen så kommer den ekte kjærligheten, god trygghet og mer tillit. Anonymkode: 09d09...512 Men det bare irriterer meg at hun skal stå i veien for mine barns foreldre. Hun burde la han få lov å levere barna sine. Hun tok han ifra meg.. Anonymkode: 017db...8ad
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #18 Skrevet 23. juli 2022 Ts her.. han vil kanskje tenke litt over det og savne meg "litt" når jeg endelig har funnet meg ny. Han vil selv innerst inne kjenne på omhun nye vil lage intriger. Anonymkode: 017db...8ad
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #19 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men det bare irriterer meg at hun skal stå i veien for mine barns foreldre. Hun burde la han få lov å levere barna sine. Hun tok han ifra meg.. Anonymkode: 017db...8ad Er han en ting som det bare er å ta? Han gjorde valget om å gå. Hun tok ingenting fra deg, da du aldri har eid eksen din. Anonymkode: d3f9a...51c 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #20 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er han en ting som det bare er å ta? Han gjorde valget om å gå. Hun tok ingenting fra deg, da du aldri har eid eksen din. Anonymkode: d3f9a...51c Lettere å irritere seg over den nye enn eksen i mitt tilfelle. Anonymkode: 017db...8ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå