Gjest Isabellas Skrevet 18. november 2005 #1 Del Skrevet 18. november 2005 Hva betyr IKM og hva er pergokur for noe? Hvor kan jeg kjøpe det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #2 Del Skrevet 18. november 2005 ikm= ikke mensen,hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 18. november 2005 #3 Del Skrevet 18. november 2005 Pergo = Pergotime Det er reseptpliktige tabletter som gynokolog skriver ut hvis du har få eller manglende eggløsning. Jeg har tatt en dobbel kur og ble gravid!!!!!!!!!!!!! Etter å ha forsøkt i over 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. november 2005 #4 Del Skrevet 19. november 2005 Forklaringer på forkortelser og uttrykk. På toppen av siden finner du link til Magaisnet hvor en del forklaringer står. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jomfru-77 Skrevet 21. november 2005 #5 Del Skrevet 21. november 2005 alstå, kan noen forklare mer rundt PERGO? er det slik at du får fler eggløsninger? Hvem får det og hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 21. november 2005 #6 Del Skrevet 21. november 2005 Pergotime gis til kvinner som ikke har eggløsning. Når man tar tablettene kan man få eggløsning (det fungerer ikke på alle). Det gis av en gynekolog, etter man har hatt påvist mangel på eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå