Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer bare på hvor vanlig det er at folk må gå ut oppsigelsestiden sin? Hvor lang oppsigelsestid hadde dere og hva jobbet dere med?

Anonymkode: e1437...c84

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hver gang. Alt ifra 1 mnd til 3 mnd

Anonymkode: 88267...3af

Skrevet

Har byttet jobb mange ganger etterhvert. Har stått ut oppsigelsestiden hver gang!  
3 mnd oppsigelse 

AnonymBruker
Skrevet

Alltid stått hele oppsigelsetiden, er da det som er vanlig? Er vel derfor man har nettopp oppsigelsetid.

Hatt seks måneders oppsigelsestid.

Anonymkode: 9a0b8...b77

• Liker 1
Skrevet

Hver gang. Har som regel hatt én måneds oppsigelsestid, noe jeg også kranglet meg til å få inn i kontrakten i min siste jobb i butikk selv om jeg jobbet der i seks år, da jeg ville ha muligheten til å ta annet arbeid raskt. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig å gå ut oppsigelsestiden 

Anonymkode: 7c723...3d2

AnonymBruker
Skrevet

Alltid. Tre måneder.

Anonymkode: f2ea2...94f

AnonymBruker
Skrevet

Alltid. Fra 1 til 4 måneder. 

Anonymkode: d8054...b0d

AnonymBruker
Skrevet

Sist jobb var fast og da skulle jeg ha 3 måneders oppsigelsestid. Men jeg fikk gå etter 1 måned da jeg fikk begynne i den nye jobben og gamle jobben hadde ikke så mye arbeidsoppgaver. 

Så du bør spørre din sjef, mulig de lar deg gå tidligere.

Anonymkode: 3517d...11c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt tre måneders oppsigelsestid. En gang fikk jeg to ukers fritak, da det var en praktisk løsning for både meg og tidligere arbeidsgiver.

De andre gangene har jeg stått tiden ut, men pga mange feriedager til overs, noen av dem overført fra tidligere år, pluss mye opparbeidet plusstid har jeg aldri vært fullt på jobb i alle de tre månedene. 

Anonymkode: e8196...ce1

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så uvanlig at folk sykemelder seg i oppsigelsestiden. Jeg syns egentlig det er greit de kommer seg avgårde så fort som mulig når de sier opp. Skjønner at de sykemelde seg egentlig. 

Anonymkode: e5348...027

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom inn i studie nå, og heldigvis fikk lov å gå før. Da de hadde folk til stillingen, fast. Skulle ha hatt 3mnd oppsigelse.

Anonymkode: 1f182...996

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...