AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Hadde et lite crush på pt min da jeg var på et opptreningssenter for litt siden. Vi flørtet litt og jeg er ikke i tvil om at vi liker hverandre. Skal tilbake dit på en snarvisitt om to uker for å snakke med legen min der. Sendte en epost til han pt'n i dag og skrev at jeg gjerne ville treffe han også, hvis mulig. Var jo relativt formell i tonen siden det var til hans jobb-epost. Men tror dere ikke jeg klarte skrive "klem fra"? Det er så sykt flaut. Skrev fullstendig uten å tenke meg om, som om jeg skrev til en venninne... Og enda verre... Når jeg så has jeg hadde skrevet, sendte jeg en ny epost som var langt i fra formell, den var lettere kaotisk og jeg skrev noe a la "ops, beklager nå gikk det litt fort. Det var virkelig ikke meningen å skrive" klem fra". Sorry, mente ikke påtvinge deg en klem. Beklager altså" Den sendte jeg like etterpå, fordi jeg ble så stresset. Altså... Nå er jeg så sykt flau. Og jeg lurer på om han vil synes det hele er søtt eller vil det bare være teit? Må sies at han er en mann som har mye humor.. Men altså... Dette... Noe så flaut. Tanker? Anonymkode: a9cd0...a61 2 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 Jeg tenker jeg hadde vært like flau som du er nå… Anonymkode: 95bb2...fb4 7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 Gud, så selvopptatt da. Anonymkode: c17bd...aae 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 Samma driten. Gjør da ingenting. Enten får du han mer gira eller så skiter han i det. Anonymkode: ad11f...fac 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 Første mail var ikke klein, andre var klein.... Anonymkode: 19863...f56 13 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #8 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hadde et lite crush på pt min da jeg var på et opptreningssenter for litt siden. Vi flørtet litt og jeg er ikke i tvil om at vi liker hverandre. Skal tilbake dit på en snarvisitt om to uker for å snakke med legen min der. Sendte en epost til han pt'n i dag og skrev at jeg gjerne ville treffe han også, hvis mulig. Var jo relativt formell i tonen siden det var til hans jobb-epost. Men tror dere ikke jeg klarte skrive "klem fra"? Det er så sykt flaut. Skrev fullstendig uten å tenke meg om, som om jeg skrev til en venninne... Og enda verre... Når jeg så has jeg hadde skrevet, sendte jeg en ny epost som var langt i fra formell, den var lettere kaotisk og jeg skrev noe a la "ops, beklager nå gikk det litt fort. Det var virkelig ikke meningen å skrive" klem fra". Sorry, mente ikke påtvinge deg en klem. Beklager altså" Den sendte jeg like etterpå, fordi jeg ble så stresset. Altså... Nå er jeg så sykt flau. Og jeg lurer på om han vil synes det hele er søtt eller vil det bare være teit? Må sies at han er en mann som har mye humor.. Men altså... Dette... Noe så flaut. Tanker? Anonymkode: a9cd0...a61 Denne var søt. Tror mange kjenner seg igjen i lignende situasjoner. Hører med i en overtenkende forelska tilværelse☺️ Anonymkode: bb98a...6d8 7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #9 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Gud, så selvopptatt da. Anonymkode: c17bd...aae Selvopptatt? Hvorfor? Anonymkode: a9cd0...a61 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #10 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Første mail var ikke klein, andre var klein.... Anonymkode: 19863...f56 Too late.... 😅 Anonymkode: a9cd0...a61 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #11 Skrevet 21. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Selvopptatt? Hvorfor? Anonymkode: a9cd0...a61 Fordi at mottaker ikke kommer til å legge noe ekstra oppmerksomhet eller verdi i den e-posten. Det er en e-post fra en kunde. TS "blåser" det opp til at mottaker skule reagere noe voldsomt på det hun skrev. Anonymkode: 87861...d3a 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #12 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Selvopptatt? Hvorfor? Anonymkode: a9cd0...a61 Selvbevisst, vil jeg heller si. Anonymkode: 773dd...bd9 1
Magnifique Skrevet 21. juli 2022 #13 Skrevet 21. juli 2022 Haha dette kunne jeg også ha gjort 😂 Synes det var mest søtt egentlig. Litt klein, men søt beskjed etterpå, men pytt! Prøv og ikke overtenk det! Hvis din pt har litt humor som du sier, tar han det sikkert ikke så seriøst og dere kan le av det sammen 8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #14 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Første mail var ikke klein, andre var klein.... Anonymkode: 19863...f56 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Fordi at mottaker ikke kommer til å legge noe ekstra oppmerksomhet eller verdi i den e-posten. Det er en e-post fra en kunde. TS "blåser" det opp til at mottaker skule reagere noe voldsomt på det hun skrev. Anonymkode: 87861...d3a Magnifique skrev (21 minutter siden): Haha dette kunne jeg også ha gjort 😂 Synes det var mest søtt egentlig. Litt klein, men søt beskjed etterpå, men pytt! Prøv og ikke overtenk det! Hvis din pt har litt humor som du sier, tar han det sikkert ikke så seriøst og dere kan le av det sammen Dere som sier andre eposten var litt klein, hva mener dere ts burde gjort annerledes da? Feilen var jo allerde skjedd, ho skrev klem. Er det ikke naturlig å si noe om at ho er bevisst på det og ikke mente det slik? Hva skulle hun skrevet for at det ikke var kleint? Og til deg som kritiserer at ho omtrent er innbilsk? Ho har jo sagt det har en god tone da, jeg syns ikke akkurat ts tok hardt i. Syns det var søtt jeg og jeg hadde blitt sjarmert om det var jeg som fikk en sånn en, dvs to sånne 😊 Er forresten mann. Anonymkode: 700b8...8da 6 1
cassio Skrevet 21. juli 2022 #15 Skrevet 21. juli 2022 Han har sannsynligvis bare fått seg en god latter. Ikke noe å være flau for! 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #16 Skrevet 21. juli 2022 Litt kleint, og kan også føre til at han trekker seg litt unna. Prøv deg på han når klient-relasjonen er over Anonymkode: 3f4d9...24d
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #17 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt kleint, og kan også føre til at han trekker seg litt unna. Prøv deg på han når klient-relasjonen er over Anonymkode: 3f4d9...24d Hvorfor kleint? Anonymkode: a9cd0...a61 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #18 Skrevet 22. juli 2022 Super-sjarmerende! MIn kjæreste var slik som dette titt og ofte hele perioden vi ble kjent og jeg synes det bare var så søtt og koselig! Gjorde meg bare enda mer betatt. Altså, det viser jo bare at man er menneskelig og at man er ettertenksom. Du har ingenting å bekymre deg for. Bare vær søte, rare du. Du høres helt nydelig ut. Anonymkode: aa89d...691 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #19 Skrevet 22. juli 2022 Den første e-posten var vel grei, selv om det kanskje virket litt snålt med den "klem fra"-avslutningen. Det som gjør det kleint, er den meldingen du sendte etterpå. Den kan bli oppfattet som ganske spesiell, og det skinner gjennom at du er interessert. Ikke noe mer å gjøre med det, du får bare ta en avventende tone/holdning når dere møtes. Hvis han bare later som ingenting, så begynn for all del ikke å tyte om de meldingene. Selv om dere likte hverandre, kan han egentlig se på det bare som at han er hyggelig mot en pasient/kunde. Anonymkode: 01592...405 2
Magnifique Skrevet 22. juli 2022 #20 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dere som sier andre eposten var litt klein, hva mener dere ts burde gjort annerledes da? Feilen var jo allerde skjedd, ho skrev klem. Er det ikke naturlig å si noe om at ho er bevisst på det og ikke mente det slik? Hva skulle hun skrevet for at det ikke var kleint? Og til deg som kritiserer at ho omtrent er innbilsk? Ho har jo sagt det har en god tone da, jeg syns ikke akkurat ts tok hardt i. Syns det var søtt jeg og jeg hadde blitt sjarmert om det var jeg som fikk en sånn en, dvs to sånne 😊 Er forresten mann. Anonymkode: 700b8...8da Bittelitt kleint/klønete var det kanskje å unnskylde seg flere ganger rett etterpå på e-post. Men igjen, jeg synes ikke det gjør noenting og som sagt kunne jeg fort gjort ha skrevet «klem» selv i en e-post uten å tenke meg Det er jo lett å få panikk også. Jeg mener ikke at hun kunne ha gjort noe annerledes, det er poenget. Det var aller mest søtt synes jeg Og derfor håper jeg ts ikke tenker så altfor mye over det og tenker «sånt skjer!» For det gjør det 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå