AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Jeg tenker på en på jobben hele tiden, fantaserer om han, gleder meg til å gå på jobb hver dag for å se han. Han har gitt uttrykk for at han liker meg godt, også gitt meg komplimenter for utseende, legger man sammen alt har han flørtet med meg flere ganger - eller kanskje er han bare sånn som person.,,? det er uaktuelt å gå noe videre på det, vi er begge i forhold. hvordan få fred i hodet? Jeg har hatt det sånn i 1 år! Uaktuelt å bytte jobb, og jeg må omgås han daglig! blir sprø av dette… Anonymkode: cddac...6c4
Romilo Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Kanskje du burde ta en reality-check om hva du mangler i ditt eget forhold 2 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Oj! Det blir utfordrene så lenge dere jobber sammen. Jeg er enig med Romilo over meg her. Anonymkode: b5ffa...f29 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Jeg har opplevd det samme. Ingen av oss fikk det ut av hodet, så vi tok det videre. Har dessverre ingen råd å komme med, da det er utrolig vanskelig å få det på avstand når man jobber sammen. Anonymkode: 35608...697
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 Du må faktisk ta valget om å ikke tenke på ham hele tiden, ikke gi deg hen til fantasier, ikke oppsøke ham eller tilbringe et sekunde lenger sammen enn akkurat det som er nødvendig for å utføre jobben. I stedet "vanne gresset" hjemme. Da vil det etterhvert gå over. Det er sånn du får fred i hodet. Anonymkode: f35d9...bd9 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 Se han for deg naken? Anonymkode: b5ffa...f29
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #7 Skrevet 22. juli 2022 Men vil du ha et liv uten samboeren din, da? Dersom svaret på det er nei, så må du bare ta et aktivt valg. Prøv å unngå han i den grad det er mulig, tenk på alle ulempene det medfører dersom dette kommer ut. Du kan risikere at samboeren din finner ut av det, gjør det slutt med deg, så sitter du der alene uten han, og uten kollegaen. Forøvrig bør du prøve å finne ut av hvorfor du blir hodestups i andre, når du har samboer. Hva mangler i forholdet deres? Anonymkode: ec1dc...513 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #8 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 11.35): Se han for deg naken? Anonymkode: b5ffa...f29 Det har jeg allerede gjort. Det gjør meg bare mer hekta 😝 TS Anonymkode: cddac...6c4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #9 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 11.39): Men vil du ha et liv uten samboeren din, da? Dersom svaret på det er nei, så må du bare ta et aktivt valg. Prøv å unngå han i den grad det er mulig, tenk på alle ulempene det medfører dersom dette kommer ut. Du kan risikere at samboeren din finner ut av det, gjør det slutt med deg, så sitter du der alene uten han, og uten kollegaen. Forøvrig bør du prøve å finne ut av hvorfor du blir hodestups i andre, når du har samboer. Hva mangler i forholdet deres? Anonymkode: ec1dc...513 Er veldig fornøyd med min samboer. Han er bra på alle måter, og jeg finner han attraktiv. Vi har vært sammen lenge, så kanskje det er spenningen og bekreftelsen fra andre jeg savner. Jeg lurer også på hvordan det ville vært og være med andre selv om jeg ikke ønsker å sette det ut i livet…. + at kollegaen er veldig flott og interessant, i tillegg til at han gir meg oppmerksomhet… TS Anonymkode: cddac...6c4
Tone83 Skrevet 24. juli 2022 #10 Skrevet 24. juli 2022 Ville du egentlig hatt en som driver og flørter med andre når han er sammen med deg?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #11 Skrevet 24. juli 2022 Vi er ikke vaksinert mot å få varme følelser for andre, og bekreftelse er jo godt. Men så har du et valg. Du kan sette han på plass,ved å si takk, men det sømmer seg ikke. Hekt deg av ved å dyrke realiteten, i stedet for flyktige drømmer. Det ideelle, hadde selvsagt vært å fortelle om det hjemme. At du liker å bli satt pris på av andre, og kjenner at det stikker i samvittigheten. Det i seg selv, kan stikke hull på fantasiene. Men det krever en stø partner, som lytter. Pust! Anonymkode: acfb8...a97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå