Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare min mann og to venninner vet om det. Jeg er så redd for reaksjonene til folk. Det jeg er aller mest redd for er at folk skal tenke at jeg ikke syns naturlig aldring er pent. Sannheten er at jeg har utrolig mye mimikk for alderen, hele ansiktet mitt blir rynkete når jeg smiler og jeg myser konstant når jeg ikke tar botox i sinnarynken. Resultatet er fantastisk og jeg føler meg SÅ mye bedre! Men har ikke lyst å forklare alt dette til folk. Noen som skjønner??

Anonymkode: 86303...0e6

• Liker 1
Skrevet

Må du si noe i det hele tatt da?🙄

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fortelle? Ingen vet at jeg bruker fillers... 😁

M40

Anonymkode: 8a379...22d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det likens. Jeg har faktisk ikke fortalt det til noen. Ikke kjæresten en gang fikk vite det. (Er slutt nå da). 

Jeg får satt botox i sinnarynka, øverst på neseryggen, kråketærrynkene og øyebryns'løft'. Og jeg har en del rynker selv om noen rynker i disse områdene blir lammet. Jeg syns selv at jeg ser naturlig ut. Det er en kunst å ikke overdrive botox bruken. (Innkomsten på kontoen sørger naturlig nok for at jeg ikke overdriver).

Jeg føler meg vel med å få satt botox 1 gang pr.år. -det blir nok for meg. K52

Anonymkode: 086be...5f7

AnonymBruker
Skrevet
mordi9 skrev (1 time siden):

Slapp av. Andre ser det lett at du tar det.

Nei det er jommen ikke sikkert. Kommer an på hvor man tar botox. Og hvor mye. 

Anonymkode: d8874...d8e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
mordi9 skrev (8 timer siden):

Slapp av. Andre ser det lett at du tar det.

og hvordan ser man det?

Anonymkode: acd34...86f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

og hvordan ser man det?

Man mister nettopp mimikk og blir helt stiv i trynet..

Anonymkode: 4cc56...23f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

og hvordan ser man det?

Man blir helt død i ansiktet, slik som Nicole Kidman! Det er helt ille å se henne i nye filmer. Det er mye bedre å ha rynker og mimikk enn å være helt uttrykksløs.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt, botox og fillers er godt synlig.

Anonymkode: 401a5...c2e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vær åpen om at du tar botox for å få kukksugerlepper

Anonymkode: 8cc81...0cf

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt botox i 10 år. Kun mannen min og moren min som vet. 
Det synes ikke

Anonymkode: 7e050...0e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger da ikke si det til noen - andre har ikke noe med det😄 Jeg har brukt Botox og fillers i 5 år, sier det ikke til noen - er ikke interessert i hva andre mener om det🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 618a6...63b

• Liker 2
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Bare min mann og to venninner vet om det. Jeg er så redd for reaksjonene til folk. Det jeg er aller mest redd for er at folk skal tenke at jeg ikke syns naturlig aldring er pent. Sannheten er at jeg har utrolig mye mimikk for alderen, hele ansiktet mitt blir rynkete når jeg smiler og jeg myser konstant når jeg ikke tar botox i sinnarynken. Resultatet er fantastisk og jeg føler meg SÅ mye bedre! Men har ikke lyst å forklare alt dette til folk. Noen som skjønner??

Du syns jo ikke at naturlig aldring er pent. Smilerynker, sinnarynker.. Det er en del av naturlig aldring det. 

Kjør på med botox hvis du vil det, men vær i det minste ærlig mot deg selv da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar ikke botox enda, men kommer sikkert til å gjøre det om noen år. Folks reaksjon? Den får de deale med selv. Helsemessige og personlige forhold diskuterer jeg med fagfolk, ikke med naboen. Hvis noen kommer med nærgående spørsmål om botoxbruken din, kan du lett snu samtalen ved å spørre hvor store tamponger de bruker eller hvor mange hull de hadde hos tannlegen sist. Samme greia. 

Anonymkode: 581cf...e05

AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (18 timer siden):

Man blir helt død i ansiktet, slik som Nicole Kidman! Det er helt ille å se henne i nye filmer. Det er mye bedre å ha rynker og mimikk enn å være helt uttrykksløs.

Hun har tatt botox i mange, mange år. Det er kun de siste årene du kan se det på henne. 

Og det er en myte at man mister mimikken. Hvis man tar litt og ikke overdriver, samt setter botoxen på riktige plasser i ansiktet, så vil man fremdeles bevare mimikken. Og det ser naturlig ut. Men botox kan flytte seg rundt etterhvert. Derfor ser noen oppblåste ut etter å ha tatt botox i mange år. Det noen gjør da, er å fjerne botoxen og ta ansiktsløft. 

Anonymkode: 4457a...d85

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du dele det med noen? Jeg annonserer verken botox, hemroider, migreneplager eller andre private ting. Er dog åpen om det dersom noen spør. 

Personelig synes jeg det er plagsomt når andre mennesker oversharerer privat info om kroppslige ting. 

Anonymkode: 1e1ea...b8a

• Liker 1
Skrevet

Kos deg med botoxen din. Det er ingen andres business. 
Flere her hevder at man kan se om folk har tatt botox og fillers. Det er ikke nødvendigvis riktig. Det kommer ann på mengde og hvor man tar det. Nicole Kidman er overfylt, det samme med Mia Gundersen. De burde være på reklameplakat over hvordan man IKKE skal gjøre det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 22.15):

Mest sannsynlig er det veldig synlig, så tror ikke du trenger å fortelle det til noen;-)

Anonymkode: 57f2c...917

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 8.28):

Jeg har tatt botox i 10 år. Kun mannen min og moren min som vet. 
Det synes ikke

Anonymkode: 7e050...0e0

Hvorfor gjør du det om det ikke er noen forskjell, hva er poenget? Bare spør... 

Anonymkode: 57f2c...917

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk vet du tar botox, veldig vanskelig å sjule det. 

Anonymkode: e0907...7c0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...