AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Har rotet meg bort i noe jeg aldri skulle gjort. Før jeg blir dømt, så må jeg si at jeg skammer meg og føler meg som en tenåring som ikke tenker klart. Kan ikke snakke med venninner om dette heller. I et idiotisk øyeblikk lot jeg meg forføre av en kamerat av sønnen min. Jeg var langt nede, og hadde nylig blitt dumpet ganske stygt. Han er 22, jeg 37. Sønnen min bor selvsagt ikke hjemme, men dette hendte da han var hjemme med kompiser i påsken, og vi begge hadde drukket litt (på hver vår kant). Nå gir han seg ikke, og jeg sliter med å stå i mot. Vi har snakket om det flere ganger at dette ikke er greit, og bestemt oss for å avslutte det flere ganger. Det går bare ikke. Trenger desperat råd, for jeg klarer rett og slett ikke å si nei. Han er så kjekk, og vet nøyaktig hvordan han skal sjarmere meg. Og det har vært akkurat det jeg har trengt nå etter brudd med en mann som brått fremstår som gammel, bitter og kjedelig i forhold. Denne eksen min prøver plutselig stadig å ta kontakt, da han visstnok angrer, men jeg er overhodet ikke interessert. Er livredd for at han skal dukke opp på døra eller til og med se inn i huset på kvelden og avsløre oss… sønnen min bor i en annen by og studerer. Hvordan komme meg ut av dette? Skjønner ikke hva som skjer, har aldri vært så betatt eller hatt det så gøy før. Vet jo at det ikke er noen fremtid sammen, men har hele tiden tenkt «én siste gang», og jeg har det ikke i meg å si nei hver gang. Hjelp! Anonymkode: 6bc9c...30f
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Hvis du er ute etter å ha det gøy, kan du vel finne noen andre? Sikkert mange der ute som vil det. Som ikke er kompisen til sønnen din... Anonymkode: be3d0...60c 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Kleint med sønnen men hvis dere er gode på å holde det skjult why not? Det er jo ikke ulovlig det du har gjort. Og tror ikke du er den eneste som har kommet ut for dette. Dere er også begge myndige. Anonymkode: c3f56...476 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du er ute etter å ha det gøy, kan du vel finne noen andre? Sikkert mange der ute som vil det. Som ikke er kompisen til sønnen din... Anonymkode: be3d0...60c Problemet er at jeg ikke har lyst på noen andre enn han etter dette. Anonymkode: 6bc9c...30f 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 Sitat jeg klarer rett og slett ikke å si nei Jo, selvfølgelig klarer du det. Scenario: sønnen din arver en gård av sin bestefar, som han har et tett og nært vennskapsforhold til, fordi han er interessert i å drive den videre, -men odelsloven sier at den må innom deg først. Du har ingen interesse av gårdsdrift men synes utsikten er så veeeldig fin, du vil bruke den som feriebolig fire uker i året. Ville du tatt i mot gården men nektet å gi den videre til sønnen din, og dermed ødelagt relasjonen mellom deg og din sønn for all fremtid, tråkket på bestefars ønske og kanskje lagd splid i slekta? Eller ville du klart å satt deg selv til side og gjøre det som er riktig? Hva tror du selv at du vinner mest på i fremtiden? Anonymkode: 4b5e9...e1b 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jo, selvfølgelig klarer du det. Scenario: sønnen din arver en gård av sin bestefar, som han har et tett og nært vennskapsforhold til, fordi han er interessert i å drive den videre, -men odelsloven sier at den må innom deg først. Du har ingen interesse av gårdsdrift men synes utsikten er så veeeldig fin, du vil bruke den som feriebolig fire uker i året. Ville du tatt i mot gården men nektet å gi den videre til sønnen din, og dermed ødelagt relasjonen mellom deg og din sønn for all fremtid, tråkket på bestefars ønske og kanskje lagd splid i slekta? Eller ville du klart å satt deg selv til side og gjøre det som er riktig? Hva tror du selv at du vinner mest på i fremtiden? Anonymkode: 4b5e9...e1b Takk, trengte å høre dette. Anonymkode: 80748...8af 1
911 Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har rotet meg bort i noe jeg aldri skulle gjort. Før jeg blir dømt, så må jeg si at jeg skammer meg og føler meg som en tenåring som ikke tenker klart. Kan ikke snakke med venninner om dette heller. I et idiotisk øyeblikk lot jeg meg forføre av en kamerat av sønnen min. Jeg var langt nede, og hadde nylig blitt dumpet ganske stygt. Han er 22, jeg 37. Sønnen min bor selvsagt ikke hjemme, men dette hendte da han var hjemme med kompiser i påsken, og vi begge hadde drukket litt (på hver vår kant). Nå gir han seg ikke, og jeg sliter med å stå i mot. Vi har snakket om det flere ganger at dette ikke er greit, og bestemt oss for å avslutte det flere ganger. Det går bare ikke. Trenger desperat råd, for jeg klarer rett og slett ikke å si nei. Han er så kjekk, og vet nøyaktig hvordan han skal sjarmere meg. Og det har vært akkurat det jeg har trengt nå etter brudd med en mann som brått fremstår som gammel, bitter og kjedelig i forhold. Denne eksen min prøver plutselig stadig å ta kontakt, da han visstnok angrer, men jeg er overhodet ikke interessert. Er livredd for at han skal dukke opp på døra eller til og med se inn i huset på kvelden og avsløre oss… sønnen min bor i en annen by og studerer. Hvordan komme meg ut av dette? Skjønner ikke hva som skjer, har aldri vært så betatt eller hatt det så gøy før. Vet jo at det ikke er noen fremtid sammen, men har hele tiden tenkt «én siste gang», og jeg har det ikke i meg å si nei hver gang. Hjelp! Anonymkode: 6bc9c...30f Jeg er mann men skjønner deg så godt. Dere er begge myndige, single og har dessuten fantastisk sex. I tillegg er han veldig sexy og kjekk. KOS DERE. ❤️ men ikke forvent at dere blir et kjærestepar dessverre. Litt stress å holde dette hemmelig, spesielt overfor sønnen din. Masse lykke til. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #8 Skrevet 21. juli 2022 Selvsagt klarer du å avslutte forholdet, men du vil ikke. Din egen umiddelbare behovstilfredsstillelse betyr mer for deg enn forholdet ditt til din sønn. Jeg ser også du er veldig god på ansvarsfraskrivelse : Jeg lot meg forføre… Vi velger selv hva slags mennesker vi vil være. Du velger å være en «gammel gris» som ikke har respekt for sønnen din. Anonymkode: 64cbf...233 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #9 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): men slitsomt å ha et hemmelig forhold også. Men litt spennende og pirrende også, ikke sant ? Vær ærlig nå 😉 Når jeg var 24, hadde jeg et hemmelig seksuelt forhold til en kamerats mor på 52 (som så mye yngre ut) . Hun tok det som det det var, et krydder i en ellers kjedelig seksuell tilværelse. Ingen av oss hadde noen intensjoner om noe seriøst eller varig. Anonymkode: 64208...ccb 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #10 Skrevet 21. juli 2022 Ser ikke problemet. Dere er begge voksne. 22 er helt innafor. Og han er garantert superfornøyd. Andre mennesker skal ikke godkjenne ditt sexliv. Anonymkode: b7fc1...f58 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #11 Skrevet 21. juli 2022 Hehe blir artige familiemiddager fremover, om sønnen din får kompisen som stefar 😂 Anonymkode: 89d18...bf4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #12 Skrevet 21. juli 2022 Nå er det ikke slik at jeg tror min sønn hadde kuttet oss ut for godt, han hadde nok bare syntes det var ekkelt. Hadde han fått vite det og stilt et ultimatum, så hadde jeg selvsagt valgt sønnen min. Men han er en laidback type, og ikke fremmed for å kommentere mine yngre og spreke venninner foran kompisene. Jeg tror bare det er rart å forholde seg til forhold med to han kjenner godt, hvor den ene er hans egen mor, og med stor aldersforskjell. Men jeg ser ingen grunn til å risikere drama for noe som ikke er ment for å vare. Problemet i det hele er nok at det har blitt litt følelser involvert, fra begge sider. Og ikke minst spenningen av at det er forbudt. Anonymkode: 80748...8af 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #13 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hehe blir artige familiemiddager fremover, om sønnen din får kompisen som stefar 😂 Anonymkode: 89d18...bf4 Det er dette jeg prøver å unngå! Kompisen hans sier at han helt sikkert hadde godkjent han foran en gammel, gretten gubbe han ikke kjenner, men det er slike kommentarer som gjør at jeg sliter med å gi slipp. At det ikke er verdens undergang osv. Så teit! Jeg skal gi det et forsøk til, må bare psyke meg opp, og blokkere han i en periode om jeg må. Føles bare ut som at jeg endelig lever igjen. Sønnen er ute av huset, har et fint liv og er voksen, så jeg skammer meg over å tenke at jeg skulle ønske at de ikke kjente hverandre. Anonymkode: 80748...8af
Christina82 Skrevet 22. juli 2022 #14 Skrevet 22. juli 2022 Ryddet for brukerdebatt og tilsvar til dette. Christina82, mod
bullehurk Skrevet 22. juli 2022 #15 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Føles bare ut som at jeg endelig lever igjen. Sønnen er ute av huset, har et fint liv og er voksen, så jeg skammer meg over å tenke at jeg skulle ønske at de ikke kjente hverandre. Kan du ikke bare kose deg med en ung hemmelig elsker da ? Bare sørg for at ingen får vite noe.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #16 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er 42 og flørter med en på 24, merker lite til aldersforskjell men tenker at livet er for kort til å tenke seg i hel men det blir aldri oss desverre. Kos deg mens du kan i skjul du😊 Anonymkode: 9a229...fb1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #17 Skrevet 22. juli 2022 joa , eksen din er gammel, kjedelig og stygg, men du som er 37 er hva? like attraktiv som den 22 åringen? håper du ikke svarer ja på det. grunnen til at du er så opphengt i han unge er fordi du føler deg like ung når du er sammen med han, oppholdet med han gjør at du kan ved illusjon føle at du ikke er den du egentlig er. men du kommer til å treffe veggen og går du dypere nå vil du bli hjerteknust. mitt råd er å la han 22 åringen være. det kan også ødelegge forholdet han har med sønnen din Anonymkode: d9fc4...840 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #18 Skrevet 22. juli 2022 Jeg synes dere skal kose dere. Ville holdt det hemmelig. Og vit at det aldri blir dere. Og vær godt forbredt på at han kan få seg ny dame når som helst. Så prøv å unngå følelser. Det kommer til å svi uansett når han går videre med ny dame. Anonymkode: 45956...9f8
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #19 Skrevet 22. juli 2022 Se for deg at han forteller kompisene sine at han har deg i sin hule hånd og kan få deg når han vil. Og at han bare ble venn med sønnen din for å forenkle tilgangen til deg. Som om det ble inngått ett veddemål mellom han og andre kompiser. Hvordan reagerer du på det? Vil du fortsatt ha han? Vet du hvor vanlig denne oppførselen er blant mange unge gutter/menn? Anonymkode: 07d73...bea
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #20 Skrevet 23. juli 2022 ser virkelig ikke problemet. så lenge dette er 100 prosent frivillig for begge parter... Anonymkode: c540a...fb8 1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå