Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drar dere på visninger når dere ikke skal kjøpe akkurat nå?

Min søster drar på visninger hele tiden, men hun skal ikke kjøpe leilighet nå. Først må hun få seg fast jobb og jobbe i 3 måneder før hun kan søke lån. Er ikke det litt rart? Eller er det ikke det? 

Anonymkode: aef61...b69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er for å skaffe inspirasjon og kunne ta fornuftige vurderinger mtp sted, megler, pris, fasiliteter osv. Synes søstera di er smart jeg 😊

Anonymkode: c5a93...014

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Om man har tid og har litt lyst til å se hva som er i området, prisene, hva det blir solgt for etc kan jo det være lurt - da er man litt bedre rustet når man kan kjøpe. Men tror egentlig veldig få har tid til å gjøre det - har 2 barn, jobb og studier selv så vi måtte avtale visninger i lunsjen 😛

Anonymkode: 788b3...003

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro på mange visninger kun for å se, selv etter jeg hadde kjøpt!

Anonymkode: 8806d...b35

AnonymBruker
Skrevet

Det er slik jeg har endt opp med flere boligkjøp. Samme med nåværende bolig😅

Skulle ikke kjøpe, bare se. Men har sluttet med det nå. 

Anonymkode: 5fcdb...31d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro på visninger 6 mnd. før jeg kjøpte. Det ga meg en ide om området, størrelse, prisnivå og planløsning. 

Anonymkode: 693d5...51e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slik som din søster gjør er innafor for å orientere seg på boligmarkedet, er det av nysgjerrighet for å se hvordan det ser ut hjemme hos naboer, kollegaer eller bekjente så er det creepy...

Anonymkode: 76dbf...8b4

Skrevet

Noen gjør det for å se hvordan andre lever.  De samme ser i nattbordskuffene til folk, kjenner noen som var på visning som så noen som gjorde dette. Herregud

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...