AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Del Skrevet 21. juli 2022 Noen som har noe som fungerer godt og er holdbart? Har sett litt på ikea sin side, men må bestille da vi bor langt unna. Ønsker oss egentlig noe i heltre som ikke er for høyt (den hemnes er jo fin, men den blir alt for diger til et lite barnerom). Tenker at alt av innetøy skal oppbevares her, og har hørt at Malm 6 skuffer (3+3) har ganske bra med plass - men de er det sånn folie på - så om den får riper blir den vel aldri helt fin igjen? Er skråtak på rommet, så ikke noe særlig plass til skap uten at det blokkerer lys/vindu/dør. Håper på tips! Anonymkode: 97946...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Del Skrevet 21. juli 2022 Hemnes er heltre og jeg elsker den 😊 Anonymkode: 5ff3b...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Del Skrevet 22. juli 2022 Kjøpte Tapdrup 5 fra jysk, og syns den er ypperlig. Akkurat passe stor Anonymkode: e87f7...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Del Skrevet 22. juli 2022 Oi, så først nå at den ikke skal være for høy. Denne er ganske høy, men det var derfor vi kjøpte den. Anonymkode: e87f7...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 22. juli 2022 #5 Del Skrevet 22. juli 2022 Vi hadde også en kommode til alt innetøy på barnerommet. Jeg syntes det var praktisk med skuffer i forskjellige størrelser. Se f.eks. på Nordli-varianter fra IKEA (jeg har ikke sett dem i virkeligheten, men de gir en idé om hva jeg mener). Jeg tror forresten Malm finnes i finér som tåler litt mer enn hvit folie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 22. juli 2022 #6 Del Skrevet 22. juli 2022 Har malm 4 skuffer med skubb innlegg. Får plass til alle klærne til 2 åringen i 2 av skuffene! 👍 Tipper jeg får plass til alt babytøy i 1 skuff når minsten kommer til høsten. Vi har også 2 av den på vårt soverom. Jeg synes de virker veldig solide og så koster de ikke allverdens. Kjempe fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå