AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Hei, dette er ikke noe han kan noe for men jeg har slitt etter kyssesyken med å være konstant syk hele tiden. Så kom korona og det kom ikke noe godt med da vi måtte være hjemme for hver gang man blir syk. Jeg var en perriode lite syk da jeg var flink med hygiene og ble ikke syk før andre i min nære sirkel ble syk før meg. Nå har jeg samboer. Han ble syk veldig ofte og så blir jeg selvfølgelig syk selv..jeg er så lei av å gå syk etter han. Blir han syk 3 dager så blir jeg syk i to uker med feber og luftveis symptomer med legebesøk og tunge uker med jobb. hva får meg til å skrive sent på kvelden i dag…han har fått omgangssyken og jeg venter bare stille å rolig på min tur. Noen andre som har samme problem? Og hva gjør dere? Anonymkode: 4935f...f9c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Når en blir syk må man holde avstand til den andre. Ikke sove i samme seng, ikke bruke kjøkken etc. Det hjelper, men er ingen garanti. Anonymkode: dd7f3...4c5 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Noen er desverre slik, at de blir syke med en gang andre blir syke. Selv har jeg vært meget heldig. To barnehagebarn, og en samboer som får alt barna drar med seg. Selv jobber jeg i bhg på småbarn, så er ekstra utsatt der. Så iblant smitter jeg vist sambo med sykdom derfra, uten selv å bli syk. Og nei. Keg er ikke den ekstremt flinke med smittehygiene. Mer normalt. Og kan dele en is med ungene, og alltid delt seng med Sambo Selv om han er syk. Men han får vist alt. Skjønner urettferdigheten, men trur ikke det er så veldig mye å gjøre egentlig, annet enn å stå i det Anonymkode: 69e3f...4f5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Noen er desverre slik, at de blir syke med en gang andre blir syke. Selv har jeg vært meget heldig. To barnehagebarn, og en samboer som får alt barna drar med seg. Selv jobber jeg i bhg på småbarn, så er ekstra utsatt der. Så iblant smitter jeg vist sambo med sykdom derfra, uten selv å bli syk. Og nei. Keg er ikke den ekstremt flinke med smittehygiene. Mer normalt. Og kan dele en is med ungene, og alltid delt seng med Sambo Selv om han er syk. Men han får vist alt. Skjønner urettferdigheten, men trur ikke det er så veldig mye å gjøre egentlig, annet enn å stå i det Anonymkode: 69e3f...4f5 Du er heldig! Svært plagsomt ja😫 jeg tror nesten jeg får prøve ernternativ medisin som Medox elns😂 Anonymkode: 4935f...f9c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Når en blir syk må man holde avstand til den andre. Ikke sove i samme seng, ikke bruke kjøkken etc. Det hjelper, men er ingen garanti. Anonymkode: dd7f3...4c5 Skal heller prøve det ja! Jeg har tenkt litt sånn at ‘skaden er sikkert skjedd uansett’, han er ganske glad nærhet. Men jeg kan gi det et forsøk. Anonymkode: 4935f...f9c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Noen er desverre slik, at de blir syke med en gang andre blir syke. Selv har jeg vært meget heldig. To barnehagebarn, og en samboer som får alt barna drar med seg. Selv jobber jeg i bhg på småbarn, så er ekstra utsatt der. Så iblant smitter jeg vist sambo med sykdom derfra, uten selv å bli syk. Og nei. Keg er ikke den ekstremt flinke med smittehygiene. Mer normalt. Og kan dele en is med ungene, og alltid delt seng med Sambo Selv om han er syk. Men han får vist alt. Skjønner urettferdigheten, men trur ikke det er så veldig mye å gjøre egentlig, annet enn å stå i det Anonymkode: 69e3f...4f5 Du er ikke flink med hygiene nei, hvis du hele tiden drar smitte med deg hjem Anonymkode: 76263...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå