Gå til innhold

Snek du deg inn i gutte/jente garderoben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var dette noe dere gjorde på barneskole ungdomskole ? Hva syns dere om dette ?

Carlos

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei det gjorde jeg aldri. Jeg var nok for snill og pliktoppfyllende til det.

Hva jeg synes om det? Tja, kun å snike seg inn er vel uskyldig nok. Noe annet enn det skjedde i hvertfall ikke hos oss (dette var på åttitallet). Nå i kameramobilens tid kan det vel bli mer alvorlig, er jeg redd.

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Nei. Og jeg synes ikke noe om det. Folk må selv få bestemme hvem som skal se kroppene deres, dette gjelder også barn. Unntak er selvfølgelig hos legen o.l.

Endret av Fighter
Skrevet

Var en låst dør mellom gutte- og jentedusjen på ungdomsskolen, så vi tittet alle mann ;) - begge veier :ler:

På barneskolen var det bare en gutt som gikk inn til oss - men han var til gjengjeld litt "rar" da... Pappa kom for å hente meg en gang, da løp gutten rundt i gangene i bare håndkleet, møtte på pappa, dro håndkleet til side og viste seg frem i all sin prakt og så løp han igjen... :ler: Pappa stod litt skremt igjen... :ler:

Skrevet

Jeg husker at jeg ble "dratt" med inn i guttedusjen en gang i åttende klasse, av en gutt som jeg var veldig forelsket i. Jeg var nok ikke så veldig motvillig, og det var helt mørkt der inne, ingen som dusjet eller noe..... *mimre* :ler:

Skrevet
Jeg husker at jeg ble "dratt" med inn i guttedusjen en gang i åttende klasse, av en gutt som jeg var veldig forelsket i. Jeg var nok ikke så veldig motvillig, og det var helt mørkt der inne, ingen som dusjet eller noe..... *mimre* :ler:

Lurer på om ikke det er seksuell trakassering etter amerikansk standard... :klø: Kanskje du har noen millioner å inkassere i erstatning? :ler:

Skrevet

Nei, jeg var aldri inne i guttegarderoben, men jeg husker at vi dro inn en gutt som prøvde seg. Da vi begynte å skifte ble han så flau at han gikk og gjemte seg. Ikke så tøff lenger da nei.

Gjest lilletroll
Skrevet

Nei det var jeg ikke, og det har jeg heller ikke noe til overs for.

Skrevet

Nei, jeg holdt meg i min egen garderobe. Ellers var det vanlig at guttene gikk inn i jentegarderoben hvor de gjerne ble møtt med bøtter av isvann. Sladret jentene ble de møtt med humring og "jaja, gutter er gutter". Da et par jenter marsjerte inn i guttegarderoben ble det rektor neste.

I ungdomsskolen ble guttene invitert inn i jentegarderoben når alle hadde fått på seg truse og t-skjorte, så satt de der og sjabbet.

Skrevet

Da jeg gikk i det som var 8 klasse på den tiden. Hadde vi valgfag gym. Der var det en jente. 4 av oss gutter delte garderobe med henne gjennom skoleåret. Vi klarte og skjule dette for læreren som sikkert ikke hadde likt dette så veldig.

Selv om vi ikke gjorde noe stygt der inne altså..... :ler:

Skrevet

Ja, det gjorde jeg. Skammer meg ikke heller.

Barn er barn, det er slikt de gjør.

Skrevet
Lurer på om ikke det er seksuell trakassering etter amerikansk standard... :klø: Kanskje du har noen millioner å inkassere i erstatning? :ler:

He he det har du sikkert rett i. Men jeg syns egentlig bare at det var kult, gutten var klassens kjekkeste og vi var kjærester i flere uker etterpå....... :ler:

Skrevet

Nei, men jeg husker gutta var veldig ivrige på å spionere på oss. :ler:

Skrevet

hos oss var det mer vanlig at gutta kom inn til oss...

..ikke alltid like populært hos lærene men...

Skrevet

Hos oss var det en gutt som stadig ville kikke gjennom nøkkelhullet til jentegarderoben. Problemet var at vi jo bestandig hørte gnissinga av joggeskoa mot linoleumen når han var på vei. :ler:

Ellers var det litt kikking begge veier. Gutta sneik seg bort og slengte opp døra og sprang for livet mens jentene hylte. Og vi jentene tok naturligvis hevn. En gang sneik vi oss inn mens gutta var på en løpetur og bytta om på trusene i baggene deres.

Utrolig festlig i timen etterpå da det viste seg at de ikke hadde oppdaga det men hadde på seg hverandres truser. :ler:

Ja det var tider det.

Skrevet
Utrolig festlig i timen etterpå da det viste seg at de ikke hadde oppdaga det men hadde på seg hverandres truser.  :ler:

Ja det var tider det.

Hvordan oppdaget dere at de gikk med hverandres truser? De gikk da ikke bare i trusen? :ler:

Skrevet

Å ja. Det var svært populært i svømmetimene på skolen siden det ikke var lås på dørene. Guttene gikk inn til jentene og omvendt. Det hele virket nok så uskyldig dengang. I dag når kameramobilene florerer og kroppspresset tilsynelatende er mye verre så synes jeg ikke noe om slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...