AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 ..som jeg har problemer med å motstå. Er hun ond eller har angst for at andre damer skal kaste blikk på meg? Hva ellers? Anonymkode: f192a...8c5
Gjest Less'is'more Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Hun vil at du skal være kose-lubben og ikke bli for sprek😂 -hun tenker nok at hun også burde hive seg rundt å trene men så klarer hun ikke å mote seg opp. (På seg selv kjenner man andre😬). Og da vil hun ikke at du skal bli den sprekingen heller. Mulig at hun ikke vil at du skal bli attraktiv for andre damer, men jeg tenker at hun er ikke ondsinnet som bjudar på med potetgull. Hadde det vært meg hadde du ikke fått smakt😌😌 Går det ikke an å kose seg med både trening og brus/potetgull?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Andre ting i forholdet du reagerer på da? Holder hun deg tilbake på andre områder? Anonymkode: dd9a6...563
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 Misery loves company. Anonymkode: 11034...f95
Ms. Steele Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 Jeg leste "slår kona og lokker med potetgull og brus" 1
Gjest Less'is'more Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 Ms. Steele skrev (Akkurat nå): Jeg leste "slår kona og lokker med potetgull og brus"
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 Så trist Man skal jo støtte. Min mann har gått fra å være topptrent med svært markerte muskler til å ha 5-7 kg for mye, noe han selv har uttrykt misnøye over. For akkurat 3 timer siden drev han å vurderte å droppe treningen, gikk mot fryseren for å ta seg en is, jeg stoppet han og sendte han ut av huset med bagen hans. Sa at kiloene blir vanskeligere å håndtere jo større man blir og med alderen. Han smilte og sa at da blir det trening likevel. Lager mat med hans utvikling i bakhodet Føler ikke han fortjener all støtten, for da jeg prøvde å slanke bort mammakiloene så støttet han, men ved å være en mobber. Han trodde det var den meste effektive måten. Slanket bort mammakiloene, men først når han fikk høre at han skulle holde opp med mobbingen. Tro meg, det finnes kvinner som faktisk saboterer mannen sin slik at de skal ha "samme markedsverdi" som dem, eller for at de ikke skal føler seg bedre enn sine koner. Det er så korttenkt at det irriterer meg. En mann som ikke har det godt med seg selv kan ikke ha det godt med meg. Nå sier jeg ikke at målet å være topptrent livet ut, men her er det snakk om koner som feter opp mennene sine til 90 kg +. Anonymkode: 140f3...8b2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #8 Skrevet 21. juli 2022 Hvordan kan vi vite hva kona di tenker når du ikke gjør det? Spør henne da vel. Og så er det ikke sånn at en neve potetgull ødelegger for treninga di. Anonymkode: 7636d...465
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå