Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har gjort sånt? Ble det godt mottatt eller slett ikke?

Vurderer å kaste en t-skjorte han har liggende. Motivet er en usmakelig vits. Han har heldigvis aldri gått med t-skjorten så lenge vi har vært sammen, men jeg fatter ikke behovet for å ta vare på den og skulle ønske han kunne kastet den. Skjønner ikke hvorfor han skal ha den liggende, jeg vil ikke bli sett sammen med han om han har den på. Det er heller ikke holdninger han egentlig har så begriper ikke hvorfor han absolutt må ha den.

Tror ikke han hadde lagt merke til at den ble borte med det første, men hadde jo sikkert skjønt at det var meg...

Anonymkode: 9495f...4c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget hvis han aldri bruker den? Men hvis du må, kan du jo prøve å gjemme den først, så finner du vel ut om han merker at den er borte.

Anonymkode: 92e8b...b78

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei og atter nei. Du har ingen rett til å gjøre det. 

Anonymkode: cee4f...8df

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det blir lagt merke til. Kanskje han har fått den som en intern spøk fra en god venn, eller har noen minner om akkurat den. Så lenge den bare ligger i skapet og aldri ser dagens lys bør du klare å glemme den du også.

Og ikke diskuter den med han. Da kan han begynne å bruke den bare på trass.

Anonymkode: 70079...7fb

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er poenget hvis han aldri bruker den? Men hvis du må, kan du jo prøve å gjemme den først, så finner du vel ut om han merker at den er borte.

Anonymkode: 92e8b...b78

Jeg vet ikke, jeg liker ikke at den ligger der. Tenk om han plutselig skal være "morsom" og tar den på? Jeg hadde skjemtes så enormt.

AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med ham om det?

Anonymkode: e5c21...e5a

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Ingen kaster mine ting og jeg kaster ikke noen andres ting

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke rive den litt under armen eller noe😇

Anonymkode: 21129...247

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men i all verden. Selvfølgelig skal du ikke kaste klærne hans i smug, hva feiler deg?

Anonymkode: 8707d...628

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du snakket med ham om det?

Ikke på lenge. Jeg sa klart hva jeg syntes den gangen, men det betyr ikke noe for han siden han fortsatt har den. 

Skrevet

Bare putt den lengst inn i et annet skap, så ser den aldri mer dagens lys. Problem løst.

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke noe om at du skal ta å kaste et voksent menneske sine klær fordi du synes de er upassende, vil de beholde så er det lite du kan gjøre med det. Spiller jo ingen rolle, han vet du ikke liker den og da tar han vel ikke den på seg når dere skal noe spesielt heller.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (Akkurat nå):

Synes ikke noe om at du skal ta å kaste et voksent menneske sine klær fordi du synes de er upassende, vil de beholde så er det lite du kan gjøre med det. Spiller jo ingen rolle, han vet du ikke liker den og da tar han vel ikke den på seg når dere skal noe spesielt heller.

Joa, men... den er virkelig upassende. Det er en voldtektsvits liksom. Helt utenfor. 

• Nyttig 1
Skrevet

Om det er bare den ene som han har som er helt noldus, så vil han garantert merke det den dagen han skal finne den frem for gøy. Han vet nok ganske sikkert hvor han har den, eller i det minste at den er der et sted. Mannen min har drøssevis av klær som han aldri kommer til å bruke, og det har nok hendt at jeg ved en "tilfeldighet" har puttet en t-skjorte eller to sammen med restavfallet. Det er mest fordi det er klær som er skikkelig utvasket og mer som bruk til arbeidstøy om det ikke hadde vært så hullete. Han vil jo aldri kaste noe som helst.

Jeg hadde aldri kastet gode minner, men kunne nok funnet på å pakke det bort og lagt på loftet ;) 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joa, men... den er virkelig upassende. Det er en voldtektsvits liksom. Helt utenfor. 

Jaja, mange vitser som er usmakelige, sånn er det, ser fortsatt ikke problemet han er et voksent menneske.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud, bare kast den 👍

Anonymkode: 602db...550

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har nok fått den i gave av en kompis, og får dårlig samvittighet hvis han kaster den. Han kommer aldri til å gå med den. Hva tror du om han egentlig?

Anonymkode: 08de1...111

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke på lenge. Jeg sa klart hva jeg syntes den gangen, men det betyr ikke noe for han siden han fortsatt har den. 

Har han brukt den siden da?

Jeg ville tatt det opp en gang til jeg altså, det kan hende han bare har glemt det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har han brukt den siden da?

Jeg ville tatt det opp en gang til jeg altså, det kan hende han bare har glemt det.

Nei, men det kan jo være pga. han har lagt seg ut litt så kanskje den ikke passer. 

AnonymBruker
Skrevet

På vegne av vanvittig mange: HVA STÅR DET?

Anonymkode: 515a5...4c3

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...