AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Hei, Ble fingra av kjæresten min med veldig lange negler, han hadde ikke rukket å klippe de enda og vi tenkte ikke på det der og da, også kom han inni meg når vi hadde sex like etterpå. Begynte å svi helt forJÆVLIG med en gang og det svir og «pulserer» noe vanvittig inni der. Kom også litt blod på papiret etter jeg tissa så skjønner at han må ha kutta meg opp litt, også kommet inni i tillegg så er jo åpenbart derfor det svir. Det svir helt sjukt og jeg sitter og gråter og føler meg utilpass, og pleier aldri gråte av at jeg har vondt til vanlig altså, noen som vet hvor lang tid det tar for sæd å skulle «komme ut»? Har tissa og tørka men vanskelig å få det som er inni selvfølgelig, sitter med kald klut på utsiden men det hjelper jo ikke noe når det er inni det svir. Sitter og banker liksom, har hørt at man ikke skal spyle vann rett oppi skjeden, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre her?? Er bare ti minutter siden og kjenner at jeg ikke orker at det her holder på så lenge Anonymkode: 1cea1...979
PurpleTuliip Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Spyl litt vann oppi. Man skal helst ikke gjøre det pga pH og naturlig bakterievekst osv men tenker det er bedre enn å sitte å pines.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Spyl vann og ta en isbit inni en klut for å bedøve etterpå. Det er helt riktig at vi ikke skal spyle vagninaen vår hver gang vi er i dusjen, men innimellom er ikke noe stress. Og så ber du kjæresten din om å gå å klippe/file neglene sine! (Gjett forresten tre ganger hvorfor de fleste lesbiske kvinner har korte, velstelte negler ) Anonymkode: 5b569...4c9
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 Jeg hadde også spylt litt forsiktig i dusjen, bruk veldig lavt trykk. Anonymkode: b8225...93a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå