Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen spurte, og trakk det tilbake. Jeg sa i utgangspunktet ja, men bare om vi kunne gjøre det privat. Med alle våre barn tilstedet. Når vi skulle sette dato, hvor alle våre barn kunne være der, så hadde han ombestemt seg. Han ville ikke gifte seg allikevel. Det var plutselig ikke viktig for han å være gift. Da hadde han jobbet i 1.5 år på å overbevise meg. Jeg skulle aldri gifte meg igjen. Men han brukte 1.5 år på sweettalk. Ingen forklaring. Jeg trodde på han. Så feil tok jeg. 

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

OMG ! 

Anonymkode: 1727a...ac2

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du være gift med ham? 

Anonymkode: acc0c...9c5

AnonymBruker
Skrevet

Så han ble sur fordi han ønsker en annen type bryllup enn deg, hevnet seg med å trekke frieriet tilbake og bortforklarte det med at giftemål ikke betyr noe likevel? 

Er han en svært passiv aggressiv person til vanlig og?

Anonymkode: be96e...95c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det virket veldig ubestemmelig i utgangspunktet. Å ombestemme  seg, er liksom ikke kriminelt. Han skal uansett ha for å være ærlig. Tenk å stå ved alteret/venuet å angre seg. Det hadde vært tyngre.. 

Anonymkode: babbf...136

AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: 9dfe2...c78

AnonymBruker
Skrevet

Så nå har du bestemt deg for å fortsette med han?

Anonymkode: b97c8...e74

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

OMG ! 

Anonymkode: 1727a...ac2

Jeg har prøvd, og prøvd å være i forhold til han etterpå. Men jeg klarer det ikke lengre. Tilliten er brutt. 

AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (10 minutter siden):

Jeg har prøvd, og prøvd å være i forhold til han etterpå. Men jeg klarer det ikke lengre. Tilliten er brutt. 

Nei men så gå da 

Anonymkode: 7130b...4b2

• Liker 3
Skrevet
Helene skrev (1 time siden):

Mannen spurte, og trakk det tilbake. Jeg sa i utgangspunktet ja, men bare om vi kunne gjøre det privat. Med alle våre barn tilstedet. Når vi skulle sette dato, hvor alle våre barn kunne være der, så hadde han ombestemt seg. Han ville ikke gifte seg allikevel. Det var plutselig ikke viktig for han å være gift. Da hadde han jobbet i 1.5 år på å overbevise meg. Jeg skulle aldri gifte meg igjen. Men han brukte 1.5 år på sweettalk. Ingen forklaring. Jeg trodde på han. Så feil tok jeg. 

Dere har gjort det slutt, det er en grunn til at dere har gjort det slutt og da er det ikke lenger noe poeng i å gå rundt å irritere seg verken over ham eller andre ting som har skjedd i forholdet tidligere.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (2 timer siden):

🙄

Anonymkode: 62e69...88b

Skrevet

For meg, det var åpenbare stikket. Jeg burde dra der og dra. Situasjon, han hadde akkurat kjøpt seg inn i min bolig. Bare 2 mnd før. Og hadde tatt opp litt ekstra lån, kjøpt ut bilene hans. Alt var plutselig fellesieie. Jeg gjorde det i god tro.  Trodde på mannen. Trodde det var oss for alltid. Så feil tok jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Var det ikke slutt i går?

Anonymkode: 816e1...943

AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (59 minutter siden):

For meg, det var åpenbare stikket. Jeg burde dra der og dra. Situasjon, han hadde akkurat kjøpt seg inn i min bolig. Bare 2 mnd før. Og hadde tatt opp litt ekstra lån, kjøpt ut bilene hans. Alt var plutselig fellesieie. Jeg gjorde det i god tro.  Trodde på mannen. Trodde det var oss for alltid. Så feil tok jeg. 

Men altså du har jo snakket lenge om å dumpe han, så hvorfor i alle dager lot du han kjøpe seg inn for 2 mnd siden?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men altså du har jo snakket lenge om å dumpe han, så hvorfor i alle dager lot du han kjøpe seg inn for 2 mnd siden?

Dette er noen år siden. Vi hadde det bra, og han ville så gjerne gifte seg. Så jeg lot han kjøpe seg inn. Etterpå har jeg egentlig bare gått rundt i koma. Helt nummen. I flere år. Joda, jeg har dumpet han nå. Det er helt slutt. 

AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (17 timer siden):

Men du sier lite om hvorfor ham trakk det. Kan det være fordi du ikke vil gjøre noe ut av det. Og han føler du egentlig ikke vil. Og at han føler han har presset frem et ja  i 1,5 år?

Kanskje han ikke har tilitt til deg, dersom du slo på stortromma med ex mannen. Også blir det lite og smått med bare barna med han for syns skyld?

Tenker det kan være lurt å se ting fra han sin side også, da jeg antar han mente ønsket om å gifte seg. Når han har spurt så lenge. 

Anonymkode: 0accf...c89

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men du sier lite om hvorfor ham trakk det. Kan det være fordi du ikke vil gjøre noe ut av det. Og han føler du egentlig ikke vil. Og at han føler han har presset frem et ja  i 1,5 år?

Kanskje han ikke har tilitt til deg, dersom du slo på stortromma med ex mannen. Også blir det lite og smått med bare barna med han for syns skyld?

Tenker det kan være lurt å se ting fra han sin side også, da jeg antar han mente ønsket om å gifte seg. Når han har spurt så lenge. 

Anonymkode: 0accf...c89

Jeg fikk ingen forklaring. Det kom ut av det blå. Jeg tenkte, etter 1.5 år med masing. Han hadde aldri løyet for meg, og alltid tatt vare på meg. Vi hadde vært sammen noen år før han begynte masingen. Jeg har historikk som sa, jeg skal aldri gifte meg igjen. Det har jeg vært klar på hele tiden. Men han knekte koden. Etter 1.5 år, begynte jeg å tro at det skulle bli oss. Gammel sammen. Så jeg sa ja. Til slutt. Han foreslo til og med at vi skulle dra til byfogden, for å gjøre det. På kort varsel. Jeg sa, barna våre skal være der. Da studerte min datter i utlandet. Jeg kunne ikke gifte meg uten henne tilstedet. 

Etter dette, jeg har ikke vært snill. Han tok livet av følelsene mine. Alle sier, se ting fra hans side. Han er en snill mann. Han hjelper alle. Bare ikke meg. Jeg har ikke vært snill med han de siste årene. 

Skrevet

Ikke bra kjipt når ting går skeis

Skrevet

Bedre at han ombestemmer seg nå enn etter det er gjort. Å gifte seg er uansett helt unødvendig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...