Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har svigers på besøk

Samboer tar sjansen og går ut og gjør ting han ikke får tid til ellers. Men når han er hjemme og babyen på 3 uker skriker, så er det alltid svigermor som bærer på ungen og trøster om jeg dusjer eller legger storebror.

Sykt irriterende.. jeg mener pappaen skal gjøre dette, men samboer gir babyen bare til sin mor. Mannen mener at jeg ikke skal blande meg i det når jeg gjør noe annet 

Hva mener dere?

Anonymkode: 7dc88...220

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

SI FRA. SNAKK OM DET. 

Anonymkode: bf93c...cb0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har svigers på besøk

Samboer tar sjansen og går ut og gjør ting han ikke får tid til ellers. Men når han er hjemme og babyen på 3 uker skriker, så er det alltid svigermor som bærer på ungen og trøster om jeg dusjer eller legger storebror.

Sykt irriterende.. jeg mener pappaen skal gjøre dette, men samboer gir babyen bare til sin mor. Mannen mener at jeg ikke skal blande meg i det når jeg gjør noe annet 

Hva mener dere?

Hvorfor er svigermor der hele tiden? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av litt, det er helt ok at svigermor gjør dette. 

Anonymkode: be4da...09d

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
Mamajune11 skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er svigermor der hele tiden? 

Fordi de bor med fly unna og skal være her 1 uke.

AnonymBruker
Skrevet

SI FRA. SNAKK OM DET. 

Anonymkode: bf93c...cb0

JEG SIER DET. Han mener jeg er urimelig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør han sitt ellers?

Min blir også en manne-baby når moren er i nærheten. Han koser seg. Hun koser seg. Jeg bryr meg ikke- "jobben" blir gjort. Og han er ellers fantastisk, og stiller opp på alle mulige måter. Og de fleste dager i året er jo selvfølgelig hverdager, uten svigers. 

Anonymkode: 518a7...b35

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor er det galt, fordi mannen er "lat"? Hun synes jo sikkert at det er koselig?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De er på besøk, det er klart de vil hjelpe til og jeg skjønner godt at farmor ønsker å holde babyen og trøste. 

Så lenge det ikke er hele tiden og bestandig og i all fremtid så gjør det vel ikke noe om farmor får holde babyen?

Anonymkode: 07318...b26

• Liker 25
Skrevet

Åja, det gir mening. Bit tenna sammen og tell timene til hun drar! Uansett syns jeg mannen din er dust som gjør dette, men han ser vell på moren sin som er frikort nå når hun er der. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Enda en grunn til å la farmor få lov til å være med babyen så mye som hun bare orker og vil nå når hun er på besøk. Om hun bor såpass langt unna så har du helt og holdent babyen for deg selv om en uke. Det er en skarve uke. 

Råder deg til å slappe av litt og være glad for alle som ønsker å holde og dulle og kose med den nydelig babyen deres. Pappaen får massevis av tid til å kose med barnet han også. 

Anonymkode: 07318...b26

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nyt det tenker jeg.... Hadde gitt høyre hånda mi for slik hjelp se første ukene selv. 

Anonymkode: fa70b...21a

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Du er urimelig. Farmor er nok helt forelsket og elsker å dulle med baby når hun kan. Og mannen din ønsker sikkert at hun skal få ha et godt forhold til babyen. Du bør finne noe annet å irritere deg over.

Anonymkode: cbcd4...96f

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Får du noe tid til deg selv da, TS, eller er det bare mannen som får avlastning mens du tar deg av storesøsken?

Om dette gagner deg også så hadde jeg latt irritasjonen ligge, men om de kun er på besøk for å gi mannen din avlastning og ikke deg så hadde jeg krevd en prat. 

Anonymkode: ee8f7...97b

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er en liten uke, og det høres ikke ut som de er der ofte. Velg dine kamper. Svigermor syns sikkert bare det er stas.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Liker du generelt ikke svigermoren din TS?

Anonymkode: e9bc7...6e3

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hjelpe meg! Ja, lag en jævla stor sak om noe som ikke betyr noenting!! 

Anonymkode: 8c936...a27

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

JEG SIER DET. Han mener jeg er urimelig

Du er urimelig! Dette er en voldsom overreaksjon fra din side! 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
Mamajune11 skrev (13 minutter siden):

Åja, det gir mening. Bit tenna sammen og tell timene til hun drar! Uansett syns jeg mannen din er dust som gjør dette, men han ser vell på moren sin som er frikort nå når hun er der. 

Ja, for barnet kommer til å bli ødelagt siden svigermor er der noen dager…. Hjelpe meg for en verden vi lever i….

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Liker du generelt ikke svigermoren din TS?

Anonymkode: e9bc7...6e3

Jeg ELSKER svigermor. :) urolig godt å ha hjelp!

Og såklart skal hun få bære på babyen så mye hun vil, men jeg mener at når han hylskriker så skal han tilbake til foreldrene. JEG mener det er merkelig av mannen og gi han til svigermor når han skriker?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...