AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Del Skrevet 21. juli 2022 Som tråder sier. Hvorfor gidder folk å feriere i Norge med babyer og små barn? Sitte timesvis i bil, stå i kø, spise overprisa chips på veikro, ustabilt vær, sinnsyke bensinpriser? Gi meg heller 5 timer på fly og garrantert sol fra blå himmel og 25+ ♥️ Anonymkode: 5ce4a...5dd 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymousBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Del Skrevet 21. juli 2022 De aller fleste familier vil jo gjerne ha med seg barna på ferie, og ikke la dem bli igjen hjemme? Nå veit jeg ikke om du har barn så du har erfart irritasjonen selv, men fortsatt så handler det jo om å skape minne, gode stunder og trygge relasjoner den alderen. Akkurat hvorfor noen turer kanskje ikke går så idyllisk som man ville, tror jeg handler om dårlig planlegging... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. juli 2022 #3 Del Skrevet 21. juli 2022 Du får krangle med den andre tråden her inne..hvorfor gidder folk å ta med baby til syden 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Del Skrevet 21. juli 2022 Fordi vi må besøke familie som bor langt unna. Anonymkode: 258b2...f1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Del Skrevet 21. juli 2022 Enig! Får mye mer ut av en deilig sydenferie☀️ Anonymkode: 38f08...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #6 Del Skrevet 21. juli 2022 Fordi vi hater syden, men elsker hyttelivet med besteforeldre? Charterferie i juli er helt uaktuelt med to barn som får varmeutslett på østlandet og en mann som blir til en mutt tenåring så fort gradestokken bikker 25 grader 🥵😂 Anonymkode: 63dbf...a5b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Del Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Som tråder sier. Hvorfor gidder folk å feriere i Norge med babyer og små barn? Sitte timesvis i bil, stå i kø, spise overprisa chips på veikro, ustabilt vær, sinnsyke bensinpriser? Gi meg heller 5 timer på fly og garrantert sol fra blå himmel og 25+ ♥️ Anonymkode: 5ce4a...5dd Jada vi skjønner at du elsker syden. Trenger ikke å spamme ned forumet av den grunn. Anonymkode: 902b6...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #8 Del Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som tråder sier. Hvorfor gidder folk å feriere i Norge med babyer og små barn? Sitte timesvis i bil, stå i kø, spise overprisa chips på veikro, ustabilt vær, sinnsyke bensinpriser? Gi meg heller 5 timer på fly og garrantert sol fra blå himmel og 25+ ♥️ Anonymkode: 5ce4a...5dd 1. Fordi jeg føler ungene er for liten for 30+ grader når de takler norsk "sommervarme" dårlig. 2. Ungene (og foreldre) elsker bilturer, vi gjør det spennende for de. 3. Takler kø veldig fint. Oppdragelse 👍 4. Overprisa chips? Er man på ferie tar man seg råd til det man vil. Hvis man skal sitte seg ned å grine over at chipsen koster 10 kr mer så kjøper man ikke chips. 5. Været får man ikke gjort noe med. Men gjelder å planlegge så godt man kan. 6. Sinnsyke bensinpriser takler vi. Har man ikke råd til det så blir man hjemme. Jeg gleder meg absolutt til sydentur med ungene når de er litt eldre og takler varmen bedre, men i mellomtiden så syns jeg norgesferie er ett godt alternativ ☀️ smaken er som baken, delt. Anonymkode: 61085...cc8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #9 Del Skrevet 21. juli 2022 Helt enig med deg, ts. Jeg og samboer planlagde å feriere i Norge for et par år siden og alt greit med det. Så sa vi begge 2 samtidigt faen... Vi må jo ha ungene med på ferien. Ungene var då 3 & 5 år. Men en venninne til samboer tippsa oss om at vi kunne legge ungene i frysen og ta de så ut igjen etter ferien. Funket som bare det. Vi fikk kjærestetid sammen og koste oss sikkerlig. Vi kom så heim avfryste ungene og fortalte de om som vi hadde gjort. De var litt sure på oss men det gikk fort over. Anonymkode: 42abd...8b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #10 Del Skrevet 22. juli 2022 Vi planla ferie i Norge fordi vi ville unngå så mye transport med en liten en på 11 mnd. Jeg og babyen tok tog i fire timer, de andre kjørte bil. Vi bodde på hotell og koste oss alle sammen. Etter fire netter dro vi hjem, da var babyen veldig klar for å komme hjem Anonymkode: ee68b...952 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #11 Del Skrevet 22. juli 2022 En må hvertfall legge lista etter barna. Både barn og voksne trenger å komme seg bort i ferien. Oppleve noe nytt, se noe annet. Vi pleide å dra på campingferie da barna var små og koste oss masse. Grillet, badet og hadde fine dager. kan med hånda på hjertet si at våre barn har vært blid og glad på alle ferier fra de var små. Aldri noe hyling og skriking. Nettopp fordi vi har sørger for pauser, og ikke for mye ting som skal skje hele tiden. Vi har ikke reist 7 timer i strekk med bil f eks. Har kjørt i 3 timer maks ad gangen, stoppet og spist og lekt på en lekeplass. slik at de er klar for neste etappe. Barn er ulike, og en må bare følge barnas rytme hvis det skal bli en koselig ferie. Anonymkode: 9a53d...cbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #12 Del Skrevet 22. juli 2022 Folk med barn skal visst verken gå på butikk eller kafé, ikke reise noe sted verken med bil eller fly…, kanskje vi skulle nekte dem å gå ut av døra? Anonymkode: 93021...e9c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 22. juli 2022 #13 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Folk med barn skal visst verken gå på butikk eller kafé, ikke reise noe sted verken med bil eller fly…, kanskje vi skulle nekte dem å gå ut av døra? Anonymkode: 93021...e9c Det ville nok vært det beste 🙃 men husk å tape munnen og ha 2-3lag med filttøffler på så naboene slipper å høre de 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #14 Del Skrevet 22. juli 2022 Fordi vi slipper timesvis stuck på fly, og kan bestemme pausene selv. Fordi vi kan styre litt hvor langt vi reiser. Fordi Syden-varme tar knekken på minst to i husstanden, vi blir bare kokt og mutte. Fordi Norgesferie er helt topp, masse spennende å se og oppleve. Anonymkode: f9ed3...ea8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymeBrukee Skrevet 22. juli 2022 #15 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): 1. Fordi jeg føler ungene er for liten for 30+ grader når de takler norsk "sommervarme" dårlig. 2. Ungene (og foreldre) elsker bilturer, vi gjør det spennende for de. 3. Takler kø veldig fint. Oppdragelse 👍 4. Overprisa chips? Er man på ferie tar man seg råd til det man vil. Hvis man skal sitte seg ned å grine over at chipsen koster 10 kr mer så kjøper man ikke chips. 5. Været får man ikke gjort noe med. Men gjelder å planlegge så godt man kan. 6. Sinnsyke bensinpriser takler vi. Har man ikke råd til det så blir man hjemme. Jeg gleder meg absolutt til sydentur med ungene når de er litt eldre og takler varmen bedre, men i mellomtiden så syns jeg norgesferie er ett godt alternativ ☀️ smaken er som baken, delt. Anonymkode: 61085...cc8 Det du sa😊 vi har akkurat samme mening. Bare at ferien vår endte i Sverige med bobil i år😄 både foreldre og barn storkosa seg. Blir sydenferie om noen år når barna er litt større. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 22. juli 2022 #16 Del Skrevet 22. juli 2022 Hvorfor skulle de ikke det? De er av kjøtt og eget blod så familiebånd er sterke når vi besøker slekt. Hadde blitt veldig skuffa som barn om jeg ikke fikk lov å bli med på ferietur ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #17 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 19.40): Som tråder sier. Hvorfor gidder folk å feriere i Norge med babyer og små barn? Sitte timesvis i bil, stå i kø, spise overprisa chips på veikro, ustabilt vær, sinnsyke bensinpriser? Gi meg heller 5 timer på fly og garrantert sol fra blå himmel og 25+ ♥️ Anonymkode: 5ce4a...5dd synes mer synd på barn som drars til utlandet, de fleste babyer og små barn er ikke veldig glad i varmen Anonymkode: 658d5...173 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #18 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 19.40): Som tråder sier. Hvorfor gidder folk å feriere i Norge med babyer og små barn? Sitte timesvis i bil, stå i kø, spise overprisa chips på veikro, ustabilt vær, sinnsyke bensinpriser? Gi meg heller 5 timer på fly og garrantert sol fra blå himmel og 25+ ♥️ Anonymkode: 5ce4a...5dd Fordi vi liker Norges ferie, vi liker å kjøre bil, har hytte i Norge osv Anonymkode: 6e99b...ee4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #19 Del Skrevet 30. juli 2022 Hvorfor gidder enkelte å henge seg opp i hva andre gjør i ferien? Anonymkode: cab98...eb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 30. juli 2022 #20 Del Skrevet 30. juli 2022 Det virkelige spørsmålet burde jo være: Hvorfor orker folk å dra på Norgesferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå