AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Om du er gift/samboer. Hadde du villet vite om din samboer/ektefelle var utro mot deg? Hvorfor det? Hvorfor ikke? Vet om en person som er utro. Usikker på hva jeg skal gjøre med det.. Anonymkode: 5e9c9...83f
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Nei, det ville jeg aldri sagt, og jeg ville heller ikke visst om det. Men mindre det var en veldig god grunn som at det har blitt unnfanget et barn eller en alvorlig sykdom har blitt spredd så klapp igjen. Anonymkode: 86e99...3a7 8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Jeg ville helt klart ha sagt ifra. Anonymkode: 9e85c...a32 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 Ja. Alltid, uten unntak. Jeg vil ikke leve en løgn. Anonymkode: 33174...6e0 5 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 Si ifra. Min mann er utro mot meg, og vet ikke at jeg vet. Jobber aktivt nå med å ta han på fersken, rett og slett slik at han aldri kan kaste på meg at jeg juger. (Sånn mtp familie osv) I hvertfall; om noen der ute som vet om det hadde kommet å sagt ifra til meg, hadde jeg fått dyp respekt for dem, takket dem og aldri sagt hvem som fortalte meg det. Vit at du er bedre enn de fleste som faktisk tenker på denne måten. Ikke feig og et godt medmenneske ❤️ klem fra meg som står midt i driten, med hus, hjem, barn x 3 osv osv. Blir bedratt på det groveste av min mann som holder på med en kollega. Anonymkode: cfce1...85a 24 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 Ja. Sannhet er bedre enn løgn Anonymkode: 8b3be...070 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 Ja, vil vite. Ønsker ikke å kaste bort livet på en utro mann uten respekt og lojalitet Anonymkode: eb3a2...816 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #8 Skrevet 21. juli 2022 Ja, absolutt. Og det i hovedsak p.g.a sykdommer. Så hadde jeg brutt opp. Jeg vil ikke være sammen med noen som utsetter meg for risiko. Anonymkode: 8951f...684 2
Veggdyret Skrevet 21. juli 2022 #9 Skrevet 21. juli 2022 Jeg ville visst det. Men jeg ville helst fått det presentert i form av et konkret bevis, ikke bare sladder. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #10 Skrevet 21. juli 2022 Ja, jeg ville absolutt ønsket å få vite det. Anonymkode: 2755e...efe 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #11 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Om du er gift/samboer. Hadde du villet vite om din samboer/ektefelle var utro mot deg? Hvorfor det? Hvorfor ikke? Vet om en person som er utro. Usikker på hva jeg skal gjøre med det.. Anonymkode: 5e9c9...83f Ja. Fordi jeg ønsker å velge selv om jeg fortsetter ekteskap med et utro svin eller forlater ham. Det største sviket jeg har opplevd var da alle rundt meg visste og alle holdt kjeft. Anonymkode: 2db46...689 3 2 1
ClausSaus Skrevet 21. juli 2022 #12 Skrevet 21. juli 2022 Ja, selvfølgelig. Det skal være min avgjørelse om jeg skal fortsette å være sammen med en som gjør noe slikt. Det skal også være min avgjørelse hvordan jeg skal håndtere min egen monogamitet når hun har brutt sin side av avtalen. Min avgjørelse – ikke hennes under påskudd av at det på en eller annen måte er "best" (nei så beleilig…) at jeg ikke får vite. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #13 Skrevet 21. juli 2022 Ærlig, jeg vet ikke. Anonymkode: 3c902...fd1 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #14 Skrevet 21. juli 2022 Ja jeg ville ønsket å vite det, så jeg selv kunne få ta avgjørelsen om hva jeg ville gjort videre. Anonymkode: 2c656...d30 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #15 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Si ifra. Min mann er utro mot meg, og vet ikke at jeg vet. Jobber aktivt nå med å ta han på fersken, rett og slett slik at han aldri kan kaste på meg at jeg juger. (Sånn mtp familie osv) I hvertfall; om noen der ute som vet om det hadde kommet å sagt ifra til meg, hadde jeg fått dyp respekt for dem, takket dem og aldri sagt hvem som fortalte meg det. Vit at du er bedre enn de fleste som faktisk tenker på denne måten. Ikke feig og et godt medmenneske ❤️ klem fra meg som står midt i driten, med hus, hjem, barn x 3 osv osv. Blir bedratt på det groveste av min mann som holder på med en kollega. Anonymkode: cfce1...85a Kjære deg💗 Jeg fikk vite for 10 dager siden at min samboer (vi har vært sammen 12 år) har vært utro med vår nabo. Jeg fikk en anelse i fjor høst, og leste noen meldinger mellom han og henne. Fikk sjokk og visste ikke hvordan jeg skulle oppføre meg mot han det første døgnet, men heldigvis hadde han oppkastsjuka så han hadde nok med seg selv. Dagene og ukene gikk mens jeg ventet på det riktige tidspunktet for å fortelle hva jeg visste, men det kom aldri. Forrige mandag ble jeg fylt av faen og sendte han en melding der det stod: "Har du gjort noe det siste året som du ikke burde ha gjort?" Etter en stund skrev han at det var mange ting han gjort det siste året, og han var så lei seg men kunne ikke skru tiden tilbake...bla bla I dagene som kom la han seg flat og beklaget, og kunne ikke gi meg en annen grunn enn at han var kåt (2 ganger visstnok). Jeg har vært rasende og bedt han og hun brenne i helvete, og jeg har spurt mange spørsmål helt til han klikket i raseri og løp ut fordi han ble så sint på seg selv og skamfull pga utroskapen. Jeg har også snakket med damen han koste seg med, og hun fortalte villig vekk alt jeg lurte på. Dette har hjulpet meg med å komme litt videre for å finne ut om jeg skal gå eller bli, men jeg merker at jeg er helt følelsesløs/nummen i følelsene, og jeg har heller ikke grått en tåre. Kjærligheten for han har gått fra 100% og ned til 25% etter at han bekreftet utroskapen. Når jeg først var i gang med å finne ut hvilket dårlig menneske han var som bedrar, spurte jeg han også om noen episoder i tidligere år. Feks det at han sender søte kysse emojies i fylla til venninner, og liker innlegg fra venninner med hjerte, kommenterer på fb til damer at de ser sexy ut i kjolen, osv. Han var også på hyttetur med en alenemor og hennes barn en helg jeg var bortreist . De var bare venner og det skjedde ikke noe sier begge to... Han har overnattet hos single utenlandske kollegaer/venninner når han er i utlandet på jobbreise, uten å si til meg at han helle bor hos en venninne enn på hotell. Han har blitt helt nyforelsket etter at jeg avslørte han, og nå vil han at vi skal kjøpe større bolig, han sier daglig at han elsker meg og det har han ikke gjort det siste 10 årene, og løper rundt som ei bikkje for å behage meg, og jeg er forbannet og ekstremt såret pga det han har gjort bak min rygg. Skulle jeg valgt om igjen hadde jeg ønsket å ikke vite om utroskapen. Faktisk! Anonymkode: 4c008...7de 2 6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #17 Skrevet 21. juli 2022 Selvfølgelig vil jeg vite det! Anonymkode: 4d11d...2ba
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #18 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kjære deg💗 Jeg fikk vite for 10 dager siden at min samboer (vi har vært sammen 12 år) har vært utro med vår nabo. Jeg fikk en anelse i fjor høst, og leste noen meldinger mellom han og henne. Fikk sjokk og visste ikke hvordan jeg skulle oppføre meg mot han det første døgnet, men heldigvis hadde han oppkastsjuka så han hadde nok med seg selv. Dagene og ukene gikk mens jeg ventet på det riktige tidspunktet for å fortelle hva jeg visste, men det kom aldri. Forrige mandag ble jeg fylt av faen og sendte han en melding der det stod: "Har du gjort noe det siste året som du ikke burde ha gjort?" Etter en stund skrev han at det var mange ting han gjort det siste året, og han var så lei seg men kunne ikke skru tiden tilbake...bla bla I dagene som kom la han seg flat og beklaget, og kunne ikke gi meg en annen grunn enn at han var kåt (2 ganger visstnok). Jeg har vært rasende og bedt han og hun brenne i helvete, og jeg har spurt mange spørsmål helt til han klikket i raseri og løp ut fordi han ble så sint på seg selv og skamfull pga utroskapen. Jeg har også snakket med damen han koste seg med, og hun fortalte villig vekk alt jeg lurte på. Dette har hjulpet meg med å komme litt videre for å finne ut om jeg skal gå eller bli, men jeg merker at jeg er helt følelsesløs/nummen i følelsene, og jeg har heller ikke grått en tåre. Kjærligheten for han har gått fra 100% og ned til 25% etter at han bekreftet utroskapen. Når jeg først var i gang med å finne ut hvilket dårlig menneske han var som bedrar, spurte jeg han også om noen episoder i tidligere år. Feks det at han sender søte kysse emojies i fylla til venninner, og liker innlegg fra venninner med hjerte, kommenterer på fb til damer at de ser sexy ut i kjolen, osv. Han var også på hyttetur med en alenemor og hennes barn en helg jeg var bortreist . De var bare venner og det skjedde ikke noe sier begge to... Han har overnattet hos single utenlandske kollegaer/venninner når han er i utlandet på jobbreise, uten å si til meg at han helle bor hos en venninne enn på hotell. Han har blitt helt nyforelsket etter at jeg avslørte han, og nå vil han at vi skal kjøpe større bolig, han sier daglig at han elsker meg og det har han ikke gjort det siste 10 årene, og løper rundt som ei bikkje for å behage meg, og jeg er forbannet og ekstremt såret pga det han har gjort bak min rygg. Skulle jeg valgt om igjen hadde jeg ønsket å ikke vite om utroskapen. Faktisk! Anonymkode: 4c008...7de Seriøst? Du vil heller leve i uvitenhet? Risikere å bli smittet av sykdommer? Gå rundt og være hyggelig mot folk som er med på å lure deg? Anonymkode: 33174...6e0 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #19 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Seriøst? Du vil heller leve i uvitenhet? Risikere å bli smittet av sykdommer? Gå rundt og være hyggelig mot folk som er med på å lure deg? Anonymkode: 33174...6e0 Jeg tenker det nå ja, etter å ha hatt det forjævlig grusomt siden han ble oppdaget. Jeg føler jeg er med på en emosjonell berg og dalbane. Jeg elsker han et minutt, og ønsker han drept i det meste minuttet. Ts Anonymkode: 4c008...7de 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #20 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker det nå ja, etter å ha hatt det forjævlig grusomt siden han ble oppdaget. Jeg føler jeg er med på en emosjonell berg og dalbane. Jeg elsker han et minutt, og ønsker han drept i det meste minuttet. Ts Anonymkode: 4c008...7de Jaja, det er vel naturlig at det svinger. Men det hadde jo ikke vært et autentisk forhold om det lå en så stor hemmelighet og skurret mellom dere. Anonymkode: 33174...6e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå