AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Har forsøkt å Google lenge men har kommet over diverse svar fra helsesøstre. Noen sier det er svært viktig å fortsette med pillene de første 3mnd til tross for mellomblødninger, andre sier et opphold på 3-5-7 dager er lurt for å stoppe blødningene. Jeg har altså nylig begynt på ppiller etter 2års opphold. Før hadde jeg mensen kanskje 3 ganger i året og knapt mellomblødninger. Men nå er det hver eneste dag og såpass at jeg trenger truseinnlegg. Det er liksom ikke en liten dråpe her og der. Har brukt de 1mnd, skal jeg forsøke å utsette mensen men småblø konstant de neste 2mnd? Eller ha et opphold og se om det gir seg? En av grunnen til at jeg begynte igjen er jo for å kunne utsette mensen. Men det går jo ikke enda... Flere som har vært borti såpass med mellomblødninger? Hva er løsningen for å få kroppen vant til å utsette denne. Anonymkode: 1f887...dd6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Hvis du har brukt dem i en måned ville jeg tatt et opphold for å se om kroppen vil "blø fra seg". Det er det eneste som hjelper meg ved mellomblødninger Anonymkode: 577b6...e3b 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Jeg har landet på det ja. Men tidligere så klarte jeg å utsette i det uendelige, håper å klare det denne gangen også(altså ikke .denne. syklusen, men ved kontinueelig bruk av ppiller igjen). Men jeg får jo aldri vendt kroppen til utsetting hvis jeg gir etter og tar mensen hver gang heller.... eller? Er det bare de første 3mnd som er umulige? Anonymkode: 1f887...dd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå