AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Ok, så jeg skal på fest til en venninne jeg ikke har sett på lenge. Gledet meg veldig helt til jeg fikk vite at en jeg har holdt på med tidligere også kommer på festen hennes. Jeg er usikker på om jeg får sjansen til å møte henne utenom dette da hun reiser tilbake igjen om ikke så lenge. Vi holdt på en kort periode, det endte dårlig, og jeg er ikke hans største fan akkurat. Vi har null kontakt. Jeg er i et nytt forhold nå, så synes kanskje det er litt ekstra dumt at han skal komme da kjæresten min antageligvis har en mening om han er komfortabel med at jeg skal ut på byen med en jeg har holdt på med. Jeg kommer til å fortelle kjæresten min at han skal være der om jeg velger å dra på festen. Og selvfølgelig ikke dra om han synes det er ubehagelig. Kan ikke drikke så mye heller så kommer til å være nær edru hele kvelden. Så, spørsmålet er: hva ville dere gjort? 1. Dratt på festen, get over myself, snakke med han hvis det er naturlig. 2. Dratt på festen, unngå han så langt det lar seg gjøre. Men ikke så det blir ukomfortabelt for andre (les: åpenbart). 3. Blitt med på festen bare veldig kort til like før han kommer dit etter jobben sin. Men han vil han få vite at jeg har vært der og dro nettopp. 4. Sagt til venninnen min at jeg ikke kan komme på grunn av han. 5. Sagt til venninnen min at jeg ikke kan komme av andre årsaker. (For å unngå drama) Eventuelt noe annet dere ville valgt å gjøre. Anonymkode: 79bf0...095
Gjest Ghostface Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 Jeg er ikke konfliktsky, men hadde valgt nummer fem.
911 Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 Om det er mange på denne festen hadde jeg dratt. Med noen få tilstede kan det lett bli for nærme/intimt og da hadde jeg kanskje funnet på en unnskyldning for ikke å komme.
McMary Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 (endret) 6. Dra på festen sammen kjæresten og overse eksen utover et hei Eventuelt 1 eller 2 om kjæresten ikke kan være med. Det er venninnen du skal treffe, ikke la eksen styre livet ditt. Endret 21. juli 2022 av McMary 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 1. Kan du ikke ta kjæresten med? Anonymkode: 86e61...981
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #8 Skrevet 22. juli 2022 1. Må du fortelle kjæresten at du skal på samme fest som en eks.? Skjønner mannen og jeg er ganske avslappet iforhold til slikt 😂 Anonymkode: 8984b...15f 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #9 Skrevet 22. juli 2022 En blanding mellom 1 og 2. Life goes on 🙂 Anonymkode: 5bd24...086
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #11 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 1. Må du fortelle kjæresten at du skal på samme fest som en eks.? Skjønner mannen og jeg er ganske avslappet iforhold til slikt 😂 Anonymkode: 8984b...15f Samboer og jeg er også ganske avslappet rundt sånt, og vi har begge vært på samme fest som hver våres eks ila forholdet. Jeg hadde likevel blitt sur dersom min kjæreste bevisst skjulte det for meg. Hvis man er så avslappet rundt det, hvorfor er det farlig å si det da? Ts: Er denne mannen en god venn av din venninne? Var han stygg med deg? Og vet eventuelt din venninne hva han gjorde mot deg? Jeg hadde ikke ville hatt en jeg bare visste hvem var på festen min dersom jeg visste at han hadde vært stygg med en god venn av meg. Anonymkode: 499c5...dda
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #12 Skrevet 25. juli 2022 Vel.. ts her igjen. Jeg valgte å dra på festen og overse han totalt. Så gikk veldig fint, var jo masse andre folk der og vi dro på byen. Var aldri mulighet til å snakke heldigvis. Var kjempekoselig å se venninna mi igjen, angrer absolutt ikke på at jeg dro. Men til ettertanke synes jeg nå det er litt interessant at ho valgte å invitere oss begge når hun vet hele historien fra min side. Dette er jo noen år siden, kan være hun tenkte at vi plutselig skulle komme overrens igjen. Synes ikke egentlig folk som har såret meg og behandla meg dårlig fortjener min oppmerksomhet, men folk ser jo forskjellig på tidligere forhold. Har jo tidligere forhold hvor jeg bare ønsker dem alt godt. Og dessverre et par hvor jeg håper noen behandler dem som dritt bare så de kan føle hvordan det var for meg. Håper i det minste han tok til seg det siste jeg sa til han, at han måtte love å aldri behandle noen slik igjen.. Nå kan dette ligge, og tusen takk for alle svar ❤ Anonymkode: 79bf0...095 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå