Gå til innhold

Dine vaner /uvaner i kvardagen som irriterer andre ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksempler på vaner / uvaner i kvardagen:

Kjørte tidlig buss på m..a. fast rutenett, og hvor det var mange faste passasjerer. La  merke til at de oftest satte seg på samme seteplass såfremt den var ledig   Kom de på bussen, og setet  tilfeldigvis var oppatt blei de tydeleg irritert , og utilfreds. 

På kantina på jobben har  de fleste faste plasser, men  kom det inn leigefolk å  tok opp plassen blei det ofte diskusjon.

Etter at kona har spist frukost så setter hun alltid fra seg en halvfull kopp kaffi på kjøkkenbenken.

Røykere har igjennom tidene slengt fra seg sigarettsneiper utanfor inngangdørene til festlokaler o.l , og  dette til tross for at det er  plassert samlebokser, og kvinner er blandt de verste. 

Mange både menn, kvinner  "spytter ut tyggegummien" på asfalten, og motbydeleg syn, og  vanskeleg å fjerne. 

Mange slenger ifra seg ølbokser / søppel langs veikanten som er til fare for dyr på beite.

Noen har for vane å alltid vera forsein til avtaler.

Anonymkode: f571f...4ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du forteller bare om folks vaner/uvaner som du irriterer deg over, og så du vil du folk her skal fortelle deg om vaner/uvaner slik at du kan irritere deg over enda fler?

Det blir jeg irritert av.

Anonymkode: a797c...8d1

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du forteller bare om folks vaner/uvaner som du irriterer deg over, og så du vil du folk her skal fortelle deg om vaner/uvaner slik at du kan irritere deg over enda fler?

Det blir jeg irritert av.

Du blei tydelegvis irritert over å får presentert noen uvaner / vaner som du  selv har  !😂 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir sur og grinete om jeg ikke blir seksuelt tilfredsstilt. 

Anonymkode: e555c...664

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at det er teit av deg å ikke presentere en eneste av dine egne uvaner ;)

Jeg har bestandig en sang på hjernen og da spesifikke fraser og partier av den, så da bare synger jeg de samme to-tre linjene om og om og om igjen. Ganske irriterende. 

Anonymkode: 00b58...9f0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skrur ikke på korker på flasker godt nok.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Daryl Dixon skrev (34 minutter siden):

Hehe! Samboeren min skrur dem for godt på, det er også irriterende for da får ikke jeg dem opp...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

-Jeg er elendig til å late igjen dører. Alle dører. Skapdører, frysedører, kjøleskap, ytterdører osv. Har måttet skrape fryseren et par ganger ja…

-Jeg vippser svært sakte tilbake

-Jeg ber ofte samboeren min om å gjøre ting jeg kan gjøre selv bare fordi jeg ikke gidder å gjøre det. 

-Når jeg er rastløs og kjeder meg så synger jeg en setning eller to på en helt tilfeldig sang. Gjentar dette til noen klikker og ber meg stoppe. 

Anonymkode: 7e589...d3c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig i at det er teit av deg å ikke presentere en eneste av dine egne uvaner ;)

Jeg har bestandig en sang på hjernen og da spesifikke fraser og partier av den, så da bare synger jeg de samme to-tre linjene om og om og om igjen. Ganske irriterende. 

Har en uvane å alltid rydde etter andre. 😔🤥

AnonymBruker
Skrevet
Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Er du broren min?

Anonymkode: 1da56...d59

Gjest Adobyen
Skrevet

Har en uvane med å henge litt for mye på KG 😂

AnonymBruker
Skrevet

At jeg fiser for mye

Anonymkode: 43a43...8fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Er du broren min?

Anonymkode: 1da56...d59

Det er godt mulig!

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Adobyen skrev (31 minutter siden):

Har en uvane med å henge litt for mye på KG 😂

Ja men blir noen irritert på grunn av det? 😆

Gjest Adobyen
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Ja men blir noen irritert på grunn av det? 😆

Det kan godt være når jeg henger rundt og skriver. Jeg er helt sikker på at jeg skriver og mener og poster diverse som irriterer noen 🤪

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Adobyen skrev (Akkurat nå):

Det kan godt være når jeg henger rundt og skriver. Jeg er helt sikker på at jeg skriver og mener og poster diverse som irriterer noen 🤪

Hehe 😁 Det kan vel hende. Da har jeg også den samme uvanen 😆

Skrevet

- Bruker lang tid på å ta ned klær fra tørkestativet og legge sammen etter de er tørre

- Lukker ikke igjen soveromsdøren hardt  nok, slik at den blåser opp dersom det er vind ute (men nå er det ikke jeg som ønsker å ha vinduet åpent om natten)

- Er sjelden den første til å ringe eller ta kontakt, selv om jeg gjerne snakker når andre ringer

- Vil være lenge oppe om kvelden. Alltid. Hver kveld. Liker ikke å legge meg.

- Liker ikke å stå opp heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Du blei tydelegvis irritert over å får presentert noen uvaner / vaner som du  selv har  !😂 

Hånei, mine uvaner er av et helt annet kaliber.

Men jeg bemerket det at du ramser opp ting du irriterer deg over hos andre, hvorpå du ber om at folk forteller om sine irriterende uvaner uten at du forteller om dine egne.

Da har du i hvert fall tre irriterende uvaner:

1. Irriterer deg over andre

2. Er nysgjerrig om andre, men vil ikke si noe om deg selv

3. Besvarer et spørsmål med avsporing

Dette betyr at du skjuler noe, men prøver å avlede med å fokusere på andre i stedet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...