AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Jeg skal på konsert med 2 venninner i morgen. Dette har vi planlagt i 1 år. Men jeg har dårlige råd akkurat nå. Jeg kommer til å drikke litt hjemme, men ikke bruke mye penger ute. Bør jeg si ifra. Så at de ikke reagerer på at jeg ikke kjøper så mye ute? Anonymkode: f5d86...fd7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Nei, det er helt greit om du ikke kjøper eller drikker alkohol på konsert. Det er ikke noe du har meldeplikt over. Hvis de er typen til å reagere på det så ville jeg revurdert vennskapet. Anonymkode: 23995...fd4 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Kjipt å snu på krona,når dette har vært planlagt såpass lenge ❤ Har du ingen som kan låne deg noen kroner ? Anonymkode: a02eb...d8e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 Altså kjedelig, ikke gjerrig 😅❤,,,, ( kjipt) Anonymkode: a02eb...d8e
AnonymousBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 Hvis de virkelig er god venner, burde de vel ha forståelse for at du har dårlig råd? Det at du i det hele tatt kan og vil være med må vel bare være godt nok? Eller er det sånt det blir dårlig stemning av? 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Kjipt å snu på krona,når dette har vært planlagt såpass lenge ❤ Har du ingen som kan låne deg noen kroner ? Anonymkode: a02eb...d8e Jeg har råd til ett par pils på konserten. Og det er nok for meg. Men de bruker å ta den helt ut når de er ute Anonymkode: f5d86...fd7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har råd til ett par pils på konserten. Og det er nok for meg. Men de bruker å ta den helt ut når de er ute Anonymkode: f5d86...fd7 Unn deg et par øl ute, og bare si du har litt hodepine og ikke orker drikke så mye. eller du kan si du har fått ei stor regning du må prioritere, og at du ikke har så mye å rutte med akkurat denne mnd Anonymkode: c42b1...c3e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #8 Skrevet 21. juli 2022 Nei. Bare fest og ha det gøy. Om de kommenterer på det, så sier du at du har måtte prioritere noen andre utgifter i det siste og ikke har penger til drikke på byen Anonymkode: 94ad3...e1f
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #9 Skrevet 22. juli 2022 Jeg skjønner ikke helt at dette er noe å tenke på, det er da bare å si jeg må spare penger eller noe hvis de spør om du skal drikke mer? kjenner du de ikke godt siden du er så bekymra for dette? Anonymkode: 6cda7...514
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå