AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Noen brukere her inne får automatiske likes på sine kommentarer. Har de følgere, disipler som liker alt de sier, har de en avtale med andre brukere om at hvis du liker mine kommentar så liker jeg dine? Har de flere profiler for å like seg selv? Eller likes disse kommentarene faktisk på ekte random personer? Syns ikke noe av det de sier er så utrolig fantastisk eller interessant. 😛 Anonymkode: caea5...b95 1 1
ajarRun Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Jeg er en slik bruker. For å forstå min humor og sarlige sarkasme må man ha noe mental kapasitet. De av oss som et mindre begavet forstår ikke budskapet. Jeg har selvsagt noen disipler, men sjeldent jeg liker noe de sier. Men mange setter pris på innlegg skrevet av et dannet menneske med sofistikert humor. KG er som en sjø av lavpannet dåelig skrevet vås. Jeg er som en oase i ørken, som en messias i gamorrah. Hvis ingen liker det du skriver, er det nok fordi du skriver noe ingen liker. 5 5 1
Gjest Ghostface Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Har aldri brydd meg om hjerter eller likes. Det sier meg ikke så mye.
Gjest SVK Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 3 minutter siden, ajarRun said: Jeg er en slik bruker. For å forstå min humor og sarlige sarkasme må man ha noe mental kapasitet. De av oss som et mindre begavet forstår ikke budskapet. Jeg har selvsagt noen disipler, men sjeldent jeg liker noe de sier. Men mange setter pris på innlegg skrevet av et dannet menneske med sofistikert humor. KG er som en sjø av lavpannet dåelig skrevet vås. Jeg er som en oase i ørken, som en messias i gamorrah. Hvis ingen liker det du skriver, er det nok fordi du skriver noe ingen liker. Jeg er en av disiplene dine som ikke har så høy mental kapasitet.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 ajarRun skrev (4 minutter siden): Jeg er en slik bruker. For å forstå min humor og sarlige sarkasme må man ha noe mental kapasitet. De av oss som et mindre begavet forstår ikke budskapet. Jeg har selvsagt noen disipler, men sjeldent jeg liker noe de sier. Men mange setter pris på innlegg skrevet av et dannet menneske med sofistikert humor. KG er som en sjø av lavpannet dåelig skrevet vås. Jeg er som en oase i ørken, som en messias i gamorrah. Hvis ingen liker det du skriver, er det nok fordi du skriver noe ingen liker. Du har ikke mange likes i forhold til kommentarer så kanskje du kan jekke deg ned litt? Anonymkode: 0aa75...f8e 9
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 Jeg har vært på Kvinneguiden i ett tiår og føler at dette var mer rellt for ti år siden. Da var det vanligere å skrive under brukernavn og det virket som om en del brukere nærmest var venner som støttet hverandre og ga hverandre likes. Husker faktisk at da en bruker stilte det samme spørsmålet du stilte så var det en annen som svarte at hun alltid ga bruker X like. Anonymkode: 85ae1...6e8 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har vært på Kvinneguiden i ett tiår og føler at dette var mer rellt for ti år siden. Da var det vanligere å skrive under brukernavn og det virket som om en del brukere nærmest var venner som støttet hverandre og ga hverandre likes. Husker faktisk at da en bruker stilte det samme spørsmålet du stilte så var det en annen som svarte at hun alltid ga bruker X like. Anonymkode: 85ae1...6e8 Ok jeg er ny her og tydeligvis har lav mental kapasitet. Nettopp slike kommentarer skal jo få likes på KG. TS Anonymkode: caea5...b95
visp Skrevet 21. juli 2022 #8 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du har ikke mange likes i forhold til kommentarer så kanskje du kan jekke deg ned litt? Anonymkode: 0aa75...f8e Du er vel en av de som ikke tar humoren hans. 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #9 Skrevet 21. juli 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har vært på Kvinneguiden i ett tiår og føler at dette var mer reelt for ti år siden. Da var det vanligere å skrive under brukernavn og det virket som om en del brukere nærmest var venner som støttet hverandre og ga hverandre likes. Husker faktisk at da en bruker stilte det samme spørsmålet du stilte så var det en annen som svarte at hun alltid ga bruker X like. Anonymkode: 85ae1...6e8 Rettet skrivefeil. Anonymkode: 85ae1...6e8
ajarRun Skrevet 21. juli 2022 #10 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du har ikke mange likes i forhold til kommentarer så kanskje du kan jekke deg ned litt? Anonymkode: 0aa75...f8e Det er få ting jeg ikke kan, men om jeg vil? 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #11 Skrevet 21. juli 2022 ajarRun skrev (16 minutter siden): Jeg er en slik bruker. For å forstå min humor og sarlige sarkasme må man ha noe mental kapasitet. De av oss som et mindre begavet forstår ikke budskapet. Jeg har selvsagt noen disipler, men sjeldent jeg liker noe de sier. Men mange setter pris på innlegg skrevet av et dannet menneske med sofistikert humor. KG er som en sjø av lavpannet dåelig skrevet vås. Jeg er som en oase i ørken, som en messias i gamorrah. Hvis ingen liker det du skriver, er det nok fordi du skriver noe ingen liker. Du taler, vi lytter .. 👏👏👏 og klikker liker selvsagt Anonymkode: 3af18...0d5 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #12 Skrevet 21. juli 2022 ajarRun skrev (1 minutt siden): Det er få ting jeg ikke kan, men om jeg vil? Noen er mer populære enn andre som ellers i verden. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har vært på Kvinneguiden i ett tiår og føler at dette var mer rellt for ti år siden. Da var det vanligere å skrive under brukernavn og det virket som om en del brukere nærmest var venner som støttet hverandre og ga hverandre likes. Husker faktisk at da en bruker stilte det samme spørsmålet du stilte så var det en annen som svarte at hun alltid ga bruker X like. Anonymkode: 85ae1...6e8 Enig, var mye vanligere før at disse "populære" brukerne fikk en pluss eller hva det var for ingenting utenom at de var den de var. Men men, en like er jo ikke verdt noen ting, vi får ikke vekslet det inn i penger for da hadde vel de fleste gjort mer av en innsats. 😄 Anonymkode: 22d4c...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #13 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du taler, vi lytter .. 👏👏👏 og klikker liker selvsagt Anonymkode: 3af18...0d5 🤣 Anonymkode: caea5...b95
Kenelz Skrevet 21. juli 2022 #14 Skrevet 21. juli 2022 Blir overrasket om jeg får hjerte eller likes 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #15 Skrevet 21. juli 2022 Det var mye mer "klikkete" her i gamle dager, men da var het heldigvis ikke likes. Anonymkode: dd3c7...30e 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #16 Skrevet 21. juli 2022 De liker sitt eget innlegg Anonymkode: ab2e2...9a3 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #17 Skrevet 21. juli 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Enig, var mye vanligere før at disse "populære" brukerne fikk en pluss eller hva det var for ingenting utenom at de var den de var. Men men, en like er jo ikke verdt noen ting, vi får ikke vekslet det inn i penger for da hadde vel de fleste gjort mer av en innsats. 😄 Anonymkode: 22d4c...0f5 Ja, før var den en del superpopulære brukere. Såpass populære at andre begynte å irritere seg over deres popularitet. Det var skikkeig ungdomskolefølelse på forumet. Anonymkode: 85ae1...6e8 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #18 Skrevet 21. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, før var den en del superpopulære brukere. Såpass populære at andre begynte å irritere seg over deres popularitet. Det var skikkelig ungdomskolefølelse på forumet. Anonymkode: 85ae1...6e8 Rettet skrivefeil. 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det var mye mer "klikkete" her i gamle dager, men da var het heldigvis ikke likes. Anonymkode: dd3c7...30e Jepp, husker mange som klaget over at det var klikker(vennegjenger) på forumet. Disse kunne ta over tråder med enten med internt fjas eller kun for å støtte hverandre. Husker også at det var mye drama her på forumet. Folk som ble kjærester og slo opp, folk som rottet seg sammen for å spre rykter om andre, osv. Det var som å gå på ungdomskolen. Anonymkode: 85ae1...6e8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #19 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rettet skrivefeil. Jepp, husker mange som klaget over at det var klikker(vennegjenger) på forumet. Disse kunne ta over tråder med enten med internt fjas eller kun for å støtte hverandre. Husker også at det var mye drama her på forumet. Folk som ble kjærester og slo opp, folk som rottet seg sammen for å spre rykter om andre, osv. Det var som å gå på ungdomskolen. Anonymkode: 85ae1...6e8 Det husker jeg godt også. Selv om jeg var en populær bruker, var jeg ikke med i noen av de klikkene. Anonymkode: dd3c7...30e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #20 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ok jeg er ny her og tydeligvis har lav mental kapasitet. Nettopp slike kommentarer skal jo få likes på KG. TS Anonymkode: caea5...b95 Det er fordi det er 87% brukere med lav mental kapasitet her. Anonymkode: 3dd4d...206
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå