AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Herregud, jeg var på ct av lungene i går, og i dag ringte legen og ba meg komme på time i morgen. jeg er kvalm og uvel. Tenker at dette må bety at jeg har kreft. Anonymkode: 0b3c2...eb8 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Det kan også være at bildene er utydelige og må taes igjen Anonymkode: 50bcb...df5
Ulven Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det kan også være at bildene er utydelige og må taes igjen Anonymkode: 50bcb...df5 Da ringer røngteninstituttet pasienten. Legen ber deg ikke komme inn for en samtale om noe slikt. 1 hour ago, AnonymBruker said: Herregud, jeg var på ct av lungene i går, og i dag ringte legen og ba meg komme på time i morgen. jeg er kvalm og uvel. Tenker at dette må bety at jeg har kreft. Anonymkode: 0b3c2...eb8 Det behøver ikke å være kreft. Men sannsynligheten for at de har funnet noe som trenger videre utredning er stor. Lykke til i morgen. ❤️
Gjest Chroma Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 Jeg blir også kalt inn til time etter de har fått svar på CT og MR, har ikke fått tilbakefall, bildene har vært fine hver gang. Men jeg forstår at du tenker det verste, det er fort gjort. Krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå