AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Vi er frustrerte. Barna gleder seg til å reise. Vi skulle først reise 18.07 men jeg har ombooket billettene til lørdag 23.07. I dag har sas kansellert flyet 23.07. Vi har ikke fått sms eller epost om at flyet er kansellert. Vi har fått Ingen informasjon. Jeg oppdaget kanselleringen på SAS nettside på flight status. Betyr det at de ikke skal finne oss en ny dato F.eks på søndag? What to do? Anonymkode: ddf3f...12f
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Kanskje dere «bare» blir booket om? Ville avventet litt, men prøvd å kontakte sas gjennom Facebook og telefon. Anonymkode: 72aea...130 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 Hvor skal dere da? Anonymkode: c6b10...98e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 Er du sikker? Har du sett at det står at flyet er kansellert? Jeg vet ikke hvilken flyplass dere skal fly fra, men mitt raske søk på de største flyplassene på lørdag fant ingen kanselleringer. Ikke på sas sin side også. Så, kan det være brukerfeil fra din side? Spesielt siden du ikke har fått beskjed om det. Anonymkode: a803e...80a 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 Bestill en annen reise i høstferien Anonymkode: 965df...177
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du sikker? Har du sett at det står at flyet er kansellert? Jeg vet ikke hvilken flyplass dere skal fly fra, men mitt raske søk på de største flyplassene på lørdag fant ingen kanselleringer. Ikke på sas sin side også. Så, kan det være brukerfeil fra din side? Spesielt siden du ikke har fått beskjed om det. Anonymkode: a803e...80a Beklager, der fant jeg ett kansellert fly fra Bergen til København på lørdag. Om det er dette du skal være med, så ville jeg ringt sas. Det går jo flere fly, og dere må få tilbud om ombooking. Sjekk også om dere har krav på kompensasjon, for flyet kanselleres ikke pga streik. Anonymkode: a803e...80a 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #8 Skrevet 21. juli 2022 Hvorfor i alle dager bygger du opp forventningen hos barn når dere har billetter med SAS? Anonymkode: 9eb26...851
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #9 Skrevet 21. juli 2022 Mye bedre og tryggere å dra på hyttetur eller camping - ihvertfall denne sommeren. Veldig dumt å love barn ferie som innebærer flytur med SAS i sommer. Anonymkode: 972f1...b93
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #10 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mye bedre og tryggere å dra på hyttetur eller camping - ihvertfall denne sommeren. Veldig dumt å love barn ferie som innebærer flytur med SAS i sommer. Anonymkode: 972f1...b93 Å fly er trygt, og vel så bra. Vi er på andre utenlandsturen så langt i sommer. Har storkost oss med gode temperaturer, god mat og bad. Man visste at problemene med SAS kom - så vi har valgt KLM og Lufthansa, som har gått som en "klokke". Man visste hvilke flyplasser som har problemer. Og booker selvfølgelig ikke BA til Heathrow, eller Shiphol utover transit. Anonymkode: 9eb26...851
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #11 Skrevet 22. juli 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Mye bedre og tryggere å dra på hyttetur eller camping - ihvertfall denne sommeren. Veldig dumt å love barn ferie som innebærer flytur med SAS i sommer. Anonymkode: 972f1...b93 Hvor lenge på forhånd visste folk om dette da? Vi bestilte billetter i januar, og hadde ingen anelse om at det skulle bli sånn. Anonymkode: 12f63...419 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #12 Skrevet 22. juli 2022 Å nei, barna blir frustrerte! Ring barnevernet og få fatt i traumepsykolog! Anonymkode: d4a4b...cf1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #13 Skrevet 22. juli 2022 Kan dere kjøre dit? Vi er på ferie langt sør i Europa med masse nordmenn i bil, etter innstilte sas-fly… Anonymkode: 3fb84...d3a 2
Sam Jones Skrevet 22. juli 2022 #14 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor lenge på forhånd visste folk om dette da? Vi bestilte billetter i januar, og hadde ingen anelse om at det skulle bli sånn. Anonymkode: 12f63...419 Det er bare AB på KG som som påstår at man alltid selv er skyld i ting som uventet oppstår. Veldig kjipt, hadde tatt kontakt med Sas, sannsynligvis blir dere ombooket. De fleste Sas- fly går iallefall nå, så de prøver å ordne opp. 5
Rucula Skrevet 22. juli 2022 #15 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor i alle dager bygger du opp forventningen hos barn når dere har billetter med SAS? Anonymkode: 9eb26...851 Jepp, der kom den første! Alltid en haug som skal ta TS for et eller annet. Kan ikke holde seg til sak, neida, TS skal taes! 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #16 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor lenge på forhånd visste folk om dette da? Vi bestilte billetter i januar, og hadde ingen anelse om at det skulle bli sånn. Anonymkode: 12f63...419 Det er støy rundt SAS nesten hver eneste juni - når lønnsforhandlingene skjer i Norge. Alt for ofte streik. SAS er primært for forretningsreisende. Derfor skader det lite at det er trøbbel i Juli. Har aldri, på de 20 årene jeg har reist utenlands med familien på sommeren, booket SAS. Har heller adri booket 6 måneder før, med noen, da det som regel ender opp med å koste mye mer enn hva det gjør å se det an litt. Anonymkode: 9eb26...851
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #17 Skrevet 22. juli 2022 Rucula skrev (9 timer siden): Jepp, der kom den første! Alltid en haug som skal ta TS for et eller annet. Kan ikke holde seg til sak, neida, TS skal taes! Tittelen på tråden er at barna er frustrerte. Jeg spør hvorfor man bygger opp forventninger hos barna når det har vært bråk rundt SAS i 2+ måneder, og det meste fortsatt er forsinket eller kansellert. Om du virkelig mener det er avsporing står du selvfølgelig fritt til å rapportere for det Anonymkode: 9eb26...851
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #18 Skrevet 24. juli 2022 On 7/22/2022 at 7:38 PM, AnonymBruker said: Det er støy rundt SAS nesten hver eneste juni - når lønnsforhandlingene skjer i Norge. Alt for ofte streik. SAS er primært for forretningsreisende. Derfor skader det lite at det er trøbbel i Juli. Anonymkode: 9eb26...851 Det skader ganske mye nå, da forretningsreiser er på vei nedover og de blir mer avhengige av turisme. Og nå vet man jo ikke før om noen uker om pilotene i det hele tatt godtar den avtalen partene kom frem til, så da spørs det hvor mange som vil booke noe som helst i mellomtiden. Anonymkode: 50b65...ca8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #19 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 16.57): Vi er frustrerte. Barna gleder seg til å reise. Vi skulle først reise 18.07 men jeg har ombooket billettene til lørdag 23.07. I dag har sas kansellert flyet 23.07. Vi har ikke fått sms eller epost om at flyet er kansellert. Vi har fått Ingen informasjon. Jeg oppdaget kanselleringen på SAS nettside på flight status. Betyr det at de ikke skal finne oss en ny dato F.eks på søndag? What to do? Anonymkode: ddf3f...12f at man blir frustert over dette er tull Anonymkode: 4941c...8f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå