Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har kommet inn i Bergen og som har pendlet? Hvor ofte må man reise opp til samlinger? Er det noe som er obligatorisk eller er det meste eget selvstudier/praksis? 

Veldig takknemlig for svar🙏🏼

Anonymkode: aad43...073

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan man evt få jobb som helsesykepleier hvis man har en master i psykatri og rus? De er vel ettertraktede på barne-og ungdomsskoler?

AnonymBruker
Skrevet

Trodde de bare hadde heltid i Bergen. Jeg gikk i Porsgrunn. Deltid. Folk reiste til samlinger fra hele landet, fra Finnmark, Oslo, Agder og Rogaland.

Anonymkode: b01c3...932

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trodde de bare hadde heltid i Bergen. Jeg gikk i Porsgrunn. Deltid. Folk reiste til samlinger fra hele landet, fra Finnmark, Oslo, Agder og Rogaland.

Hvor mange dager varte samlingene og hvor ofte? Får man velge praksis i hjembyen?

Skrevet

Jeg henger meg på denne.....

Lurer på det samme som TS.

Lurer også på hvor det er "lettest" å komme inn på Helsesykepleierutdanningen? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor mange dager varte samlingene og hvor ofte? Får man velge praksis i hjembyen?

Ukessamlinger. Husker ikke helt hvor mange vi hadde per semester, det varierte nok. De fleste hadde praksis i hjemkommune eller nærliggende kommune.

AnonymBruker
Skrevet
Frisk skrev (7 timer siden):

Jeg henger meg på denne.....

Lurer på det samme som TS.

Lurer også på hvor det er "lettest" å komme inn på Helsesykepleierutdanningen? 

https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/rekordmange-vil-bli-helsesykepleier-_-helsesista-far-_skylda_-1.14573900

Denne artikkelen er noen år gammel, men her fremgår det at det var lavest søkning til UiT. 

Studiet der er samlingsbasert og det vil være mulig å reise oppover for samlinger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...