Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har bestemt oss for å ha en pakkekalender sammen (etter ønske fra meg :sjenert: ). Vi ble enige om en pris på 100 kr per pakke, og 12 pakker hver (litt dyrt men..) Men nå sitter jeg altså her med ett lite problem, jeg har ikke peiling på hva jeg skal finne på.... :overrasket: Noen som har noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100kr per pakke blir mye når det er 12 pakker ja, men du kan jo f.eks gi han et gavekort på 30min masasje av deg, eller en valgfri romantisk middag hjemme hos dere o.l.

Skrevet

Snop, sokker, undertøy, kinobillett, "gavekort" (f.eks. du leier film og kjøper snop en kveld, lager en god middag, baker kake, masserer ryggen hans e.l.), bøker (pocketbøker er ikke dyre), brenne CD'er til ham, Vi Menn eller annet blad...

Skrevet

Takk for ideer :) Men må nok ut me 100kr per pakke jeg også for at det skal bli likt. Går jo alltids an å forhandle prisen litt ned da :forvirret: Men pengene er egentlig ikke så stort problem. Til nå har jeg kjøpt eggkoker på nille (han hadde faktisk lyst på det).. :-D Men "gavekort" er jo en god ide det også :)

Skrevet

Jeg har kjøpt sokker, ulvangsokker, thermokopp, deodorant, sjokolade, konsertbiletter, sodukobok o.l.

Gjest Fruktfat
Skrevet

finnes MASSE dvder til 100kr

smågodt for 100kr er jo endel :sjarmor:

manneblader (svenske more, cafe og slitz er bra blader, omtrent som fhm, fås kjøpt på narvesen)

ulvangsokker

t-skjorte (sjekk jack&jones, de har endel tilbud nå)

flaxlodd/-kalender

deodorant

tegneserier om han leser det

bilblader om han er int i det

Skrevet

Satt faktisk å surfa på clas ohlson i går, og fant masse! Veldig kjekk nettbutikk det der! Bestilte fem pakker til kalenderen (pluss litt til meg selv... :sjenert: ). DVD er en veldig god ide, for han er kjempe glad i film.. Tegneserier har jeg også tenkt på, kommer jo mange koslige julehefter nå før jul... Tusen takk for gode ideer :)

• 2 år senere...
Gjest Gjest_Inger_*
Skrevet

Sportsbutikker har og kanskje noe gøy om han driver med sport..

*Reisebok til et sted du eller han vil (som dere kan reise til neste ferie)

*statoil kaffekopp

*klær

*musikk

*dataspill

viss du kjøper noe til 200 en dag så kan du jo ta neste dag som en tjenestedag? sånn som massasjen eller middagen eller stryke skjorte eller noe annet han ikke liker å gjøre selv..

*snus eller røyk om han snuser eller røyker..

*teaterbillett

*en dag i badeland

* pizza på peppes

* noe til pcen

Skrevet

Det er jo ikke noen vits i å brenne CD'er hvis man i utgangspunktet har tenkt å bruke rundt 100 kr. hver dag. Det finnes drøssevis av god musikk til under hundrelappen.

Gjest Gjest_Månestråle_*
Skrevet

Jeg ville absolutt ha forhandlet ned prisen, den skal jo ikke bety noe..dyrt nok som det blir rundt jul. I fjor hadde min samboer og meg "lappekalender" der vi skrev fine eller "frekke" :love: ting til hverandre og åpnet annenhver dag, "gratis glede" og kjempegøy. kjempe lurt med selvlagde gavekort som tidligere nevnt: frokost på sengen, middag for to, øl og fotballkveld for to :fnise: Bare fantasien kan stoppe d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...