Gå til innhold

Eldre kvinner som tenner mer på yngre, hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fordi yngre menn ser bedre ut, he bedre helse, og kanskje holder lengre ut i sexen.

Anonymkode: 0eb90...b2d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Alltid foretrukket yngre menn. Var gift med en som var 5 år yngre, nå som skilt koser jeg meg med en som er 18 år yngre enn meg!

Anonymkode: ec136...9c8

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi vi er på nett interressenessig, samtalen flyter lett. Vi har god kjemi på alle plan  og samme verdier. Han er 8 år yngre.

Anonymkode: a14b2...81d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er mer akseptert nå enn før, og fordi jeg ikke bryr meg om alder lengre. Men kunne nok aldri datet en som var mer enn 8-10 år yngre enn meg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei det vil jeg ikke si. 

Jeg er 47, min eldste sønn er 27 år, og gutter på den alderen er gutter for meg, mens jeg tenner på menn. Tror det også er ganske vanlig for voksne damer, at aldersforskjell på en generasjon ikke får det til å kile noen steder, men blir for mye. 

Det sagt synes jeg det er bra at det er mer akseptert og vanlig med aldersforskjell også der kvinnen er eldst nå. Det er mange slike par i min krets etterhvert, men største aldersforskjell er 12 år. En hel generasjon virker å være uvanlig å både ønske og tenne på. Hun som er med 12 år yngre mann nølte lenge på grunn av at det var litt mye, men det var kjærlighet, og nå har de vært sammen rundt 15 år. 

Anonymkode: ef60f...dc0

Helt sykt at du ikke ser på 27 år gamle menn som menn. Da har du havnet i en spesiell omgangskrets.

Anonymkode: 0e1af...f68

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 16.28):

Hva er grunnen til at eldre kvinner som har passert 40 år liker langt bedre å bli tilfredsstilt av 10 år eller yngre seksuelt? Hvorfor kom henes punkt til å få det bedre sånn? Mentalt er hun jo langt visere enn mannen og har levd ett tiår lengre... Er det fordi når hun ga en ung mann mulighet første gang, så fikk hun smaken på mer? Er det kun for å ha en elsker uten et fast forhold? Eller kan man virkelig passe inn til å leve et familie liv slikt?

Hva er din historie?

Anonymkode: de5aa...972

Det er nok variert i ønsker, noen for ons eller FF eller elsker eller mer fast 

Endret av feliek54
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De som er over 40 og foretrekker unge menn er nok ikke av de mest intelligente damene, enkle damer foretrekker yngre menn fordi de er mer på samme sted mentalt. Godt utrustede og intelligente damer foretrekker sjelden yngre menn,mens unge menn liker litt dumme damer som er enkle å styre.

Anonymkode: f6786...36e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Det er vel samme grunner som for at noen eldre menn liker yngre kvinner. Ikke mer mystisk enn det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De som er over 40 og foretrekker unge menn er nok ikke av de mest intelligente damene, enkle damer foretrekker yngre menn fordi de er mer på samme sted mentalt. Godt utrustede og intelligente damer foretrekker sjelden yngre menn,mens unge menn liker litt dumme damer som er enkle å styre.

Mulig at dette er et svar som er ment å reflektere svarene en ser når rollene snus, men det uthevede tror jeg veldig, veldig sjeldent er en vektig grunn til at unge menn ligger med eldre kvinner. Det handler nok mer om en kombinasjon av at unge menn gjerne er ganske "altetende" og er villige til å gå opp i alder når det er snakk om noe kortvarig, at slike relasjoner gjerne er ganske ukompliserte og i noen tilfeller at det gir en annen opplevelse, gjerne med en tanke på litt ulike roller (en kvinne som tar mer styringen), er teknisk dyktig eller villig til å gå lenger for å kompensere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Alltid foretrukket yngre menn. Var gift med en som var 5 år yngre, nå som skilt koser jeg meg med en som er 18 år yngre enn meg!

Så herlig å høre, kos deg å nyt.  Selv har jeg en som er 16 år yngre    👍

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, i senga var x fantastisk. Men det er ikke hverdagen. Sammenligner han i dag med mine foreldre, som er i 70 åra. I oppførsel. Så tenker, om jeg skal være så gal en dag å innlede et forhold til en ny mann. Han får ikke bo med meg. Han bør være yngre enn meg. Yngre generasjon. Jeg orker ikke noe 20 åring med null livserfaring. Egentlig orker jeg ikke tanken på noen annen akkurat nå. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

hvordan klarer dere å holde det hemmelig? hvor møtes dere egentlig?

Anonymkode: de5aa...972

Holder ikke hemmelig. Hvorfor det?? Vi er begge single. Besøker hverandre. Finner på ting sammen. Koser oss sammen.

Anonymkode: db6f2...ca1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
16 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi yngre menn ser bedre ut, he bedre helse, og kanskje holder lengre ut i sexen.

Anonymkode: 0eb90...b2d

Jevnt over "holder" yngre menn ut kortere enn eldre menn. Ikke at det nødvendigvis er positivt, men om det er langvarig sex du ønsker er jo yngre feil vei å gå

Anonymkode: 9439f...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Helt sykt at du ikke ser på 27 år gamle menn som menn. Da har du havnet i en spesiell omgangskrets.

Anonymkode: 0e1af...f68

Det er på ingen måte sykt at jeg ikke tenner på menn som er en generasjon yngre enn meg nei. Jeg vil si at det er temmelig vanlig og naturlig, selv om noen gjerne går både en og to generasjoner ned angående hvem de tenner på. 

Det er ikke mer rart enn at 70- 90 år gamle menn kaller meg "unge dame", selv om jeg er godt voksen. I forhold til dem er jeg jo en ung dame. 

Jeg anser selvfølgelig 27 år gamle menn som voksne menn i alle andre anledninger enn seksuelt/angående forhold. Det er seksuelt sett og angående tiltrekning (som tråden handler om) jeg anser dem som altfor unge, som gutter, i forhold til meg. 

Anonymkode: ef60f...dc0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble vel mer stormende forelsket først og fremst. Så kom tenningen. Han er 12 år yngre enn meg, men er mer moden i hodet enn de fleste menn jeg kjenner i 40-årene. Vi har nå vært samboere i mange år og har 2 barn.  Han er en fantastisk god pappa, svært empatisk og omsorgsfull. Aldri sett noe lignende hos ekser.

Når det kommer til det rent seksuelle, så kan jeg jo bekrefte at det lett ble litt sprekere i senga. Han var 26 år da jeg traff ham, men hadde mer roen på hva han holdt på enn enn gjennomsnittlig 40+ åring. Både mht min tilfredsstillelse og samspillet. Han var/er også mer eksperimentell på en naturlig og avslappet måte. Samme er jeg, men det kom først etter jeg ble 30-32 år. Så at mange sier at aldersforskjell andre veien ofte passer bedre seksuelt kan jeg være enig i. Samtidig er vi nå småbarnsforeldre med det som hører med, så vil ikke akkurat si vi har mer sex enn andre småbarnsforeldre. Et sted mellom 4-8 ganger per måned kanskje. Sexen er derimot like god hver gang☺️

Vi ser forøvrig foreløpig noenlunde jevnaldrende ut. Jeg ser ung ut for alderen og han litt eldre med mange grå hår og furer i pannen. Skulle jeg derimot plutselig skulle eldes fort finner vi nok løsninger som vil funke for begge fortsatt. Vi liker feks begge kostymer og rollespill, så her kan mye skjules;)

Anonymkode: f50c7...064

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Menn har da gjennom alle tider siklet etter (altfor) unge damer. Og det har jo i stor grad blitt akseptert. Da forstår jeg egentlig ikke hvorfor det er et problem, at en dame danner et forhold til, eller har sex med en menn som er litt eller en del yngre. I forhold til gjennomsnittsalder for begge kjønn, er det jo egentlig mest optimalt at hun er eldst, om det er en viss forskjell. 

Rent personlig synes jeg det er mange flotte damer i 40-årene, så jeg ville ikke sagt blankt nei, om ei jeg likte også ville bli bedre kjent med 26 år gamle meg. Alderen er ikke nødvendigvis så veldig viktig. Det menneskelige samspillet teller vel så mye. 

Anonymkode: c008b...1ae

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 9.42):

Hilsen gammel og rynket mann som er sur fordi at han ikke får yngre kvinner.

Anonymkode: fa9bb...38d

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modne kvinner er jo uten tvil best både som kjæreste og seksual partner. Det handler så absolutt ikke bare om sex, som mange tror.  Har prøvd begge deler og er ikke i tvil om hva jeg foretrekker 😉

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...