Gå til innhold

Eldre kvinner som tenner mer på yngre, hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Noen tenker kun seksualitet (kommentarene kommer gjerne fra menn, tenker jeg), men av og til kan en kvinne møte en yngre mann som er en god match på alle måter. Det er altså ikke alderen som er det avgjørende, men to mennesker som finner hverandre og blir glad i hverandre (og som sikkert skulle ønsket at det ikke var aldersforskjell). Da mener jeg at de to ikke skal bry seg om andres fordommer.

En annen sak er det merkelige i at få kritiserer det om mannen er 10-20 år eldre. Det er akseptert. Det er kvinnene som skal gjennomgå.

Anonymkode: 79c0e...bf7

Kvinne og mann velger trygghet. Det er alltid kommunikasjonen som fører mennesker sammen... Når det gir dem begge så er deres oase og liv som gjelder. Det er i byer det gir rom for å leve fullt ut. 

Anonymkode: de5aa...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er en kvinne i 50 årene som ligger med en gutt på 19 år bak ryggen på gubben. Hvorfor? Fordi en ung gutt har mye energi og stor hard pikk!

Anonymkode: 24dc8...3f5

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker disse kvinnene henger litt etter mentalt. De greier ikke å opprettholde et forhold med en partner på likeverdig, mentalt nivå.

Anonymkode: b230d...27c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinner over 40 har ofte slappere hud og mindre sexappeal. Linjene begynner å komme i ansiktet og de ser litt mer "maskuline" ut. Det er akkurat som at de mister litt piffen. Foretrekker kvinner på min egen alder (22-30)

Anonymkode: 5884a...3db

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det blir det samme som gamle menn som ordner seg unge damer, den ene i forholdet er som regel veeldig dum,hvis det er lov å si. 

Anonymkode: f6786...36e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Noen tenker kun seksualitet (kommentarene kommer gjerne fra menn, tenker jeg), men av og til kan en kvinne møte en yngre mann som er en god match på alle måter. Det er altså ikke alderen som er det avgjørende, men to mennesker som finner hverandre og blir glad i hverandre (og som sikkert skulle ønsket at det ikke var aldersforskjell). Da mener jeg at de to ikke skal bry seg om andres fordommer.

En annen sak er det merkelige i at få kritiserer det om mannen er 10-20 år eldre. Det er akseptert. Det er kvinnene som skal gjennomgå.

Anonymkode: 79c0e...bf7

Dette ser man jo et svært godt eksempel på når man ser på de to profilerte kjendisparene Petter/Vendela og Petter/Gunhild hvor det første paret fikk ekstremt mye pes pga at hun er 13 år eldre enn han, mens det andre paret knapt nok fikk en kommentar på alder selv om han var 16 år eldre enn henne. Ingen lurte på om det bare var for pr og at de ikke faktisk var sammen  når det gjaldt  Petter /Gunhild slik Petter/Vendela fikk veldig mye av.

Anonymkode: 5bb9b...5c3

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Det blir det samme som gamle menn som ordner seg unge damer, den ene i forholdet er som regel veeldig dum,hvis det er lov å si. 

Anonymkode: f6786...36e

Ja dette. Om du er kvinne eller mann har ingenting å si. Det er rein utnyttelse og manipulering.

Anonymkode: 24dc8...3f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Ragnar89 skrev (På 23.7.2022 den 12.31):

Modne kvinner er jo uten tvil best både som kjæreste og seksual partner. Det handler så absolutt ikke bare om sex, som mange tror.  Har prøvd begge deler og er ikke i tvil om hva jeg foretrekker 😉

Heldige meg  😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fordi yngre menn har en mer oppegående sexualitet, kan få fortere reisning og klar til mere kos.

Anonymkode: add96...3ea

Blandt annet    +  mye mye mer, listen blir lang.  

Lite interessant med hårete svette kropper, med kulemage og halvslapp gubbekuk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan ikke fatte alle som skryter unge gutter i sengen opp i skyene. Min mann er 42 år,vi har vært sammen siden tenårene. Penisen er fortsatt like stiv,ingen problemer med å få ereksjon. Forskjellen fra 20 årene til nå er at samleiet varer 10-15 min istedenfor 2 min. Foretrekker han som 42 åring i senga enn når han var i 20 årene. 

Anonymkode: b5fe5...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Yngre menn er kjekke, også er de litt mer høflig med deg i min erfaring, og hele dynamikken er ganske sexy! 

Anonymkode: df7e8...7cb

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mysticgirl skrev (4 timer siden):

Heldige meg  😍

Du har kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Merker at kvinner får litt slappere fitte i 40-årene. Fitta er ikke akkurat i et vakuum hele livet. Så er det jo dette med appelsinhud, valker og nasolabiale folder. Nei, må ha yngre.

Anonymkode: d0416...d3e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Merker at kvinner får litt slappere fitte i 40-årene. Fitta er ikke akkurat i et vakuum hele livet. Så er det jo dette med appelsinhud, valker og nasolabiale folder. Nei, må ha yngre.

Anonymkode: d0416...d3e

Merker at menn får slappere kuk i 40 åra, kuken er ikke akkurat like stiv hele livet. Så er det jo dette med overvekt plasser på magen, valker, nasolabiale folder. Nei, må ha yngre menn.

Anonymkode: fa9bb...38d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer noen ganger på hvor mange i disse trådene som faktisk har og er fornøyde med slike relasjoner. Det er påfallende hvor mange som bruker slike tråder vel så mye til å snakke andre ned som noe annet, og en får inntrykk av at deres deltagelse her er preget mer av antipati enn affeksjon, som tross alt egentlig er trådens tema. Det sier oss kanskje noe om sannhetsgehalten i en del av beretningene, og videre i hvilken grad en er i stand til å etablere sunne relasjoner til det motsatte kjønn.

Sånn sett kan kanskje en del av svaret på TS sitt spørsmål være antipati og manglende evne til relasjonsbygging. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kunne gjerne funnet en som var 18 også. Mange deilige, trente kåte i den alderen, som vil ha masse sex og som liker eldre. Elsker å flørte med de på trening feks. De liker å vise seg frem.

Jeg er selv 35.

Anonymkode: 7cc67...115

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Sannhetsøkende skrev (På 23.7.2022 den 15.43):

Og dette har du gode kilder på, eller er det ego ditt som taler her?

Les om kvinners biologi.. Det ligger haugevis av info på nett om dette. Status, økonomisk velstand, makt, forsørgerevne, trygghet m.m er på topp av hva kvinner foretrekker. Dette er jo allmennkunnskap. 

Anonymkode: bde57...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mysticgirl skrev (På 24.7.2022 den 17.02):

Heldige meg  😍

Kjenner du personen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2022 den 11.54):

Les om kvinners biologi.. Det ligger haugevis av info på nett om dette. Status, økonomisk velstand, makt, forsørgerevne, trygghet m.m er på topp av hva kvinner foretrekker. Dette er jo allmennkunnskap. 

Anonymkode: bde57...6cf

Eller så er det forskning av menn for menn. De fleste lever ikke lenger i steinalderen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ingen fysisk erfaring, men mental. Jeg er mann 40+ og innrømmer gjerne at jeg liker å se på jenter +/- 20 og drømmer gjerne om dem når jeg onanerer.  Jeg elsker de små, spretne puppene med sine jomfruelige vorter, faste lår og sprettrumper. 

Så jeg tenker det blir på samme måten med kvinner. Så enkelt er det.

Anonymkode: 7b497...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...