AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Er det vanlig at folk som har barn sammen ikke har noe kontakt med hverandre (ikke på meldinger eller tlf heller)? Anonymkode: b3127...f66
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Når barna er små og i tenårene må man jo ha kontakt. Min mann har 2 barn som no er blitt over 20 begge. Han har ikke kontakt med moren. Men det betyr ikke at de ikke kan snakke sammen eller være ilag med barna sine. Anonymkode: 4253a...0b4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Tja, noe kontakt må man faktisk ha når man har mindreårige barn. Om ikke face-to-face så på mail, sms etc. Da jeg ble skilt var det mye følelser og sinne fra min side (barnas far hadde hatt elskerinne i nesten 1 år pluss at han forsøkte å lure meg økonomisk). De første årene var det kun kontakt når det gjaldt barna; ved bytte i forhold til samvær, skole, fritidsaktiviteter osv. Vi var enige om at vi i disse situasjonene oppførte oss på en ordentlig måte. Men jeg må innrømme at om han tok kontakt i forhold til andre ting ignorerte jeg han. For eksempel da han oppdaget at jeg ikke satt hjemme og sturet… da ble han plutselig veldig opptatt av hva jeg gjorde, hvor jeg var, hvem jeg var sammen med etc. Sånt svarte jeg aldri på. I dag er ungene voksne og jeg snakker med eksen når jeg må eller jeg støter på han. Jeg tar aldri kontakt om det ikke et nødvendig. Selv om tiden leger alle sår og det ikke er noe problem å forholde seg til han, synes jeg fremdeles har oppførte seg svært dårlig og jeg mistet mye respekt for han. Anonymkode: ff73c...bd0 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 I noen tilfeller anbefaler terapauter ingen kontakt - f.eks hvis det har vært vold inne i bildet og den ene parten blir så trigget av den andre at det ikke går.. Anonymkode: 908e3...0c0
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 Jeg kjenner ikke han lenger. Er ikke noe jeg trenger å ha kontakt med. Har mulig litt kontakt viss der skjer noe spesielt med unger men ellers nei. Anonymkode: f75fa...ace 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 Satser på no contact når minstemann blir myndig. Anonymkode: f8378...dc4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 Noe blir det, men det trenger ikke være mye. Jeg sjekker mail fra ekskona en gang i uken, og det holder. Da kan det være lege, tannlege, noe relatert til skole eller fritidsaktiviteter. Hun er blokkert på Tlf så vi snakker ikke der. Anonymkode: efb76...625
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #8 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Noe blir det, men det trenger ikke være mye. Jeg sjekker mail fra ekskona en gang i uken, og det holder. Da kan det være lege, tannlege, noe relatert til skole eller fritidsaktiviteter. Hun er blokkert på Tlf så vi snakker ikke der. Anonymkode: efb76...625 Hva om hun trenger å få tak i deg raskt angående ungene? Hjelpes. Anonymkode: 05959...8bb
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #9 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva om hun trenger å få tak i deg raskt angående ungene? Hjelpes. Anonymkode: 05959...8bb Begge barna har nå egen mobil, jeg kan nås fra begge deres selvsagt. Jeg var nødt til å blokkere, da hun til stadighet ringte ut av det blå for å skjelle meg ut. Hun har aktivt motarbeidet forholdet til min nye samboer og jeg har sagt det ikke fungerer mer. Så det har hun satt igang selv. Anonymkode: efb76...625 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #10 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 16.25): Er det vanlig at folk som har barn sammen ikke har noe kontakt med hverandre (ikke på meldinger eller tlf heller)? Anonymkode: b3127...f66 det kommer vel litt an på,men er de ikke venner sliter vel mange Anonymkode: 3634f...593
Gjest Sprite Skrevet 30. juli 2022 #11 Skrevet 30. juli 2022 Mine foreldre har ikke hatt kontakt på sikkert 15 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå