AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Hei! lang historie hvordan det ble brudd på vennskapet mellom meg og Mia, men kan bare si at Mia ble litt for masete og kontrollerende og litt for involvert i forholdet mellom meg og kjæresten. Men valgte at dette vennskapet var over så fort Mia prøvde å splitte meg og kjæresten, (Mia har samboer) Mia ble kjent med kjæresten min da meg og han var bare venner, så jeg har kjent han før henne, jeg har kjent han i 10 måneder og Mia 7 måneder. Hun drev og tekstet han nesten vær dag og mye så fort hun ble kjent med han og vi begynte og henge og gå på fester sammen. Når meg og han ble kjærester så drev hun foresatt og tekstet han veldig mye at hun ble hans første i bestevenn i snapchat, som betydde at de tekstet utrolig mye.. mer en meg og han gjorde.. hun kalte ham «nær» venn mens han kalte henne bare «venninne», men følte ofte jeg var i en 3 manns forhold pga Mia som maset som bare det på oss.. Når jeg fikk møte søsteren til kjæresten så spurte Mia om hun var lik kjæresten min, jeg svarte ja, og da sa Mia «åååå sååå kult! Da blir vi nokk bestisser!» da begynnte jeg og tenke at Mia begynner og involvere seg for mye i forholdet til meg og kjæresten.. Mia har heller ikke sa mange venner, men hørt mye dårlig av henne via folk og venner, i begynnelsen brydde jeg meg ikke men etterhvert så forstå jeg hvorfor.. jeg blokket henne på alt i sosiale medier for hun var utrolig frekk i meldinger.. kalte meg feit og feig og at meg og kjæresten ikke vil vare lenge. Kjæresten min har foresatt henne på sosiale medier og på snapchat, men han svarer henne ikke på noe av det hun skriver og sender han men han ser på det hun legger ut på snapchat. Jeg vil jo ikke si at han skal fjerne henne men litt rart.. Jeg tror Mia er sjalu på meg for hun føler at hun har mistet ikke bare meg men kjæresten min også som venn. Men det måtte hun bare se for seg når hun holder på med sånt.. hun prøver enda og få se om han vil henge og snakke på text osv etter 3 måneder etter bruddet.. jeg prøver mitt beste å skrive så bra jeg kan men har dysleksi så håper folk kan være litt snille her når jeg prøver å lufte det ut.. og frekke kommentarer som ikke har noe med innlegget å gjøre blir rapportert til admin. Får Orker ikke folk som skal leke skole lærer her inne.. så takk Anonymkode: 2885e...882
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Deg igjen… nå må du gi slipp på Mia, Kari, Guri og kanskje til og med kjæresten. Dette er ikke sunt for deg Anonymkode: 5504d...9d1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Deg igjen… nå må du gi slipp på Mia, Kari, Guri og kanskje til og med kjæresten. Dette er ikke sunt for deg Anonymkode: 5504d...9d1 Hva? kommentar rapportert for avsporing Anonymkode: 2885e...882
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå