AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 hvilke spontane grep gjorde du? ringte du noen som du var interessert i uten å si det i telefonsamtalen? ropte du over gaten hei til en som du over periode hadde ventet skulle si hei til deg, og få god stund sammen med? Andre måter du gjør for å vise deg frem på? Har du en god historie som fungerte for deg? Anonymkode: 46c1e...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Jeg hadde profil på en nettside og var aktiv på dating. Men møtte han som nå er min samboer på en sånn måte man bare ser på film. Klarte å miste balansen på trikken og ramlet rett og slett, og havnet på fanget hans. Ble selvfølgelig litt flau og ville skynde meg å reise meg opp, men han holdt meg fast en liten stund. Ble til at vi pratet litt, og før jeg gikk av trikken hadde jeg fått kontaktinfo. Så det gjelder nok bare å være åpen for mulighetene som byr seg. Anonymkode: 6d27d...302 5 3
Million Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg hadde profil på en nettside og var aktiv på dating. Men møtte han som nå er min samboer på en sånn måte man bare ser på film. Klarte å miste balansen på trikken og ramlet rett og slett, og havnet på fanget hans. Ble selvfølgelig litt flau og ville skynde meg å reise meg opp, men han holdt meg fast en liten stund. Ble til at vi pratet litt, og før jeg gikk av trikken hadde jeg fått kontaktinfo. Så det gjelder nok bare å være åpen for mulighetene som byr seg. Anonymkode: 6d27d...302 😄 Du ramlet bokstavelig talt ned i fanget hans! Det er nettopp det man sier IKKE vil skje. "Du kan ikke forvente at en kjæreste skal ramle ned i fanget på deg, du må GJØRE NOE!" Herlig :- ) 2 1 2
Trolltunge Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 Jeg slengte litt med kjeften, og lovet venninner at jeg skulle sjekke opp den flotteste mannen vi så da vi var på jentetur. De krevde at jeg gjorde det også, og den som ble pekt ut og jeg strente rett bort til da ble min ektemann. Det jeg ikke visste da var at han hadde vært på vei ut av lokalet, og hans venner sto allerede utenfor og ventet, men han kom aldri. 😄 Det er vel den eneste gangen jeg veldig direkte har sjekket opp en mann, men må vel kalles suksess. 😊 2 2 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 Jeg hadde vært singel i 2 mnd og pratet litt løst med folk. Én av dem som jeg prata litt vennskapelig med foreslo at jeg oppdatere datingprofilen min og i samme slengen la jeg ut et nytt profilbilde bare for gøy. Koste meg! En fyr var nettopp kommet hjem fra utenlandsferie, så bildet, kontaktet meg, og the rest is history. Jeg pratet med ham i 2 dager, møtte ham på cafe og tok ham med hjem og pulte ham 1 time seinere. Han innrømmet seinere at han var litt sjokkert over akkurat dét 😄 Jeg har alltid gitt f i hva folk synes om meg sånn, jeg gjør det jeg føler for. Han traff meg på akkurat rett tidspunkt. Eller jeg traff ham 😄 Jeg var egentlig veldig lei meg etter bruddet med eksen, men det hadde vippet over til å være sint på idioten og absolutt ikke ville ha ham tilbake. I tillegg var det sommer og sol på Vestlandet 💃 Anonymkode: b5282...adc 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 Jeg gjorde research på hva menn var ute etter i forhold. Søkte opp div. kilder og prøvde å tenke hva slags menn ulik type oppførsel appellerte til. Hva slags personlighetstrekk og dynamikker i parforhold som er god og så etter egenskaper hos menn som passet med dette. Brukte god tid på å endre meg til en bedre versjon av meg selv, slik at jeg kunne tiltrekke meg en topp-shelf fyr. Anonymkode: acb42...345 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg gjorde research på hva menn var ute etter i forhold. Søkte opp div. kilder og prøvde å tenke hva slags menn ulik type oppførsel appellerte til. Hva slags personlighetstrekk og dynamikker i parforhold som er god og så etter egenskaper hos menn som passet med dette. Brukte god tid på å endre meg til en bedre versjon av meg selv, slik at jeg kunne tiltrekke meg en topp-shelf fyr. Anonymkode: acb42...345 Og hva fant du ut at menn vil ha og hva endret du hos deg selv? Anonymkode: 552fe...242
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #8 Skrevet 21. juli 2022 Jeg ga opp nå for et par måneder siden etter nok et mislykket datingforsøk. Etter at jeg ga opp så renner tilbudene inn fra fjern og nær. Veldig rart. Nå kan jeg velge og vrake og har flere dater klare så fort ferien er over. Tar det som det kommer og går ikke inn for å finne meg en kjæreste. Skal det skje så er det han som må gjøre innsatsen. Jeg orker ikke tenke og fundere og virkelig prøve å finne meg en kjæreste lenger. Har det fint som singel og han som skal endre sivilstatusen min får legge inn en innsats. Anonymkode: 1140f...e86
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #9 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ga opp nå for et par måneder siden etter nok et mislykket datingforsøk. Etter at jeg ga opp så renner tilbudene inn fra fjern og nær. Veldig rart. Nå kan jeg velge og vrake og har flere dater klare så fort ferien er over. Tar det som det kommer og går ikke inn for å finne meg en kjæreste. Skal det skje så er det han som må gjøre innsatsen. Jeg orker ikke tenke og fundere og virkelig prøve å finne meg en kjæreste lenger. Har det fint som singel og han som skal endre sivilstatusen min får legge inn en innsats. Anonymkode: 1140f...e86 Så svaret er "gi opp så kommer de rekanes på ei fjøl!" Anonymkode: 1140f...e86
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #10 Skrevet 22. juli 2022 Jeg jobbet i bokhandel på den tida og hadde et godt øye til en mann. Plutselig var han og kompisen hans innom for å kjøpe en penn. Og jeg gikk all-in på selger-modusen og viste frem alle våre penner og hvordan de funket. Alt fra BIC till Calligrafi og sprittusjer og hele utvalget. 😆 Kun sånn at jeg kunne være nær han og snakke med han mest mulig. Jeg viste ikke at han hadde et godt øye til meg han også. I ettertid har han sagt at det var hans lykkepenn og han hadde den på innerlomma i flere år. Nå er det forholdet akkurat blitt over og dette er kanskje den tristeste perioden i mitt liv! Jeg tror ikke jeg vil oppleve den type forelskelse igjen. 😭 Anonymkode: 772db...e7f
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #11 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): hvilke spontane grep gjorde du? ringte du noen som du var interessert i uten å si det i telefonsamtalen? ropte du over gaten hei til en som du over periode hadde ventet skulle si hei til deg, og få god stund sammen med? Andre måter du gjør for å vise deg frem på? Har du en god historie som fungerte for deg? Anonymkode: 46c1e...9d6 Jeg stod på gata og skreik at jeg ville ha en boifriend. Det funka og nå har jeg en boifriend. Du burde prøve også. Mye raskere enn å sitte på Tinder. Vondt i fingrene får man og. Anonymkode: eed33...24a 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #12 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg stod på gata og skreik at jeg ville ha en boifriend. Det funka og nå har jeg en boifriend. Du burde prøve også. Mye raskere enn å sitte på Tinder. Vondt i fingrene får man og. Anonymkode: eed33...24a Er ikke Tinder forbeholdt amerikanere? Anonymkode: 46c1e...9d6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #13 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke Tinder forbeholdt amerikanere? Anonymkode: 46c1e...9d6 Gid det var så vel. Jeg har til og med sett bergensere der. Anonymkode: daab3...d4b 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #14 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gid det var så vel. Jeg har til og med sett bergensere der. Anonymkode: daab3...d4b Hvorfor skal amerikanere belære nordmenn å date igjennom deres tjenester. Amerikansk og norsk kultur er som natt og dag. Jeg ville valgt den normal metoden. Den er sikrest. Anonymkode: 46c1e...9d6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #15 Skrevet 22. juli 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal amerikanere belære nordmenn å date igjennom deres tjenester. Ikke bare det, men dating som konsept er vel også amerikansk. Anonymkode: 867a5...9b5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #16 Skrevet 22. juli 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal amerikanere belære nordmenn å date igjennom deres tjenester. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke bare det, men dating som konsept er vel også amerikansk. Ok, men samfunnet endrer seg. Det som er med tinder er at det er et system for samtykke til kommunikasjon. Det er ikke lenger så akseptert å gjøre fremstøt mot noen eller snakke med fremmede, da må man nesten følge med i utviklingen. Enten man liker det eller ikke. Med tinder bestemmer dubselv hvem som skal ha tillatelse til å prøve seg på noe, eller snakke med deg. Og ingen føler seg forulempet Anonymkode: 2d1a8...162 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå