AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Jeg har hatt tiltakende skuldersmerter i noen måneder nå. Det er mest vondt om natten. Skal jeg kontakte lege eller fysioterapeut? Hva kan de hjelpe med? Det ser ikke ut til å gå over av seg selv.. Noen som vil dele av sin erfaring? Anonymkode: fa512...32b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Søk på frossen skulder og se på symptomene der? Har hatt det i begge skuldrene og det er vondest om natten, i tillegg til at jeg sliter med å ta på bh og dra klær over hodet osv… (mindre bevegelighet i skuldervridning) Legen min sier det går over av seg selv etter ett år eller to…og mange blir faktisk sykmeldt i perioden om de har jobb som krever litt bevegelse. Men jeg har tatt kortison hos privat fysioterapeut og det hjalp meg veldig på smerter og løsnet opp litt. Anonymkode: 81aa9...74e 1
Haapefull Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Gå til fastlegen først, slik at du får henvisning til fysioterapeut. Fysioterapeuter vil som oftest ha en diagnose, slik at de vet hva og hvordan de skal behandle. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå