AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 i Norge har vi bomstasjoner og jeg har fått opplyst fra fremtind at de kun er et selskap som krever inn pengene for firmaene som driver bomstasjoner. Så hvilke firmaer er det som driver bomstasjoner i Norge? Hvordan kan jeg vite om det finnes max innkreving per passering av en stolpe som fotograferer skilt nummer på bilen, og igjen betyr jeg må betale for at jeg har passert deres vei? Anonymkode: 56bfc...1b8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Vet i hvertfall at ektemannen til Erna Solberg har aksjer i bomselskaper. Sikkert flere i de kretser som har interesser i bomselskapene Anonymkode: 9e7df...3cc
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 https://ferde.no/bomanlegg-og-priser ferde drifter bomstasjoner. Anonymkode: 8031f...de3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 Ellers, så er det vel statens vegvesen som vet hvem som drifter bomstasjonene hvor. Statens vegvesen er sannsynligvis dem som kan svare best og fortest på spørsmålene dine også. Anonymkode: 8031f...de3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 ok, da har vi en bomstasjon : ferde, men der er ikke jeg å kjører daglig. Statens vegvesen? ok, så de er en bedrift som driver bomstasjon. Flere? hva skal jeg liksom søke i google? Anonymkode: 56bfc...1b8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 hva er månedstak på samtlige bomstasjon selskaper i Norge? Anonymkode: 56bfc...1b8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): ok, da har vi en bomstasjon : ferde, men der er ikke jeg å kjører daglig. Statens vegvesen? ok, så de er en bedrift som driver bomstasjon. Flere? hva skal jeg liksom søke i google? Anonymkode: 56bfc...1b8 Ferde er ikke en bomstasjon. Det er et bomselskap. Statens vegvesen er ikke en bedrift som driver bomstasjon. Det som ble sagt er at Statens vegvesen har oversikt over hvem som driver bomstasjon. De driver dem ikke selv. I Google skal du liksom søke "bomselskap". Da kommer du fort til Autopass, og hos Autopass finner du denne oversikten (og veldig mye mer om alt som har med bompengeinnkreving å gjøre): https://www.autopass.no/no/kunde/kontakt-et-bompengeselskap/ Anonymkode: 171e7...f06 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå