Fru2020 Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Jeg har gått på minipillen en syklus. Mensen kom dessverre etter 31dager (normal for meg er 26) Jeg blør endel mindre, men nå har blødningen vart i elleve dager. Er dette normalt? Må jeg bare godta det? Jeg går bare på minipillen pga kraftig mens.
Gjest Suzanne Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Fru2020 skrev (18 timer siden): Jeg har gått på minipillen en syklus. Mensen kom dessverre etter 31dager (normal for meg er 26) Jeg blør endel mindre, men nå har blødningen vart i elleve dager. Er dette normalt? Må jeg bare godta det? Jeg går bare på minipillen pga kraftig mens. Ja. Dette er helt normalt. Har gått fra P- piller, 2 mnd opphold, så oppstart på minipillen. Brukt mini i 4 mnd nå. Har både små mellomblødninger og lengre mens- periode. Blør mye mindre enn på P- piller eller uten noe. Har også mindre ubehag.
Fru2020 Skrevet 22. juli 2022 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2022 Suzanne skrev (1 time siden): Ja. Dette er helt normalt. Har gått fra P- piller, 2 mnd opphold, så oppstart på minipillen. Brukt mini i 4 mnd nå. Har både små mellomblødninger og lengre mens- periode. Blør mye mindre enn på P- piller eller uten noe. Har også mindre ubehag. Ok, da får jeg kanskje akseptere det. Håper det slutter snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå