GÃ¥ til innhold

Til dere som er i overgangsalder, trenger hjelp😊

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei opplevde i litt kløende svie I åpningen av skjeden, var ikke urinveisinfeksjon. Tørket meg litt extra og da kom det blod på papiret haf ikke hatt menstruation på 2 år ,jeg ble livredd og ringte sykehuset,jeg sitter langt ut i skjærgården så ikke så lett å komme seg til lege.gynekologisk sykepleier mente det ikke var farlig siden blodet hørtes ut som kom langt nede og ikke opp i skjeden,jeg har ikke hatt noe mere blødning ,var bare på et tørk.går på vagifem,men føler fortsatt litt svie,hadde gynekologisk undersøkelse  20 desember i fjor alt ok, kunne da se slimhinnene var tørre.
Er det flere som har blødd sånn som jeg ,kan det være tørre slimhinner som blødde .

Anonymkode: 9a185...2ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan bli rimelig tørr der nede så ikke usannsynlig at det friksjonen fra papiret som har fått deg til og blø. Det kan bli litt sårt der nede i overgangsalderen.  Kan jo være lurt og høre om det er noe krem du kan smøre så du ikke svir sånn. Tror det finnes noe reseptfritt. Prøv og ikke tørk deg for hardt. 

Anonymkode: a17c0...b1d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Man kan bli rimelig tørr der nede så ikke usannsynlig at det friksjonen fra papiret som har fått deg til og blø. Det kan bli litt sårt der nede i overgangsalderen.  Kan jo være lurt og høre om det er noe krem du kan smøre så du ikke svir sånn. Tror det finnes noe reseptfritt. Prøv og ikke tørk deg for hardt. 

Anonymkode: a17c0...b1d

Tusen takk for svar😊går på vagifem,men kanskje ikke nok,ser det er mange som har 3 ganger pr uke .

Føler meg sår rett innforbi skjedeåpningen,på det ruglete rett innforbi åpningen.😊

AnonymBruker
Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...