AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Mulig dette vil provosere mange, men jeg er ute etter dønn ærlige svar. Og for ordens skyld; alle er 18 år eller eldre. Nå i sommer har hagen ofte vært full av våre sønner med kjærester, venner og venninner. Sol, varme, bad, lite klær og mye kropp. Og en og annen puppeglipp. Jeg innrømmer at jeg noen ganger kjenner det bruser i blodet av synet av disse flotte jentekroppene. Men jeg passer meg vel (men strever) for å ikke glo. Vi har ikke egne døtre, bare gutter. Påvirker dette mitt syn på disse jentene som attraktive? Dere fedre som har egne døtre; hvordan tenker dere om deres døtres venninner? Aldri et snev av tenning? Anonymkode: 51339...f49 1
feliek54 Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mulig dette vil provosere mange, men jeg er ute etter dønn ærlige svar. Og for ordens skyld; alle er 18 år eller eldre. Nå i sommer har hagen ofte vært full av våre sønner med kjærester, venner og venninner. Sol, varme, bad, lite klær og mye kropp. Og en og annen puppeglipp. Jeg innrømmer at jeg noen ganger kjenner det bruser i blodet av synet av disse flotte jentekroppene. Men jeg passer meg vel (men strever) for å ikke glo. Vi har ikke egne døtre, bare gutter. Påvirker dette mitt syn på disse jentene som attraktive? Dere fedre som har egne døtre; hvordan tenker dere om deres døtres venninner? Aldri et snev av tenning? Anonymkode: 51339...f49 Jeg forstår deg godt. jeg har datter 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Dette er jo jenter som er i den alderen hvor kroppen potensielt sett kan se best ut. Så er ikke så rart at man liker å se på det. Ligger også en metastudie på science.org som henviser til at 18år er den alderen som blir jevnt over rangert som den mest attraktive. Så kan folk her inne sutre så mye de vil over at forskningen viser at unge jenter er best 😎 Anonymkode: 23756...42f 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 Nei. Menn kan være ekle griser mot andres døtre uansett om de har døtre selv. Og de er ofte redde for at datteren skal komme utfor en mann som seg selv. Det er mannens holdninger og folkeskikk det kommer an på, ikke hvorvidt han selv har døtre. Anonymkode: 33ef3...468 15
MuffinStud Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 6 hours ago, feliek54 said: Jeg forstår deg godt. jeg har datter 10 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Menn kan være ekle griser mot andres døtre uansett om de har døtre selv. Og de er ofte redde for at datteren skal komme utfor en mann som seg selv. Det er mannens holdninger og folkeskikk det kommer an på, ikke hvorvidt han selv har døtre. Anonymkode: 33ef3...468 Se på disse to svarene. Og snart kommer det et svar av type: "ja, jeg er far og av og til titter jeg bitte litt, men det merker de ikke. Vi har en spøkefull tone. Det setter de pris på og de ser på meg ikke bare som en pappa, men også en kompis". .... og så kan du selv gjøre mattematikken. Og forhåpentlig kommer du frem til at det er kvinnene her du burde spurt... 8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 Ung stefar! Ble sammen med moren når min stedatter var 7. Betrakter henne som min egen datter. Har ALDRI betraktet henne eller hennes venninner som annet enn jentungen! Nå er min stedatter 24 og fortsatt "den lille jenteungen". Vi har alltid hatt et avslappet forhold til nakenhet i husstanden. Kanskje det er en grunn til al jeg aldri har sexualisert henne eller venninnene!? Blir litt deprimert når jeg leser kommentarer som "alle mannfolk...." Nei det stemmer ikke! Jeg elsker min stedatter over alt på jord, og hadde ofret alt for henne! Anonymkode: 73d27...117 14 16 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 Mannen min avfeier alle under 25 som helt uinteressante å kikke på med begrunnelsen «er jo yngre enn datteren min!» Anonymkode: bdc87...ee8 8 2
Snok1 Skrevet 21. juli 2022 #8 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dere fedre som har egne døtre; hvordan tenker dere om deres døtres venninner? Aldri et snev av tenning? Anonymkode: 51339...f49 Jeg tenner ikke på veldig unge kvinner. Ja de er pene å se på, men også stereotype og uferdige. De er derfor ikke seksualobjekter for meg. 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #9 Skrevet 21. juli 2022 Det kommer nok an på hvor gammel du selv er. Ble du far veldig tidlig og fortsatt er i 30-årene, så er det ikke like ekkelt som at du pusher 50 eller eldre. Helt normalt, men fedre med sunne verdier tar seg en kald øl i skyggen om slikt skjer. Vi er mennesker, men det som definerer gamle griser er vel at de blir sittende og glo med boner. Anonymkode: a46fa...c76 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #10 Skrevet 22. juli 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Mannen min avfeier alle under 25 som helt uinteressante å kikke på med begrunnelsen «er jo yngre enn datteren min!» Anonymkode: bdc87...ee8 Sier han ja... Dette er vel den billigste måten å avfeie det på. Anonymkode: 51339...f49
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #11 Skrevet 22. juli 2022 Jeg husker at pappa påsto han "mistet" gleden ved å titte på forsidepikene i Vi Menn, siden de jentene etterhvert var på samme alder som søsteren min og jeg (ett år mellom oss). Det ble ekkelt for ham. Men en kompis av meg bare lo da jeg fortalte det: "Særlig! Det er bare noe faren din sier, ALLE menn er gamle griser innerst inne!" Så jeg vet ikke🤷♀️ Anonymkode: 3062f...c93 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #12 Skrevet 22. juli 2022 Alle heterofile menn liker kvinner i den alderen. Uansett hvor gammel de selv er. Vi er laget slik fra naturen sin sine. Milliarder av år med evolusjon har bestemt dette. De som ikke likte unge kvinner har dødd ut. Det er ingenting vi kan gjøre for å hindre denne tankegangen. Vi menn er slaver til vår egen kåtskap. Men vi trenger ikke handle på det. Vi kan slåss mot våre instinkter. Anonymkode: b91fe...429 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #13 Skrevet 23. juli 2022 Tror nok dette er helt vanlig. Har nok ikke noe å si om du har sønner eller døtre. Anonymkode: ca83a...791
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #14 Skrevet 23. juli 2022 20-åringer er fortsatt de diggeste jentene uavhengig om man har døtre selv eller ikke Anonymkode: 23756...42f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #15 Skrevet 23. juli 2022 Som demiseksuell så skjer det ingenting for min del. Kropp er kropp. Blir nesten som om at man skulle ha begynt å få lyst på en gris bare ved å se på den. Jeg har aldri skjønt poenget med tabuet om nakenhet osv. Man er da kommet lengre enn å være styrt av primærinstinkter. Vel, jeg har ihvertfall. Anonymkode: ddaa2...ebe 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #16 Skrevet 23. juli 2022 Alle liker pene ting, men om du tenker seriøst, så er du nok en som henger litt etter i modenhet, for å si det på en pen måte. Anonymkode: 13e3e...362 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #17 Skrevet 23. juli 2022 Morsomt det at menn tror de kan kikke litt og ingen merker det. Bare bullshit, slikt merker man alltid og det er like ekkelt hver gang. Fysj. Anonymkode: 9ac35...c61 5 1
Snok1 Skrevet 24. juli 2022 #18 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 10.41): Jeg husker at pappa påsto han "mistet" gleden ved å titte på forsidepikene i Vi Menn, siden de jentene etterhvert var på samme alder som søsteren min og jeg (ett år mellom oss). Det ble ekkelt for ham. Men en kompis av meg bare lo da jeg fortalte det: "Særlig! Det er bare noe faren din sier, ALLE menn er gamle griser innerst inne!" Så jeg vet ikke🤷♀️ Anonymkode: 3062f...c93 Tenk på det på denne måten: Faren din snakker kun for seg selv, kompisen snakker som om han kjenner tankene til alle jevnaldrede menn. Hvem mener du har høyest troverdighet? 2 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #19 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 22.49): Mannen min avfeier alle under 25 som helt uinteressante å kikke på med begrunnelsen «er jo yngre enn datteren min!» Anonymkode: bdc87...ee8 Ja tenk, menn er blitt flinke til å si det kvinner ønsker å høre Anonymkode: 931b1...4a0
Snok1 Skrevet 24. juli 2022 #20 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 13.20): Alle heterofile menn liker kvinner i den alderen. Uansett hvor gammel de selv er. Vi er laget slik fra naturen sin sine. Milliarder av år med evolusjon har bestemt dette. De som ikke likte unge kvinner har dødd ut. Det er ingenting vi kan gjøre for å hindre denne tankegangen. Vi menn er slaver til vår egen kåtskap. Men vi trenger ikke handle på det. Vi kan slåss mot våre instinkter. Anonymkode: b91fe...429 Du har helt sikkert last masse fagfellevurdert forskning på dette området. Jeg gleder meg til når du deler kildene dine med oss. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå