AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Hvilke sexulle preferanser ved han tenner du på? Anonymkode: 78a53...d24
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Han er veldig trent og muskelene popper frem selv med klærne på. Pluss at han er en giver i senga, opptatt av begge er tilfredsstilte etter økten. Anonymkode: ab1ec...f72
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Han er vanvittig kjekk, den kjekkeste jeg vet om, det tenner meg. Ellers at han liker å være dominant og vet hva han vil i senga. Ellers en stor penis (men ikke for stor), opptatt av min tilfredstillelse, en blanding av kinky, dominant og omsorgsfull. Anonymkode: 1decb...c3e 1 1
Blåjojo Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 At han er omsorgsfull, tolmodig, morsom, vet hva jeg liker, tørr å foreslå nye ting, våger å prøve nye ting, og har gode hender 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 Har jeg aldri reflektert over. Totalpakka Anonymkode: d2eac...5b2
Fioljenta Skrevet 21. juli 2022 #6 Skrevet 21. juli 2022 At han viser meg interesse, at vi snakker godt sammen, at han tydelig tenner på meg, smilet hans. Ja, sånne ting. 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Skrevet 21. juli 2022 Han vil jeg skal ha det godt, liker å slikke meg, og jeg elsker når vi kliner i misjonær. Ellers er det deilig å se hvordan han nyter det mens jeg rir han på en stol Anonymkode: ee6f2...0ad 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #8 Skrevet 21. juli 2022 Han er høy- 195, mørk, blå øyne og naturlig muskuløs. Han er empatisk og omsorgsfull samtidig som han har litt ‘bad boy’ tendenser ved at han står opp mot urett og da kan finne på å ‘ta saken i egne hender’. Denne bad boy’en tar han gjerne med i senga, da mest som rollespill;) Kjenner jeg blir kåt bare av å tenke på ham og vi har vært samboere i mange år😄 Anonymkode: fe6f6...24c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #9 Skrevet 22. juli 2022 Lårene, rumpa, magen, brystet, hendene, 🍆🤤🤤🤤 Og at han er dominerende og myk på samme tid ❤️ Anonymkode: 64454...107
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #10 Skrevet 23. juli 2022 Hele han, men elsker når han har knestrømper på. Enten så de dekker leggene eller i tykke folder dyttet ned. Bunadstrømper til bunaden, han bruker doble skistrømper og knickers på ski, og doble tubesokker når han spiller basket. Har alltid elsket pene passe muskuløse legger. Og elsker underarmene hans, som også er passe muskuløse. Og han har på hettegenser og brettet opp ermene. Bar overkropp og basketshorts eller joggebukse er også sexy. Liker det sporty ved ham. Anonymkode: 8f76c...8c9
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #11 Skrevet 23. juli 2022 Hans gutteaktige sjarm. Han er nysgjerrig og kommuniserer bra. Han kan snakke om og under sex uten at det blir kleint og påtatt. At han har et pent smil. Han er mye større enn meg og jeg elsker følelsen av å bli holdt rundt av han. Han er en giver, min nytelse kommer først. Naturlig dominant, men samtidig full av omsorg og ganske soft. Det er rett og slett hele pakka som tenner meg Anonymkode: e2c83...e02
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #12 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 13.20): Han er veldig trent og muskelene popper frem selv med klærne på. Pluss at han er en giver i senga, opptatt av begge er tilfredsstilte etter økten. Anonymkode: ab1ec...f72 Æsj, høres ekkelt ut med muskler som «popper frem».Sånne menn er utrolig turn off. Bra vi har ulik smak. 😆 Anonymkode: 49201...7bc
trøffel Skrevet 23. juli 2022 #13 Skrevet 23. juli 2022 Det jeg tenner mest på er den rolige væremåten, positiviteten - alt ordner seg, stort sett alltid blid, lite selvhøytidelig, og ikke minst humoren. Fysisk er de sterke armene og hendene turn on. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #14 Skrevet 23. juli 2022 Tilstedeværelsen, og alt det andre ved han. Aldri opplevd en så nærværende og tilstede mann noensinne, som har evne til å slippe seg så løs og være så hinsides lidenskapelig. Også er det selvfølgelig hele pakken, hele personen. Tryggheten og tilliten og ja. Veldig mye. Anonymkode: fc95d...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå