Gjest gjestelina Skrevet 18. november 2005 #1 Del Skrevet 18. november 2005 Vi lurer på Sardinia til sommeren, og lurer på hvor du har vært, hotell du bodde på, hva du synes om byer, strender, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #2 Del Skrevet 12. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mygg Skrevet 16. januar 2006 #3 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei! Jeg var på Sardinia for et par år siden, husker ikke hva hotellet het, men byen vi bodde i var iallefall Alghero. Har ikke så mye å si bortsett fra at jeg likte meg kjempegodt! Det var en kjempefin gammel by med mange flotte strender og fine smågater. Og MASSE god mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #4 Del Skrevet 16. januar 2006 Ta en kikk her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...716&hl=sardinia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #5 Del Skrevet 18. januar 2006 Har du bodd på Blue Star Oasis hotell? Og kan fortelle hvordan det var der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #6 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg var i Alghero for fire år siden. Bodde på hotel Carlos V hvis jeg ikke husker helt feil. Flott hotell og koselig by! Vi var med på dagstur til Korsika en av dagene og det var utrolig flott! Korsika er mye frodigere enn Sardinia (iallefall det vi så), men vi stortrivdes på Sardinia vi, selv om vi ikke gjorde stort mer enn å bade og spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå