Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En tidligere venninne av kona og senere meg har fått følelser/ mer tiltrekning av meg over en lengre periode enn tiltenkt. Ønsker ikke å gå inn på hva eller hvordan. Hun er venn med både meg og kona på fb, men jeg ønsker å blokke henne. Vil hun se at jeg har blokkert henne? 

Hilsen mann 47

Anonymkode: 069bc...226

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun får ikke sett at du har blokkert deg - men hun får ikke opp profilen din hvis hun søker på deg.

Anonymkode: 7852e...9a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun får ikke sett at du har blokkert deg - men hun får ikke opp profilen din hvis hun søker på deg.

henne*

AnonymBruker
Skrevet

Hun vil forstå at hun er blokkert, da hun ikke vil få opp profilen din. 

Men du gjør rett i å blokkere henne. Det vil din kone sette pris på. 

Anonymkode: 32655...465

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk for svar. Jeg var litt for rask å poste spørsmålet mitt her. Hun er ikke venn med meg på fb, men ønsker ikke at hun kan kontakte meg på messenger. Er det mulig å blokke messengerkontakt? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ok, takk for svar. Jeg var litt for rask å poste spørsmålet mitt her. Hun er ikke venn med meg på fb, men ønsker ikke at hun kan kontakte meg på messenger. Er det mulig å blokke messengerkontakt? 

Ja, du kan blokkere henne på Messenger. 

380D5E8E-0583-49BC-872F-8AAAE8EE63B9.thumb.jpeg.8a1dec9e25dd46a835bca5d2f772453e.jpeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe... Noen vært utro...? 

Anonymkode: 0a729...7be

AnonymBruker
Skrevet

Men kan hun se at hun er blokkert? Om hun sender melding på messenger, vil hun da få opp at det ikke går? Vi har sønner i fotballmiljøet, og jeg ønsker ikke at hun skal se jeg har blokkert.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan blokkere på både facebook og messenger, men hun vil se at hun er blokkert hvis hun prøver å søke deg opp (fordi det vil komme null treff). Hvis du ikke vil blokkere kan du jo bare ignorere? Ser ikke hvordan det er så mye bedre enn å blokkere (siden det er åpenbart at du ikke kommer til å svare)

Anonymkode: 21535...2ec

AnonymBruker
Skrevet

Hun kan ikke med sikkerhet vite at hun er blokkert. Du kunne jo likefullt ha deaktivert profilen din. 

Anonymkode: 93082...ee3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

En tidligere venninne av kona og senere meg har fått følelser/ mer tiltrekning av meg over en lengre periode enn tiltenkt. Ønsker ikke å gå inn på hva eller hvordan. Hun er venn med både meg og kona på fb, men jeg ønsker å blokke henne. Vil hun se at jeg har blokkert henne? 

Hilsen mann 47

Hun vil jo se at hun har færre venner på fb og om hun søker deg opp eller går på messenger så vil hun se det.

Fortell dette til kona di så gjør dere en avtale om å fjerne vennskapet med henne begge to. Først om hun tar kontakt uten stopp over tid så ville jeg blokkert. Det å blokkere for filleting virker veldig merkelig for min del.

Anonymkode: cffd6...482

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...