Gå til innhold

Mener yngre mennesker at folk på 50 + er utdatert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke ute etter  skape en eldre/yngre kjæreste-debatt, dem er det nok av. Men sånn generelt, virker det som at yngre mennesker har lite til overs for dem som er eldre enn 50. Med unntak av sine foreldre kanskje. Er liksom at man mister sin identitet når man har bikket et visst nummer. 

Anonymkode: f5d69...172

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med "yngre"? Jeg tenker at det er ganske normalt og sunt at gutter og jenter på 20 helst vil henge med jevnaldrende. Selvfølgelig synes de da at folk på 50+ er kjedelige. Det syntes sikkert du også da du var ung. ;)

Selv er jeg 35 og har vel akkurat blitt gammel nok til at jeg liker mennesker i alle aldre. Spesielt synes jeg at eldre mennesker har mye spennende å si. Om historie, verdensbildet, menneskers utvikling, visdom og meninger. Mange er også mindre seriøse, tar lettere på livet og har mer humor. Synes det er skøy å henge med eldre mennesker.

MEN når det kommer til vennskap og kjærester så har jeg mye mer til felles med jevnaldrende. Det er da mer naturlig at jeg søker meg mot disse menneskene.

Dessuten er det jo kvinner og menn på 50+ som styrer verden. Dere har den beste inntekten, har de beste jobbene, har de flotteste husene, mer fritid og bedre økonomi til å reise og oppleve ting. Så at dere mister identitet det tror jeg ikke noe på i det hele tatt. Er det noe dere absolutt har i den alderen så er det nettopp det. ;)

Kanskje dette heller har med deg å gjøre? Hvorfor føler DU at du har mistet identitet?

Anonymkode: a2e59...9af

AnonymBruker
Skrevet

Haha, man leser jo avogtil tråder her om folk som er oppi årene, dvs over 40😂

Anonymkode: 3d934...062

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...